Teritorijos ir visuomenės daktaro laipsnis. Tricontinentalinės erdvės istorija (Afrika, Amerika ir Europa) (DOCTESO) yra sinergija tarp mokslininkų, kurie plėtoja savo darbą geografijos, istorijos, archeologijos, religijų ir mokslo studijų srityse. Las Palmas de Gran Canaria universiteto Geografijos ir istorijos fakultetų (ULPGC) ir Universidad de La Laguna (ULL).

Tai tarpdisciplininė programa, apimanti tarpdisciplininį ugdymą, orientuotą į šias mokslinių tyrimų kryptis:

  1. Socialinė kosmoso organizacija. Antropizės ir teritorijų planavimo procesai.
  2. Pasienio visuomenė. Kolonizacija, akultūra ir ekonominis poveikis.
  3. Religijų, įsitikinimų ir įsivaizdavimo studijos.
  4. Pastato atmintis Žodiniai ir rašytiniai šaltiniai, archeologijos ir istoriografijos paradigmai.

Pagrindimas pavadinimas

Las Palmaso de Gran Kanarijos Universidad de La Laguna Geografijos ir istorijos Universidad de La Laguna labai remiama iniciatyva suderinti Tarpuniversitetinės doktorantūros programą, pritaikytą naujiems teisės aktams. Šiuo tikslu numatoma, kad ne tik tęsti akademinę bakalauro ir magistrantūros studijų karjerą, gali būti plėtojama mokslinių tyrimų, inovacijų ir talentų skatinimo veikla ne tik salynuose, bet ir likusioje Ispanijos dalyje ir Europą, ypatingą dėmesį skiriant Afrikos ir Lotynų Amerikos teritorinei sistemai, su kuria salos turi ypatingų kultūrinių ir ekonominių ryšių.

Ši programa taip pat praturtina patirtį, įgytą skirtingose ​​doktorantūros programose, kurias organizuoja departamentai, tiesiogiai susiję su geografijos ir istorijos fakultetais, kai kurie iš jų jau yra tarpžinybiniai. Kita vertus, šiame EHEA įtraukimo etape ULL ir ULPGC, kuri tarnavo kaip bandymų laboratorija visų rūšių mokymo veiksmams, turėjome precedentą glaudžiai tarpuniversitetinio bendradarbiavimo tarpuniversitetinio magistro archeologijos figūra, mainų organizavimo ir dalijimosi mokslinių tyrimų darbų globos.

Ši doktorantūros studijų programa yra mokslinių tyrimų, kurie plėtoja savo darbą geografijos, istorijos, archeologijos, religijų studijų, gamtos, kultūros ir kalbų paveldo srityje, sinergiją. Daugelis projektų, kuriuos jie atlieka arba kuriuose jie dalyvauja, yra humanitarinių ir socialinių mokslų kontekste būdingos horizontalios analizės pavyzdys, todėl siūlomos mokslinių tyrimų linijos turi kokybišką sugebėjimą spręsti problemas ir pateikti rezultatus iš daugiadisciplininė perspektyva visuotinėse taikymo srityse. Štai kodėl teritorijos ir visuomenės programa. Istorinė trikontinentinės erdvės (Afrika, Amerika ir Europa) evoliucija DOCTESO yra ideali priemonė šių perspektyvų struktūrizavimui ir jaunų talentų pritraukimui ne tik iš dviejų jos koordinuojamų universitetų, bet ir iš visos geografinės srities, apimančios jos trikontinentiškumo pobūdis.

kompetencijos

PAGRINDINIAI IR PAGRINDINIAI KOMPETENCIJOS

  • CB11 - sisteminis supratimas studijų ir meistriškumo įgūdžių ir mokslinių tyrimų metodus, susijusius su šios srities srityje.
  • CB12 - Gebėjimas suvokti, projektuoti ar sukurti, įgyvendinti ir priimti esminį proceso mokslinių tyrimų ir kūrimo.
  • CB13 - Galimybė prisidėti prie plečia pažinimo riba per originalius tyrimus.
  • CB14 - Gebėjimas atlikti kritinę analizę ir įvertinimą bei sintezę naujas ir sudėtingas idėjas.
  • CB15 - Gebėjimas bendrauti su akademine ir mokslo bendruomenės ir visuomenės apskritai apie jų kompetencijos srityse Pakelėse ir kalbų dažniausiai naudojamų tarptautinę mokslo bendruomenę.
  • CB16 - Gebėjimas skatinti per akademinių ir profesinių kontekstuose, mokslo, technologijų, socialinės, meninės ar kultūrinės pažangos žiniomis pagrįstos visuomenės.

