Filter
Čekija Prague Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programų - Astronomija - jungtinėse Amerikos Prague Čekijoje - 2019/2020

Daktaras arba daktaras yra magistro mokslo laipsnį, išduoti universitetų. Kai vienas pasiekia daktaro laipsnį jis arba ji gali dažnai būti vadinamas daktaras.

Astronomijos studijas pasirinkę studentai savo studijų metu itin išsamiai susipažįsta ne tik su šios mokslo srities teorija - fizika, matematika ir kitais tiksliaisiais mokslais, bet ir gana daug laiko praleidžia observatorijose stebėdami ir analizuodami pačius įvairiausius dangaus kūnus. Be to, astronomijos studijas pasirinkę studentai paprastai taip pat gana daug laiko praleidžia ir besimokydami naudotis įvairiomis kompiuterinėmis programomis, kurios palengvina astronomų darbą. Tad būtent astronomijos studijos itin tinka tiems studentams, kuriems patinka tikslieji mokslai, o taip pat ir kūrybinės užduotys bei problemų sprendimo technikos.

Čekija yra išėjimo į jūrą šalis Vidurio Europoje. Šalis ribojasi su Vokietijos vakaruose, Austrija pietuose, Slovakijos rytuose su Lenkija šiaurėje. Jos sostinė ir didžiausias miestas su 1,3 mln gyventojų, yra Praha.

Prašyti daugiau informacijos apie doktorantūros programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Prague Čekijoje - 2019/2020

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Prague

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Programoje siūlomi teorinės fizikos, astronomijos ir astrofizikos mokymai. Absolventas įgyja daugybę teorinių žinių ir praktinės patirties sprendžiant sunkias fizines problemas. Astronomijos absolventas įgyja ir eksperimentinių įgūdžių, visi absolventai valdo įvairius skaitinius ir skaičiavimo metodus. Be matematinių metodų, absolventai taip pat gauna fizinę intuiciją, kuri yra labai svarbi moksliniams tyrimams ir netikėtų techninių kliūčių bei problemų sprendimui.

Programoje nėra specializacijų.