Filter
Čekija Prague Prague Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programų - Astronomija - in Prague Čekijoje - 2019/2020

Daktaras arba daktaras yra magistro mokslo laipsnį, išduoti universitetų. Kai vienas pasiekia daktaro laipsnį jis arba ji gali dažnai būti vadinamas daktaras.

Astronomijos studijas pasirinkę studentai savo studijų metu itin išsamiai susipažįsta ne tik su šios mokslo srities teorija - fizika, matematika ir kitais tiksliaisiais mokslais, bet ir gana daug laiko praleidžia observatorijose stebėdami ir analizuodami pačius įvairiausius dangaus kūnus. Be to, astronomijos studijas pasirinkę studentai paprastai taip pat gana daug laiko praleidžia ir besimokydami naudotis įvairiomis kompiuterinėmis programomis, kurios palengvina astronomų darbą. Tad būtent astronomijos studijos itin tinka tiems studentams, kuriems patinka tikslieji mokslai, o taip pat ir kūrybinės užduotys bei problemų sprendimo technikos.

Čekija yra nusistovėjusi ir moksliniais tyrimais pagrįstą aukštąjį išsilavinimą. Tai padarė mokymosi ini Praha viena iš gerbiamų programą 's Europoje, nes ji augina kūrybiškumo ir naujovių tarp studentų dvasią.

Tai didžiausias miestas Čekijoje, ir ji 's vienas iš svarbiausių mokslinių tyrimų ir švietimo centrai. Daug mokslo institucijų, įsikūrusių čia užtikrina studentai ir vietos, ir tarptautiniu turi platų programų verstis jų buvimo joje metu. Išsilavinimas įtakoja šį miestą labai pozityviai kalbant apie socialinės ekonomikos augimo.

Prašyti daugiau informacijos apie doktorantūros programas - Astronomija - in Prague Čekijoje - 2019/2020

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Prague

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Programoje siūlomi teorinės fizikos, astronomijos ir astrofizikos mokymai. Absolventas įgyja daugybę teorinių žinių ir praktinės patirties sprendžiant sunkias fizines problemas. Astronomijos absolventas įgyja ir eksperimentinių įgūdžių, visi absolventai valdo įvairius skaitinius ir skaičiavimo metodus. Be matematinių metodų, absolventai taip pat gauna fizinę intuiciją, kuri yra labai svarbi moksliniams tyrimams ir netikėtų techninių kliūčių bei problemų sprendimui.

Programoje nėra specializacijų.