Filter
Europa Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programos - Astronomija - Europa - 2019

Vienas turi atlikti du dalykus, kai uždirbti daktaro laipsnį. Pirmiausia reikia suprasti konkretaus dalyko kruopščiai. Antra, reikia plačiai žinių apie šiuo klausimu.

Astronomija - tai itin platus, įdomus, bet tuo pačiu ir ypatingai sudėtingas studijų laukas, kurį pasirinkę studentai itin daug dėmesio skiria pačių įvairiausių dangaus kūnų stebėjimui, o taip pat ir astronomijos teorijai, kuri apima tokius tiksliuosius mokslus kaip aukštoji matematika ir fizika. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos studijų srities jie gali daugiau dėmesio skirti, pavyzdžiui, kometų, dujinių planetų ar asteroidų tyrinėjimui. Tad priklausomai nuo studentų tikslų ir interesų jie gali rinktis ir kur kas labiau specializuotas astronomijos studijų programas. Tačiau nesvarbu, kokią konkrečią atsronomijos specialybę bepasirinktumėte, visi studentai gana daug laiko praleidžia aiškindamiesi, kaip kuo tiksliau nustatyti atstumus tarp įvairiausių dangaus kūnų. Būtent šios žinios dažnai tampa tiek astronomijos teoretikų, tiek praktikų darbo pagrindu.

Europa, kaip įprasta, vienas iš pasaulio 's septynių žemynų. Susideda Vakarų didžiausią tašką Eurazijoje, Europoje paprastai skirstomi iš Azijos į baseino padalina iš Uralo ir Kaukazo kalnai, Uralo upe, Kaspijos ir Juodosios jūrų, ir vandenų keliai, sujungti Juodosios ir Egėjo jūras.

Peržiūrėti visas doktorantūros programas - Astronomija - Europa - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Europa

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Programoje siūlomi teorinės fizikos, astronomijos ir astrofizikos mokymai. Absolventas įgyja daugybę teorinių žinių ir praktinės patirties sprendžiant sunkias fizines problemas. Astronomijos absolventas įgyja ir eksperimentinių įgūdžių, visi absolventai valdo įvairius skaitinius ir skaičiavimo metodus. Be matematinių metodų, absolventai taip pat gauna fizinę intuiciją, kuri yra labai svarbi moksliniams tyrimams ir netikėtų techninių kliūčių bei problemų sprendimui.

Programoje nėra specializacijų.