GALIMYBĖS IR ASMENINIAI ĮGŪDŽIAI

  • CA01 - Navigacija mūsų kontekstus, kuriuose yra mažai konkrečios informacijos.
  • CA02 - Rasti pagrindinius klausimus, kurie turi būti atsakyta išspręsti sudėtingą problemą.
  • CA03 - projektuoti, kurti, plėtoti ir pradėti naujus ir novatoriškus projektus savo kompetencijos srityje.
  • CA04 - Darbas įrangos ir savarankiškai tarptautinėje ar įvairių sričių kontekste.
  • CA05 - integruoti žinias, dirbti sudėtingumą, ir suformuluoti sprendimus su ribota informacija.
  • CA06 - Kritika ir gynybos intelektinės sprendimų.

mokymo veikla

  • Tyrimo sklaida
  • Žodinis bendravimas mokslo srityje
  • Teorinio ir (arba) metodologinio aspekto pateikimas viešajame kontekste (kongresas, seminaras, seminaras), kuris yra specializuotas vienoje ar keliose doktorantūros studijų kryptyse
  • Mokslinių tyrimų seminarai

Mokslinių tyrimų sritys

  • 1 eilutė: socialinė kosmoso organizacija. Antropizės ir teritorijų planavimo procesai. Ši eilutė susieja teritorijos ir ją užimančių gyventojų sąsajas įvairiomis perspektyvomis. Sukuriami projektai, kurie įtakoja natūralių ir antropizuotų kraštovaizdžių analizę įvairiuose teritoriniuose ir chronologiniuose kontekstuose, nuo priešistorijos iki dabarties, nuo senovinių kraštovaizdžių rekonstrukcijos iki miesto aplinkos tvarkymo ir viešųjų erdvių socialinio naudojimo. Keletas projektų, kuriuos jis sudaro, turi specialų paskyrimą diachrinei Atlanto teritorijai sukurtų nuorodų analizei, atsižvelgiant į trikontinentinio programos pobūdį.
  • 2 eilutė: pasienio draugijos. Kolonizacija, akultūra ir ekonominis poveikis. Ypatinga archipelago situacija geostrateginėje sistemoje, labai svarbiose santykiuose tarp Europos, Afrikos ir Amerikos, yra analizės pagrindas, kuris supranta procesus, kurie atsiranda dėl šių ryšių per tam tikrą laiką. Demografiniai ir genetiniai gyventojų pokyčiai, ekonominių ciklų raida ir jų poveikis kraštovaizdžiui, politikai, ideologijai ir kultūrai yra pagrindiniai aspektai, kurie buvo nagrinėjami skirtingose ​​chronologinėse ir erdvinėse sistemose ir yra labai aktualūs.
  • 3 eilutė: religijų, įsitikinimų ir įsivaizdavimo studijos.
  • Ši eilutė orientuota į religinės įvairovės ir įsitikinimų praeities ir dabarties tyrimus, taip pat į socialinių įsivaizdavimų tyrimą. Analizės perspektyva yra daugiadalykio pobūdžio, o darbo apimtis apima ir pasaulinę, ir vietinę, ir tarptautinę skalę trijų žemyninių kontekstuose, kurie apibūdina daktaro laipsnį.
  • 4 eilutė: pastato atmintis Rašytiniai šaltiniai, archeologiniai ir istoriografiniai paradigmai. Ši eilutė turi horizontalų poveikį teorinių ir metodologinių pagrindų kūrimui, reikalingam tinkamam visų mokslinių tyrimų projektų vystymui. Kiekviename darbe būdingas heuridinis aparatas plėtojamas, skatinamas jo kritinė analizė ir tobulinami kiekvienos sukurtos disciplinos metodai. Jame taip pat siekiama pabrėžti paveldą, turintį savo informacijos šaltinių, tiek rašytinių, tiek materialių ar net nematerialių.

Priėmimo kriterijai

Priėmimo procesą vykdanti kompetentinga institucija yra Akademinis komitetas. Nustatyta, kad akademinį komitetą sudarys 9 nariai. Doktorantūros programos koordinatorius turi būti ULPGC, ULL profesorius prisiims koordinavimo su kito universiteto užduotis. Komisija bus įsteigta ne mažiau kaip po vieną atstovą kiekvienoje mokslinių tyrimų eilutėje ir bus užtikrinta, kad Komisija gerbs atstovavimo principą, užtikrinantį subalansuotą dviejų universitetų, kurie propaguoja programą, buvimą. Nustatyta, kad visuose universitetuose visada turėtų būti ne mažiau kaip trys nariai. Be to, ne ULPGC ir ULL gali būti ne daugiau kaip dvi pripažintos prestižo žmonės pagal bet kurią programos mokslinių tyrimų kryptis.

Priėmimo kriterijai bus pakoreguoti pagal nutylėjimą, nustatytą ULPGC doktorantūros programos taisyklėse.

