Palyginti doktorantūros programas - Fizika Vokietijoje 2021

Populiariausių daktaro Filosofijos arba daktaro daktaras Filosofijos daktaras ir kitas studijų daktaro parengti absolventas pradėti naujus planus, kad įtraukti į bendrą žinių bazę šioje srityje. Kandidatai ir savininkams Ph.Ds dažnai siekia profesijas, kaip profesorių ir mokslo darbuotojų, bet daugelis taip pat eiti į skirtingus vaidmenis labdaros, valstybės, ir privačiame sektoriu… Skaityti daugiau

Populiariausių daktaro Filosofijos arba daktaro daktaras Filosofijos daktaras ir kitas studijų daktaro parengti absolventas pradėti naujus planus, kad įtraukti į bendrą žinių bazę šioje srityje. Kandidatai ir savininkams Ph.Ds dažnai siekia profesijas, kaip profesorių ir mokslo darbuotojų, bet daugelis taip pat eiti į skirtingus vaidmenis labdaros, valstybės, ir privačiame sektoriuose.

Dauguma fizikos doktorantūros programos apima visas šiuo klausimu aspektus iš kondensuotųjų medžiagų, Atomo ir biologinės fizikos on-campus, o Astronomija, Dalelių fizika ir branduolio fizika dažnai yra dėl didelių, bendrų tarptautinių įrenginius dėl brangios įrangos, reikalingą tokiems tyrimams.

Vokietija, oficialiai Vokietijos Federacinė Respublika, yra federacinė parlamentinė respublika Vakarų ir Vidurio Europoje. Šalis sudaro 16 narių, ir jos sostinė ir didžiausias miestas yra Berlynas.

Geriausios doktorantūros programos - Fizika Vokietijoje - 2021