Daktaro Educational Research "siūlo tris eilutes kartos ir taikymo žinių (LAGC):
Linija Ugdomasis vertinimas pagrindinio išsilavinimo.
Institucijos ir veikėjų linijos viduryje ir aukštojo mokslo.
Line pagrindiniai intelektiniai ir akademinių įgūdžių Media ir aukštojo mokslo.
Kaip dalis šių tyrimų linijų doktorantai kurti originalias tyrimų projektus, kurie atstovauja įmokas į žinių ir / ar suprasti atitinkamų švietimo problemų pažangos. Tai, iš pažangios ir kritiškai suprasti genezę, struktūrą ir dalyvaujančių nacionalinio švietimo sistemos ir švietimo politikos Meksikoje save plėtros problemas ir tarptautiniame kontekste.
Bendrasis tikslas
Daktaro Educational Research sudaro aukšto lygio specialistus su įgūdžių projektuoti ir atlikti originalius mokslinių tyrimų projektus, įtraukiant naujų formų supratimo ugdymo klausimais ir prisidėti tiek žinių apie švietimo ir mokslo sistemų, kaip išspręsti savo problemas ir gerinti jų kokybę; pirmiau prioritetinėse srityse švietimo plėtros, kad programa siūlo, ir jiems tarnauti vietos, regioniniu ir nacionaliniu lygmenimis, globalizuotame kontekste.
konkretūs tikslai
Daktaro Educational Research paskatins savo studentams:
Identifikuoti ir pasirinkti atitinkamus mokslinių tyrimų problemas iš kritiškai įvertinti nacionalinės švietimo sistemos.
Integruoti tvirtą teorinį požiūrį aiškinant švietimo problemas, remiantis savo žiniomis iš pagrindinių disciplinų, kad studijų išsilavinimą ir savo indėlį į edukacinių reiškinių supratimą.
Gali būti taikomos nuosekliai pagrindinę metodinę ir techninę sritį švietimo tyrimų tradicijų ir vertiname elementus jie prisideda prie mokslinių tyrimų ir valdymo plėtrą.
Integruoti veiksmingai teorinius aspektus ir savo empirinį mokslinį darbą ir panaudoti motyvuotas metodinę ir geriau tinka mokslinių tyrimų veiklai techninių metodų atlikti, taip formuojant kaip nepriklausomi tyrėjai, taip pat gali prisidėti prie sprendimų priėmimo aktualus.
Plėtoti teigiamą požiūrį į švietimo, studijų ir skatinti jų tobulinimą su paramos sistemingai žinių, gaunamų iš mokslinių tyrimų procesų.
Baigiu aprašymą
Absolventai švietimo tyrimų doktorantūros turėtų galėti parengti ir vykdyti -individual arba kolektyviai, bet visada su asmeniniu įnašu destacada- originalių mokslinių tyrimų projektų, kurie atstovauja įmokas į žinių ir / ar suprasti atitinkamų švietimo klausimais pažangos , Skirtumas tarp absolventų daktaro ir magistro būtent nepriklausomos aukšto lygio darbo gebėjimą, suskirstytas į šias savybes:
Absolventai švietimo tyrimų doktorantūros gali parodyti, kad įsigijo ir įsisavino žinių, įgūdžių ir požiūrių kūną pagal misijos, vizijos ir tikslų programos. Absolvento profilio ypatybės yra šios:
žinios:
pažangios ir kritinis supratimas genezę, struktūrą ir problemų, susijusių su nacionalinės švietimo sistemos ir švietimo politikos Meksikoje save plėtros ir tarptautiniame kontekste.
Tirpiklių valdymo epistemologinis pagrindas mokslo žinių ir pagrindinių požiūrių į švietimo tyrimų apskritai ir ypač.
Išplėstinė meistriškumas šiuolaikiškumą ir dabartinės diskusijos teorinių žinių, metodinių ir techninių tyrimų tema disertaciją darbą.
mokiems tvarkymo platų metodų gauti, sisteminimą ir analizę.
įgūdžiai:
Išplėstinė gebėjimą identifikuoti susijusius klausimus švietimo tyrimus.
Išplėstas galimybę kurti originalias tyrimų projektus, taikyti mokslo požiūriu planuojant ir bandymai hipotezes ar hipotezes.
Išplėstinė gebėjimas ieškoti, analizuoti ir sisteminti reikiamą literatūrą.
gebėjimas naudoti pažangias technologijas, siekiant gauti informacijos.
Išplėstinė apdorojimo savybių, sisteminimas ir analizė empirinių duomenų pagal skirtingų metodologinių požiūrių.
Aukštos kompetencijos parengti tyrimų ataskaitas ir dokumentus, reikalingus priimami akademinių leidyklų funkcijų.
kompleksas įgūdžių apmąstymams, analizei ir kritiniam mąstymui.
Gebėjimas išreikšti sudėtingas idėjas žodžiu ir raštu.
požiūriai:
Įsipareigojimas tyrimo ir analizės plėtros poreikių švietimo sistemų ir noro prisidėti prie jūsų pasitenkinimą.
Atvirumas ir tolerancija įvairių koncepcijų švietimo reiškinio ir kitų nei jų pačių epistemologinių, teorinių ir metodologinių požiūrių.
Anga bendradarbiavimo ir tarpdisciplininių komandoms dirbti.
Supratimas apie mokslinių tyrimų vaidmenį siekiant suprasti švietimo realybę ir jos santykį su kitų alternatyvių sprendimų pasiūlymas, taip pat sprendimų priėmimą ir jo dalyvius.
kritiškai savęs ir kito akademinio darbo ir pripažinimo dialogo vaidmenį atidaryti ir ištirti alternatyvas.
vertybės:
Reassertion etikos principų ir visų pirma intelektinės sąžiningumo, socialinės atsakomybės, pagarbos dalykų, susijusių su mokslinių tyrimų, pliuralizmo ir tolerancijos.
Reikalavimai laipsnį
1. turinčios bent vieną arbitražo produktas pasklinda Disertacijos (paskelbta arba palanki nuomonė), pageidautina, bendradarbiaudama su dėstytoju.
2. Akredituoti anksto daktaro egzaminą, kurio tikslas yra patikrinti darbas darbas, kad ji galėtų būti ginama viešai kokybę. Kai studentas apėmė visus dalykus ir turėtų būti padaryta mokymo programos veikla, turi galutinį projektą darbo (produktų VI semestrą) ir įgijo minimalų vidutiniškai aštuonių (8) studijų metu. Dėl to, akademinė taryba paskirs iš penkių narių komitetas: trijų narių stebėtojų komitetą, ir du akademikai (bent vienas išorinis į ŽŪN). Rezultatas gali būti:
Kredituojama: bus pradėti spausdinti disertaciją prie egzamino pažymio. bus reikalaujama teigiamai balsas iš penkių narių komitetas.
Įskaityta rekomendacijas: Studentas turi spręsti klausimus ir atlikti būtinus pataisymus nurodytą laiką.
Uncredited: Studentas dalyvaus rekomendacijas, kaip gerinti savo darbą ir gali perlaikyti egzaminą. Metais bus ribota reglamentas.
3. Atlikti testus kokybės, susidedantis iš viešojo gynybos disertacijos laikantis ŽŪN taisyklių.