Filter
Jungtinės Amerikos Valstijos Arizona Flagstaff Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Ieškoti doktorantūros programų - Astronomija - jungtinėse Amerikos Flagstaff Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2019

Daktaras yra už Doctor of Philosophy santrumpa. Šis laipsnis yra podiplominių studijų programa pristatytas aukšto lygio studentų mokslo, kuris padarė gilių mokslinių tyrimų tam tikroje srityje arba temą.

Astronomija - tai itin platus, įdomus, bet tuo pačiu ir ypatingai sudėtingas studijų laukas, kurį pasirinkę studentai itin daug dėmesio skiria pačių įvairiausių dangaus kūnų stebėjimui, o taip pat ir astronomijos teorijai, kuri apima tokius tiksliuosius mokslus kaip aukštoji matematika ir fizika. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos studijų srities jie gali daugiau dėmesio skirti, pavyzdžiui, kometų, dujinių planetų ar asteroidų tyrinėjimui. Tad priklausomai nuo studentų tikslų ir interesų jie gali rinktis ir kur kas labiau specializuotas astronomijos studijų programas. Tačiau nesvarbu, kokią konkrečią atsronomijos specialybę bepasirinktumėte, visi studentai gana daug laiko praleidžia aiškindamiesi, kaip kuo tiksliau nustatyti atstumus tarp įvairiausių dangaus kūnų. Būtent šios žinios dažnai tampa tiek astronomijos teoretikų, tiek praktikų darbo pagrindu.

Jungtinės Amerikos Valstijos yra didelė šalis Šiaurės Amerikoje, dažnai vadinama "JAV ", "JAV ", "JAV ", "Amerika " arba tiesiog " narės ". Amerikos kolegijų finansuoja "mokslą " už studentui, kuris dažnai yra gana brangus, labai dažnai siekiant į tūkstančių dolerių per metus dešimtys.

Flagstaff, Arizona, yra miestas žinomas dėl savo daugelio pramonės šakų daugiausia gremėzdiškas ir ūkių srityse. Didysis kanjonas, kad yra tik keletas mylių todėl bendras turistų. Ji aukštai įvertinta valstybines mokyklas, kuriuose yra valstybinio universiteto ir bendruomenės kolegijoje.

Prašyti daugiau informacijos apie doktorantūros programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Flagstaff Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Astronomija, Flagstaff

Laipsniai
Vieta
Jungtinės Amerikos Valstijos
Arizona
Flagstaff
Studijų tipas
Tempas
Northern Arizona University

Fizikos ir astronomijos departamento prie Šiaurės Arizonos universiteto (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir Planetos Mokslas 2016 m rudenį. Departam ... [+]

Graduate Management Admission Test arba Fizikos ir astronomijos ne Šiaurės Arizonos universitetas (NAU) pradės naują doktorantūros programą Astronomijos ir planetų mokslo į 2016 m departamento Fall dabar įdarbinti naują fakulteto nariai ir doktorantai.

Dabartinių ir būsimų fakultetas Ekspertizė