Ph.D. Antropologija ir socialiniai pokyčiai
California Institute of Integral Studies
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
San Francisco, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
4 - 7 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Aktyvizmas. Tyrimai. Socialiniai pokyčiai.
Antropologija ir socialiniai pokyčiai yra mažas, novatoriškas studijų skyrius, kuriame ypatingas dėmesys skiriamas aktyvistų stipendijoms, karingiems tyrimams ir socialiniams pokyčiams. Mūsų unikalus požiūris į etnografinių tyrimų metodiką panaikina tradicines kliūtis tarp mokslinių tyrimų ir politinio aktyvumo, tarp viešai neatskleistų ir pašaliečių bei tarp tyrėjų ir veikėjų. Etnografija yra įrankis „sukurti sąlygas, kurias apibūdiname“. Mes dalyvaujame bendrų tyrimų procese, norėdami ištirti esamas alternatyvas ir socialinių pokyčių galimybes.
Šalia talentingų dėstytojų, mokslų daktaras mokiniai išmoksta pritaikyti tiesioginių veiksmų praktiką tyrimo procesui. Mes pradėjome kurti aprašomas sąlygas, kai mūsų tyrimai pradeda įkūnyti norimo sukurti pasaulio vertybes.
Apie Programą
Tam tikra prasme mes esame postkapitalistinių studijų skyrius. Tačiau nenorime remtis kokia nors išsvajotąja utopija ar spekuliaciniu futuristinių scenarijų tyrimu. Nors mes sutinkame su Lewisu Mumfordu dėl „pilių kūrimo danguje svarbos“, mes matome dar skubesnę būtinybę studijuoti alternatyvų politiką čia ir dabar: poreikį užsiimti konkrečiomis utopijomis, kurios jau kuriamos, ir suprasti kitus pasaulius, kurie jau yra įmanomi.
Kartu su aktyvistais iš įvairių pasaulio vietų manome, kad „kitas pasaulis yra įmanomas“. Primename, kad naujų socialinių judėjimų vaidmuo yra ne užkariauti pasaulį, bet padaryti jį iš naujo. Koks tada antropologijos ir kitų socialinių mokslų vaidmuo ir atsakomybė? Pasaulyje, kuriame yra tiek daug krizių, atrodo, kad nedaugelis dalykų yra svarbesni už sistemingus priešhegemoninių žinių ir praktikos tyrimus. Socialiniai mokslininkai turėtų palikti pesimizmą geresniems laikams. Visų pirma, antropologija yra gerai pasirengusi dalyvauti „nowtopinėje“ užduotyje kaupti socialines mokslines žinias, kurios neapsiriboja kapitalizmu, hierarchija ir ekologine katastrofa.
Aktyvistų tyrimų praktika ir technika yra svarbus išankstinio socialinio mokslo modelis. Kaip neseniai pastebėjo vienas šiuolaikinis antropologas, mūsų programos draugas, „atlikdamas etnografiją, žmogus stebi, ką žmonės daro, o paskui bando atskleisti paslėptą simbolinę, moralinę ar pragmatinę logiką, kuri yra jų veiksmų pagrindas“. kad suprastume, kaip žmonių įpročiai ir veiksmai turi prasmę taip, kaip jie patys nėra visiškai informuoti “.
Mes prašome savo studentų būtent tai padaryti: pažvelgti į tuos, kurie kuria perspektyvias alternatyvas, pabandyti išsiaiškinti, kokios gali būti didesnės to, ką jie jau daro, pasekmės, o tada pasiūlyti tas idėjas atgal, o ne kaip nurodymus, bet kaip įnašai, galimybės-kaip dovanos.
