Apžvalga Filosofija, racionalus ir programos tikslai bei pageidaujamos absolvento savybės 1. Mokymo programos filosofija Šis kursas yra nauja programa, sukurta vadovaujantis filosofija, kad švietimo sistema turi būti pagrindinis veiksnys kuriant ekonomines, socialines ir politines sistemas. Todėl norimi švietimo administratoriai ir mokyklų administratoriai ateityje turi būti lyderiai pertvarkant švietimo sistemą, kad būtų ugdomi kokybiški žmonės, kurie ekonomiką, visuomenę ir politiką skatintų inovacijomis siekiant darnaus vystymosi. 2. Ugdymo programos pagrindimas Tarp drastiškų ekonomikos, visuomenės, aplinkos ir technologijų pokyčių šiuolaikiniame pasaulyje; todėl švietimo sistemą reikia keisti radikaliai, kad įgytų naujų kokybiškų žmonių, gebančių priimti dabartinius pokyčius ir būti būsimais pokyčių lyderiais. Tokiems pokyčiams reikalingi švietimo lyderiai, turintys lyderystės ir švietimo valdymo gebėjimų, o tai bus svarbus mechanizmas, skatinantis švietimo sistemą tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu. Todėl Švietimo sistemos valdymo lyderystės filosofijos doktorantūros programa (Tarptautinė programa) yra iniciatyvi programa, skirta švietimo administratoriams ir mokyklų administratoriams kurti pagal programos filosofiją, kuria siekiama kurti naujas žinias ir tinklus tarptautiniu lygiu, siekiant kelti mokyklų administratorių standartą, kad jie būtų geriau supratingi ir turintys viziją, galintys pateikti naujų išvadų plėtojant šalį ir ASEAN regioną. 3. Programos tikslai 1.3.1 Sukurti doktorantus, vadovaujančius švietimo sistemos administravimui ir tyrimams, siekiant plėtoti švietimo sistemos administravimą, turintį galią pertvarkyti švietimo sistemą. Kad būtų galima sukurti kokybiškus žmones, kad būtų galima plėtoti ekonomines, socialines ir politines sistemas su naujovėmis, kurios veda į tvarų vystymąsi 1.3.2 Kurti naujas žinias ir švietimo administravimo inovacijas, siekiant pertvarkyti švietimo sistemą, gerinančią žmonių kokybę plėtojant ekonomines, socialines ir politines sistemas. Kodėl mus? 1. Mes esame tajų švietimo ramsčiai Chulalongkorn University yra 100 geriausių pasaulyje pagal akademinės reputacijos QS 2021 ir Tailando Nr.1 švietimo srityje. 2. Geriausi Tailando profesoriai Mūsų profesoriai paskatins jus tyrinėti šią temą ir padės geriau suprasti pasaulį ir Tailando švietimo sistemą. 3. Pasaulinio lygio įrenginiai su modernia, aukštųjų technologijų biblioteka ir miesteliu, įskaitant sporto centrus, tarptautinį namą, „Chula Wifi“, el. mokymosi centrą, elektrinį POP autobusą ir kt. 4. Išskirtinių Tailando ir užsienio mokyklų kontekstų išgyvenimas Užsidirbsite profesinių ryšių, yra alumnų, kurie yra šalies lyderiai. 5. Vieta Chula yra puiki vieta. Bankokas, miestas, žinomas dėl savo gatvės gyvenimo ir kultūros paminklų. Chula yra populiari tarp Bankoko žmonių ar net užsienio turistų, tokių kaip Chamchuri aikštė, Siamo aikštė, Siamo centras, Siamo atradimų centras MBK centras, Siam Paragon. Be to, per 15 minučių nueisite iki daugybės prekybos centrų, tokių kaip Central World Gaysorn Plaza, Amarin. Plaza ir kt. Studentų kvalifikacijos 1. Programos tipas 1.1 Baigė magistro laipsnį nacionalinėje ar tarptautinėje institucijoje, kurią akreditavo Tailando aukštojo mokslo komisija. Turite patirties švietimo vadybos ir (arba) švietimo vadybos tyrimų srityje. Turėkite anglų kalbos testo rezultatą pagal Chulalongkorn University nustatytus kriterijus. Kitos kvalifikacijos, kurias paskelbė Chulalongkorn University absolventų mokykla, kurios bus paskelbtos kasmet arba mokymo programos komitetas, įvertinęs kvalifikacijas ir pagrindžiančias tinkamumą priimti. 2. Programos tipas 2.1 Baigė magistro laipsnį nacionalinėje ar tarptautinėje institucijoje, kurią akreditavo Tailando aukštojo mokslo komisija. Turėkite anglų kalbos testo rezultatą pagal Chulalongkorn University nustatytus kriterijus. Kitos kvalifikacijos, kurias paskelbė Chulalongkorn University absolventų mokykla, kurios bus paskelbtos kasmet arba mokymo programos komitetas, įvertinęs kvalifikacijas ir pagrindžiančias tinkamumą priimti.
-