Žmogiškųjų išteklių plėtros daktaro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programa ugdo studento intelektinius ir profesinius įgūdžius. Kvalifikuotas studentas turėtų įrodyti savarankiško ir originalaus mokslinio darbo įrodymus. Šis darbas būtų savitas indėlis į dalyko disciplinos ir tyrimų srities pažinimą ir įžvalgą. Kvalifikuoti studentai taip pat turėtų parodyti atitinkamos tyrimo metodikos taikymo kompetenciją ir tinkamą rašytinį ir (arba) žodinį tyrimo proceso ir išvadų bendravimą. Studentai taip pat turėtų galėti apmąstyti savo tyrimų rezultatus.

Priėmimo sąlygos

Tinkamas magistro laipsnis (NQF 8 arba 9 lygis) platesnėje žmogiškųjų išteklių valdymo srityje, taip pat mokslinių tyrimų metodikos modulio baigimas pagyrimu ir (arba) magistro laipsniu, vidutiniškai išlaikant 65% magistro laipsnį. Nuo trejų iki penkerių metų susijusi pramonės darbo patirtis. Studentų skaičiaus apribojimai reikalauja atrankos proceso, kurį sudaro visos dienos vertinimo centras ir psichometriniai įvertinimai. Modulis, turintis bent bakalauro ar aukštesnį statistinių metodų ar analizės metodų lygį.

Kontaktiniai duomenys

Vardas: ponia A Ferreira
Tel: 27 (0) 11 559 2079 / El. Paštas: amandaf@uj.ac.za

Registracijos ir pradžios datos

Registracija prasideda sausio mėn., O vasario mėn. - paskaitų bakalauro ir magistro studijų programoms.

Visos magistro ir doktorantūros studijų programos gali būti registruojamos ištisus metus.

Pabaigos data: akademinė veikla prasideda sausio mėnesį ir baigiasi gruodį. Programos terminas nustatomas pagal programos trukmę.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Skaityti daugiau

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Skaityti mažiau