Ši programa suteikia erdvę ir galimybę įsitraukti į daugelį radikalių stipendijų ir emancipacinių socialinių mokslų tradicijų. Manome, kad antropologai turėtų išanalizuoti, aptarti ir ištirti galimą; kad jie turėtų tirti alternatyvias institucijas; kad jiems reikia kolektyviai atspindėti ir diskutuoti apie aktyvistų tyrimų dilemas. Kolektyvinės pastangos suprasti „konkrečias utopijas“ įgauna analitinio ir etnografinio realių istorinių alternatyvų tyrimo dabartyje formą. Tam savo ruožtu reikia rimtai įsitraukti į socialinius judėjimus, dalyvaujančius alternatyvų gamyboje. Tikimasi, kad studentai puikiai išmanys istoriją, diskusijas ir šiuolaikinių socialinių judėjimų perspektyvas. Šie judėjimai egzistuoja istoriniame, socialiniame ir epistemologiniame kolonizacijos, vystymosi ir globalizacijos kontekste. Kaip primena vienos neseniai išleistos knygos autoriai, daugiau nei vienas iš šešių žmonių dabar gyvena lūšnynuose, daugiau nei vienas milijardas žmonių pasaulyje, kuriame auga nedarbas arba jis neauga. Pagrindinių socialinių mokslų siūlomi sprendimai dažnai yra problemos šaltinis, ir tikimasi, kad mūsų studentai gerai supras susipynusius istorinius kolonizacijos, vystymosi ir liberalaus modernumo procesus.
Doktorantūros programa išsiskiria tuo, kad orientuojasi į konkrečias utopijas. Kokie yra kai kurie iš jų? Darbuotojų kooperatyvai Ouklande, socialiniai centrai Italijoje, autonominės teisingumo sistemos Guerrero, bendruomenės sodai Detroite, okupuotos savarankiškai valdomos gamyklos Argentinoje, „gera Zapatistas vyriausybė“, buenviviras (geras gyvenimas) ir daugiatautiškumas Bolivijoje, dalyvaujamoji demokratija Keraloje-„Mondragon“ solidarumo ekonomika, dalyvaujamoji ekonomika Vinipege, bloko pedagogika Afrikos ir Amerikos bendruomenėse, alternatyvus ekologiškumas Afro-Kolumbijos upių regionuose, teisinis pliuralizmas, migracijos autonomija, marginalizuota medicinos praktika Pietų Azijoje, solidarumo sąjungizmas Niujorkas, komunalinis žemės ūkis Malavyje, lūšnų gyventojų demokratija Pietų Afrikoje, „Copwatch“ Los Andžele, biologinė įvairovė Brazilijoje, atkuriamasis teisingumas Ohajo valstijoje, žinių bendrumas ir globalizacija, nepriklausoma žiniasklaida ir autonominės maisto sistemos Japonijoje - tik keletas pavyzdžių prefiguracinių kultūrų. Jų yra daug daugiau, ir viena iš mūsų mokinių pareigų yra juos atrasti.
Programa išsiskiria tuo, kad pabrėžia:
- Konkrečių utopijų aktyvistas
- Pasauliniai socialiniai judėjimai ir prarasti revoliuciniai lobiai
- Kolonializmo, globalizacijos, raidos klausimai
- Anarchistinės, marksistinės ir feministinės teorinės perspektyvos
- Politinė ekologija
- Aktyvizmo ir stipendijų integracija: aktyvių mokslinių tyrimų, tarpkultūrinio vertimo ir emancipacinio mąstymo tyrimų įgūdžių ugdymas
Daugelyje klasių yra mokslinių tyrimų komponentas, o daktaro disertacija pagrįsta aktyvistų tyrimais. Aktyvistinių tyrimų sistemos apima dalyvavimo ir bendradarbiavimo tyrimų metodus, taip pat naujesnius tyrimo metodus ir strategijas, susijusias su karingais tyrimais, žodine istorija ir bendrų tyrimų metodais.
