Peržiūrėti Ištęstinės studijos doktorantūros programas - Fizika - Jungtinėje Karalystėje - 2021

Filosofijos daktaro laipsnį, trumpas Kandidatas yra pažangių akademinių laipsnių uždirbo įvairiose srityse, pažymintis, pagrindinius interesus ir pasiekimus mokslinių tyrimų srityje.Fizika daktaras leidžia jums sukurti plataus masto fone pagrindinių fizikos ir išplėsti savo mokslinių tyrimų gebėjimus labiau specializuotos srityje, pavyzdžiui, dalelių fizikos, astrofizikos, taiko… Skaityti daugiau

Fizika daktaras leidžia jums sukurti plataus masto fone pagrindinių fizikos ir išplėsti savo mokslinių tyrimų gebėjimus labiau specializuotos srityje, pavyzdžiui, dalelių fizikos, astrofizikos, taikomoji fizika, kvantinė fizika, optika ir daug daugiau.

UK, Jungtinė Karalystė yra daugiau nei 300 metų ir susideda iš keturių sudedamųjų tautas: Anglija, Škotija, Velsas ir Šiaurės Airija. Jungtinė Karalystė buvo mokymosi per pastaruosius 1000 metų centras ir turi daug senovės ir atskirti universitetus. Užsienio studentai sudaro didelę dalį studentų organizacijos ne JK universitetuose.

Tiesiogiai susisiekite su jus dominančiais universitetais dėl geriausių Ištęstinės studijos doktorantūros programų - Fizika - Jungtinėje Karalystėje - 2021