Filter
Jungtinės Amerikos Valstijos Arizona Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programų - Astronomija - jungtinėse Amerikos Arizona Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2019

Vienas turi atlikti du dalykus, kai uždirbti daktaro laipsnį. Pirmiausia reikia suprasti konkretaus dalyko kruopščiai. Antra, reikia plačiai žinių apie šiuo klausimu.

Astronomijos laipsnis yra perspektyvus vienas, jei jūs siekiate karjeros galimybes fizikos ir susijusiose srityse. Jis reikalauja skaičiavimas ir matematikos eiti kartu su juo ir siūlo geriausių pasaulio universitetų.

Švietimas Jungtinėse Amerikos Valstijose daugiausia teikia viešajame sektoriuje, kontrolės ir finansavimo ateinančiais iš trijų lygių: valstybės, vietos ir federalinės, ta pačia tvarka.Bendrieji reikalavimai studijuoti į aukštojo mokslo lygio Jungtinėse Valstijose bus įtraukti savo primimo esė (taip pat žinomas kaip tikslo ar asmeninio pareiškimo ataskaita), akademinė pažyma, rekomendacijos / rekomendacinius laiškus, kalbos testai

Prašyti daugiau informacijos apie doktorantūros programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Arizona Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Arizona

Laipsniai
Vieta
Jungtinės Amerikos Valstijos
Studijų tipas
Tempas
Northern Arizona University

Fizikos ir astronomijos departamento prie Šiaurės Arizonos universiteto (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir Planetos Mokslas 2016 m rudenį. Departam ... [+]

Graduate Management Admission Test arba Fizikos ir astronomijos ne Šiaurės Arizonos universitetas (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir planetų mokslo į 2016 m departamento Fall dabar įdarbinti naują fakulteto nariai ir doktorantai.

Dabartinių ir būsimų fakultetas Ekspertizė