Mūsų požiūris į antropologiją
Antropologijos ir socialinių pokyčių programa geriausiai apibūdinama kaip konkrečių utopijų aktyvistinis tyrimas. Manome, kad gera antropologija prasideda ir baigiasi šioje srityje. Antropologija ir socialiniai pokyčiai yra platesnio judėjimo, siekiančio grąžinti etnografiją antropologijos priešakyje, dalis. Kartu su knygų „Sukilėlių susitikimai, sudedamoji vaizduotė ir įtraukiančių prieštaravimų“ bendraautoriais mus domina teorinis aktyvistų etnografijos potencialas. Mus ypač domina aktyvistų tyrimai, tiriantys realias ar konkrečias utopijas, galimas alternatyvas kapitalistiniam kolonijiniam pasauliui, kuriame mes gyvename. Tiek kaip mokslininkai, tiek aktyvistai mus mažiau domina „negailestinga viso egzistuojančio kritika“, o labiau „ prefiguracinė “teorija, kuri savo organizacijoje įkūnija tokią stipendiją, kurią mes propaguojame. Grįžtant prie kritinių sąvokų, kurias atsinešame iš lauko, ir grąžindami šias sąvokas žmonėms, su kuriais atliekame tyrimus, kaip dovaną, mes esame ir aktyvistai, ir antropologai.
Išskirtinis požiūris į metodiką
Savo magistrantūros programoje ypatingą dėmesį skiriame tyrimams ir tam, ką vadiname aktyvistų tyrimais. Mūsų metodinis požiūris yra pagrįstas įvairių tyrimų modelių ir strategijų, susijusių su aktyvistų ar kovotojų tyrimais, tyrimu. Mes pabrėžiame bendrus tyrimus ir tiesioginius veiksmus, horizontalumą ir saviveiklą, kurie laikomi esminėmis bendradarbiavimo žinių kūrimo sudedamosiomis dalimis. Aktyvistiniai tyrimai, mūsų atskiras požiūris į tyrimą, bandymai derinti tyrinėtojų susidomėjimą karinga etnografija, dreifu, žemėlapių sudarymu, bendrais tyrimais, darbuotojų tyrimais ir radikalia žodine istorija su bendradarbiaujančiu ir įtraukiančiu dalyvių stebėjimu. Šiame eksperimentiniame žaidime su įvairiomis politiškai įtrauktų bendradarbiavimo tyrimų formomis mes siekiame sukurti atskirą aktyvistų tyrimų modelį. Antrasis mūsų požiūrio elementas yra mūsų aktyvus domėjimasis kitais visuomenės ir gyvenimo organizavimo būdais, alternatyviomis, bet realiomis ir konkrečiomis utopijomis.
Dalyvaujantis požiūris į mokymąsi
Antropologijos ir socialinių pokyčių studijų programa suburia mokslininkus ir aktyvistus, užsiimančius ne mokymu, o mokymusi kartu. Mūsų požiūrį į bendrą mokymąsi įkvėpė ilga ir graži švietimo istorija, sukurta populiariuose universitetuose, šiuolaikinėse mokyklose, žemės universitetuose ir be sienų bei nemokamose mokyklose. Mes atsidūrėme tokių pedagogų kaip Leonas Tolstojus, Paulas Robinas, Francisco Ferreris, Emma Goldman, Aleksandras Nielas, Ivanas Ilichas, Paulas Goodmanas, Angela Davis, Bell Hooks ir Paulo Freire tradicijose ir palikime. Džiaugiamės galėdami pasimokyti iš ankstesnės švietimo patirties įlankos rajone: „Black Panther“ bendruomenės mokyklos, San Francisko išlaisvinimo mokykla, Naujasis Kalifornijos koledžas ir „Berkeley Free School“ - tai tik keletas įdomių tradicijų, įkvepiančių mūsų edukacinę viziją. Klasę suvokiame kaip linksmą palengvinimo ir konsultavimosi erdvę, interaktyvius ir horizontalius žinių mainų ir gamybos procesus.
Įdomus požiūris į bendravimo žinias
Siūlome kelias įtikinamumo formas arba linksmas žinių bendravimo erdves:
- Įžvalga/kurstymas: mūsų dalyvaujantis kino mėnesinis renginys, bendradarbiaujant su „Sherman Street Cinema“.
- Politinė laboratorija: rengiama kartą per semestrą, kaip savaitgalį trunkantis linksmas vietinių ar tarptautinių mokslininkų, dirbančių prie konkretaus projekto, studentų ir atrinktų vietos bendruomenės dalyvių susitikimas. Kartu jie kartu galvoja apie tam tikrą idėją, knygą, koncepciją ar projektą.
