Filter
Šiaurės Amerika Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programos - Astronomija - Šiaurės Amerika - 2019

Daktaras yra mokslo daktaro laipsnį, ypač vadinamas "filosofijos daktaras " laipsnis. Tai klaidinantis, nes mokslo daktarus nebūtinai filosofai (nebent jie uždirbo savo laipsnį filosofijos!). Beje, PhD gavėjai galėtų užsiimti minties eksperimentai, protas apie problemas ir spręsti problemas sudėtingų būdų.

Astronomija - tai itin plati mokslo sritis, tirinėjanti galaktikas, planetas ir žvaigždes. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos srities, o taip pat ir studijų lygmens, jie gana daug laiko praleidžia observatorijose, ar įvairiose natūraliose vietovėse, kuriose palanku stebėti įvairiausius dangaus kūnų procesus.

Jungtinės Amerikos Valstijos yra įsikūręs ant Šiaurės Amerikos žemyne. Tai trečias pagal dydį šalies pagal dydį pasaulyje. Ji turi palyginti trumpą istoriją, palyginti su kitų pasaulio tautų, yra viena iš pasaulyje 's didžiausių ekonomikų ir yra viena iš pasaulio ' s labiausiai skirtingomis populiacijomis.

Peržiūrėti visas doktorantūros programas - Astronomija - Šiaurės Amerika - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Šiaurės Amerika

Northern Arizona University

Fizikos ir astronomijos departamento prie Šiaurės Arizonos universiteto (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir Planetos Mokslas 2016 m rudenį. Departam ... [+]

Graduate Management Admission Test arba Fizikos ir astronomijos ne Šiaurės Arizonos universitetas (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir planetų mokslo į 2016 m departamento Fall dabar įdarbinti naują fakulteto nariai ir doktorantai.

Dabartinių ir būsimų fakultetas Ekspertizė