Filter
Čekija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Palyginti doktorantūros programas - Astronomija Čekijoje 2019

Daktaras yra už Doctor of Philosophy santrumpa. Šis laipsnis yra podiplominių studijų programa pristatytas aukšto lygio studentų mokslo, kuris padarė gilių mokslinių tyrimų tam tikroje srityje arba temą.

Astronomija - tai itin plati mokslo sritis, tirinėjanti galaktikas, planetas ir žvaigždes. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos srities, o taip pat ir studijų lygmens, jie gana daug laiko praleidžia observatorijose, ar įvairiose natūraliose vietovėse, kuriose palanku stebėti įvairiausius dangaus kūnų procesus.

Čekija yra išėjimo į jūrą šalis Vidurio Europoje. Šalis ribojasi su Vokietijos vakaruose, Austrija pietuose, Slovakijos rytuose su Lenkija šiaurėje. Jos sostinė ir didžiausias miestas su 1,3 mln gyventojų, yra Praha.

Geriausios doktorantūros programos - Astronomija Čekijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Čekija

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Programoje siūlomi teorinės fizikos, astronomijos ir astrofizikos mokymai. Absolventas įgyja daugybę teorinių žinių ir praktinės patirties sprendžiant sunkias fizines problemas. Astronomijos absolventas įgyja ir eksperimentinių įgūdžių, visi absolventai valdo įvairius skaitinius ir skaičiavimo metodus. Be matematinių metodų, absolventai taip pat gauna fizinę intuiciją, kuri yra labai svarbi moksliniams tyrimams ir netikėtų techninių kliūčių bei problemų sprendimui.

Programoje nėra specializacijų.