Ieškoti doktorantūros programų - Astronomija - jungtinėse Amerikos Vėliavos štabas Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021

Daktaras yra už Doctor of Philosophy santrumpa. Šis laipsnis yra podiplominių studijų programa pristatytas aukšto lygio studentų mokslo, kuris padarė gilių mokslinių tyrimų tam tikroje srityje arba temą.Astronomija - tai itin platus, įdomus, bet tuo pačiu ir ypatingai sudėtingas studijų laukas, kurį pasirinkę studentai itin daug dėmesio skiria pačių įvairiausių dangaus kūnų… Skaityti daugiau

Astronomija - tai itin platus, įdomus, bet tuo pačiu ir ypatingai sudėtingas studijų laukas, kurį pasirinkę studentai itin daug dėmesio skiria pačių įvairiausių dangaus kūnų stebėjimui, o taip pat ir astronomijos teorijai, kuri apima tokius tiksliuosius mokslus kaip aukštoji matematika ir fizika. Priklausomai nuo studentų pasirinktos konkrečios astronomijos studijų srities jie gali daugiau dėmesio skirti, pavyzdžiui, kometų, dujinių planetų ar asteroidų tyrinėjimui. Tad priklausomai nuo studentų tikslų ir interesų jie gali rinktis ir kur kas labiau specializuotas astronomijos studijų programas. Tačiau nesvarbu, kokią konkrečią atsronomijos specialybę bepasirinktumėte, visi studentai gana daug laiko praleidžia aiškindamiesi, kaip kuo tiksliau nustatyti atstumus tarp įvairiausių dangaus kūnų. Būtent šios žinios dažnai tampa tiek astronomijos teoretikų, tiek praktikų darbo pagrindu.

Jungtinės Amerikos Valstijos yra didelė šalis Šiaurės Amerikoje, dažnai vadinama "JAV ", "JAV ", "JAV ", "Amerika " arba tiesiog " narės ". Amerikos kolegijų finansuoja "mokslą " už studentui, kuris dažnai yra gana brangus, labai dažnai siekiant į tūkstančių dolerių per metus dešimtys.

Flagstaff, Arizona, yra miestas žinomas dėl savo daugelio pramonės šakų daugiausia gremėzdiškas ir ūkių srityse. Didysis kanjonas, kad yra tik keletas mylių todėl bendras turistų. Ji aukštai įvertinta valstybines mokyklas, kuriuose yra valstybinio universiteto ir bendruomenės kolegijoje.

Prašyti daugiau informacijos apie doktorantūros programas - Astronomija - jungtinėse Amerikos Vėliavos štabas Jungtinėse Amerikos Valstijose - 2021