Doktorantūros akademinis komitetas įvertins paraiškas ir nustatys jų prioritetus, remdamasis šiais kriterijais, norint įvertinti kandidatų nuopelnus galutiniam jų įtraukimui į programą:

  1. Prieigos kvalifikacija (sveriama 50%), vertinama taip: jei studentas turi rekomenduojamo profilio vardą, 25 taškai; jei jis atitinka papildomą profilį 2, jis turės 20 taškų; ir jis įtrauktas į papildomą profilį 3, jūs gausite 15 taškų.
  2. Gyvenimo aprašymas (svoris 50%)

a) Akademinis įrašas (iki 10 balų): vidutinis studento ženklas, įgytas magistro ar magistro laipsnyje arba lygiavertis laipsnis, suteikiantis teisę į doktorantūrą
b) kiti laipsniai (iki 4 balų)
c) kiti akademiniai ir (arba) profesiniai privalumai (iki 11 balų): 1. leidiniai (iki 5 balų); 2. kalbos, lygios ar aukštesnės nei B2 lygio (iki 2 balų) žinios; 3. Stipendijos, apdovanojimai (iki 2 balų); 4 profesinės patirties (iki 2 balų)

Pajamų norma:

Profilis (svoris 50%)

  • Akademinio mokymo tinkamumas į rekomenduojamą programos profilį: 25 balai.

Gyvenimo aprašymas (svorio koeficientas 50%)

a) Akademinis įrašas (iki 10 balų): vidutinis studento ženklas, įgytas magistro ar magistro laipsnyje arba lygiavertis laipsnis, suteikiantis prieigą prie daktaro.

b) kiti laipsniai iki 4 balų

c) kiti akademiniai ir (arba) profesiniai nuopelnai: 1. leidiniai (iki 5 balų); 2. kalbos, lygios ar aukštesnės nei B2 lygio (iki 2 balų) žinios; 3. Stipendijos ir apdovanojimai (iki 2 balų) 4. Profesinė patirtis (iki 2 balų) iki 25 balų

Be to, visi pareiškėjai privalo įrodyti B1 lygį anglų kalba.

Studentai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, gaunamų iš negalios

Jei kuris nors pareiškėjas pateikia neįgalumą, kuriam reikalingos specialios sąlygos, turite tai nurodyti savo prašyme įregistruoti ir išsamiai nurodyti tikslias adaptacijos priemones, kurių jums reikia. Tokiu atveju registracijos metu turite pateikti sveikatos pažymėjimą, kuriame nurodomas funkcinio praradimo tipas ir laipsnis. Studentams, turintiems specifinių mokymosi poreikių, gaunamų iš negalios, atrankos kriterijai bus tokie patys kaip ir likusiems studentams. Akademinis komitetas šiuo atveju įvertins, ar reikia pritaikyti mokymo programas.

Dieninės ir neakivaizdinės studijos

Numatoma kasmetinis 15 vietų pasiūlymas, tarp dieninių ir neakivaizdinių studentų. Iš 15 vietų, siūlomų kiekviename kurse, daugiausiai 10 gali būti skiriama studentams, dirbantiems ne visą darbo dieną. Liuksemburge siūlomos vietos bus 7, o ULPGC - 8, iš kurių ne mažiau kaip 2 bus skiriamos ne visą darbo dieną La Laguna ir 3 Las Palmas de Gran Canaria, kol bus pasiekta maksimali 10 nustatytų, koreguojančių kiekvienas atvejis priklauso nuo atrankos proceso, už kurį atsakingas programos akademinis komitetas.

Doktorantas gali užsiregistruoti dieninių arba neakivaizdinių studijų metu. Pastarajam modalumui, neakivaizdinio daktaro kandidato, kurį, priklausomai nuo atvejo suteikė Daktaro akademinis komitetas, sąlyga yra būtinas reikalavimas. Ši sąlyga turi būti pateikta akademinei komisijai, pateikiant patvirtinamuosius dokumentus. Bus atsižvelgta į profesines, šeimines ar asmenines priežastis, susijusias su neakivaizdinių doktorantų statusu. Dėl profesinių priežasčių pageidautina, kad būtų nustatytos fiksuoto ar stabilaus pobūdžio situacijos, laikinosios sutartys, kurios laikui bėgant būtų pratęstos ar kitokios situacijos, kurias svarsto akademinis komitetas. Šeimos ar asmeninio pobūdžio motyvai, be kitų situacijų, apima ir priklausomybę, pagyvenusių ar neįgalių vaikų bei šeimų, kuriuose yra mokyklinio amžiaus vaikai, ir šeimos smurto atvejų, priežiūrą. Studentai, kurių invalidumo laipsnis yra didesnis nei 33%, jei to reikalauja ir akademinis komitetas dokumentais pagrįstai pateisina.

Registracijos modalumo pasikeitimas gali būti reikalaujamas bendrojo registravimo laikotarpiu, atsižvelgiant į palankų Akademinio komiteto pranešimą.

Kai metinės mokslą, jokių pakeitimų gali būti padaryta atsidavimą režimui per mokslo metus, jei Paskesni rimtų aplinkybes turi būti įvertintas akademinio komiteto. Priežastis, galima teigti, prašyme, be kita ko, yra: darbo veikla, specialiuosius ugdymosi poreikius, šeimos priežiūros poreikius, aukštos kokybės sportininkai ir ekonominė padėtis namų.

Programa mokoma:
  • Ispanų
  • Anglų

Peržiūrėti 16 daugiau kursų Universidad de La Laguna »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2020
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date