- Autonominė klasė: eksperimentinė klasė, kurią įdomi sukūrė doktorantas. studentų-klasė, kurioje pasaulis apverčiamas aukštyn kojomis, studentai tampa mokytojais, mokytojai-studentais, o visi magistrantai savarankiškai kuria klasę, kurią moko ir savarankiškai tvarko per vieną semestrą.
- Partizanų seminaras: improvizuota renginių erdvė, kurioje studentai, dėstytojai arba studentai ir dėstytojai pristato savo dabartinį darbą. Tai apima pranešimus, kuriuos reikia pristatyti įvairiose konferencijose, ataskaitas apie akademinius ar aktyvistų renginius ir dialogus, susijusius su antropologija, socialiniu teisingumu ir kritine teorija.
- Dialogai ir tardymai: Užuot tardę žmones, šiame viešame įsitikinime, koordinuojamame Sasha Lilley, mes tardome idėjas. Tai vyksta du kartus per mėnesį vykstančių žurnalistų aktyvistų ir žinomų organizatorių bei aktyvių intelektualų pokalbių forma.
- „Nomadic Cafe“: kur vyksta klajoklių diskusijos apie erdves, vietas ir ne erdves.
Renginiai, seminarai, tyrimų darbo grupės ir kviestiniai mokslininkai
Programoje reguliariai rengiamos paskaitos, konferencijos ir seminarai įvairiais socialinio teisingumo klausimais, į kuriuos susirenka vietiniai ir tarptautiniai mokslininkai, aktyvistai ir menininkai. Vienos dienos politinė laboratorija „Radikalios praeities“, „Radikali ateitis“ sujungė socialinio judėjimo teoretikų ir aktyvistų Selmos James, Peter Linenbaugh, Andayie, George'o Katziafico, Ruth Reitan ir Scott Crow intelektinę ir politinę patirtį.
Aymara feministė iš Bolivijos Julieta Paredes skaitė seminarą „feminismo communitario“. Prieš grūdus prodiuserė Sasha Lilley pakalbino Iainą Boalą savo knygoje apie komunas Šiaurės Kalifornijoje. Silvia Federici ir Selma James skaitė paskaitas ir surengė politinę laboratoriją apie reprodukcinio darbo ir bendrų reikalų klausimą. Anarchistas antropologas Davidas Graeberis skaitė paskaitą apie pirmuosius 5000 skolos metų. Arturo Escobaras pristatė antropologiją ir postkapitalizmą.
Mūsų kviestiniai aktyvistai mokslininkai yra John Holloway, Jason W. Moore, Silvia Rivera Cusicanqui, David Graeber, Silvia Federici, Arturo Escobar, Adrienne Pine ir Havin Guneser. Mes bendrai remiame tokius renginius kaip Amerikos indėnų judėjimo Vakarų konferencijos, Howardo Zinno knygų mugė, Vakarų darbuotojų darbo paveldo festivalis, Pasaulio ekologijos tyrimų tinklo metinės konferencijos, anarchistų studijų konferencijos, Revoliucinio organizavimo prieš rasizmą konferencija ir Socialinės ekologijos instituto vasaros mokykla . Antropologijos ir socialinių pokyčių programa dabar turi savo knygos atspaudą „Kairos“ su „PM Press“ leidėjais.
Priėmimai
Studijų programa
Internetiniai kursiniai darbai pateikiami savaitiniais moduliais, apimančiais skaitymus, diskusijų forumus ir sinchroninio bei asinchroninio vaizdo instrukcijas.
Kiekvieną semestrą taip pat vyksta savaitės trukmės intensyvūs mokymai universiteto miestelyje, siekiant skatinti bendruomenės kūrimą ir kaupti vienetus. Per savaitę turėsite įkvepiančią patirtį, apimančią lauko darbo pratybas, įgūdžiais pagrįstus asmeninius kursus, viešų pokalbių ir filmų peržiūras bei kitus bendradarbiavimo užsiėmimus.
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
PhD in Sociology
- Kaunas, Lietuvos Respublika
Socialinių mokslų daktaras
- Victoria, Kanada
Humanitarinių ir socialinių mokslų daktaro laipsnis
- Be'er Sheva, Izraelis
- Sde Boker, Izraelis