Doktorantūras anglų kalbos kaip užsienio kalbos mokymu (TEFL)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Įvadas:

Doktorantūros studijų programa TEFL skirta tiems studentams, kurie nori išplėsti savo pedagogines žinias anglų kalbos mokyme, tyrimo metodikose, tarpkultūrinės komunikacijos ir ugdymo įstaigose. Doktorantūra siūlo studentams profesinį tobulėjimą ir rengia juos būti mokslininku ir vadovu anglų kalbos mokymui. Doktorantai įgis patirties ir supratimą tokiose srityse kaip; antrosios kalbos mokėjimas, antrosios kalbos skaitymas ir rašymas, kalbos socializacija, kalba ir tapatybė, antrosios kalbos vertinimas, diskursų analizė, kritinė taikomoji lingvistika ir tyrimo metodai.

Programa siūlo unikalią prižiūrimą mokymo praktiką intensyvios anglų kalbos programoje. Ši patirtis suteikia absolventams galimybę analizuoti kalbą, patenkinti besimokančiųjų anglų kalbos mokymosi poreikius ir įeiti į šią profesiją.

Daktaro laipsnis TEFL

Doktorantūros studijų programai reikia 36 kreditų, pagrindinių kursų (10 kreditų), pasirenkamųjų kursų (8 kreditai) ir daktaro disertacijos (18 kreditų). Pagrindinis programos akcentas - sėkmingai baigtas originalus ir nepriklausomas mokslinių tyrimų projektas, parengtas ir disertacijos gynimas.

Išsamus egzaminas

Išsamus egzaminas turėtų būti imamas ne daugiau kaip 4-ojo semestro pabaigoje ir yra reikalingas, kol studentas galėtų apginti doktorantūros pasiūlymą. Studentai turės dvi galimybes išlaikyti doktorantūros išsamų egzaminą. Jei studentai įvertina "nepatenkinamą" savo pirmąjį visapusiško egzamino bandymą, studentas gali dar kartą perskaityti kvalifikaciją. Antrasis nepakankamumas baigsis nutraukus programą. Išsamus egzaminas skirtas užtikrinti, kad studentas galėtų atlikti doktorantūros studijas.

Doktorantūros pasiūlymas

Doktorantūros pasiūlyme turi būti nurodyti konkretūs tikslai, mokslinių tyrimų projektai ir metodai, siūlomi darbai ir tvarkaraštis. Be to, pasiūlyme taip pat turi būti bibliografija ir, kaip priedai, visi leidiniai / papildomos medžiagos. Studentas turi apginti savo disertacijos pasiūlymą savo komitetui žodžiu egzaminą.

Disertacija

Studentas turėtų pasirinkti daktaro disertaciją (ir, jei reikia, vieną ar du patarėjus) pirmaisiais doktorantūros studijų metais, kuriuos patvirtina fakulteto komitetas. Antrus metus daktaro disertacijos komitetas kartu su doktorantūros pasiūlymu turėtų būti pateiktas patvirtinti. Diplominį darbą turėtų sudaryti ne mažiau kaip penki fakulteto nariai. Du daktaro disertacijos komisijos nariai turėtų būti iš kitų universitetų docentų lygiu. Ne vėliau kaip penktojo semestro pabaigoje studentas turi pristatyti ir apginti rašytinį doktorantūros pasiūlymą.

Mokslinių tyrimų pažanga

Tikimasi, kad studentas susitiks su savo disertacijos komitetu ne rečiau kaip kartą per metus, kad galėtų peržiūrėti mokslo pažangą. Kiekvieno universitetinio kalendorinio metų pradžioje kiekvienas studentas ir studento patarėjas privalo pateikti studento pažangos vertinimo įvertinimą, išdėstydamas praėjusių metų pasiekimus ir einamųjų metų planus. Disertacijos komitetas peržiūri šias santraukas ir siunčia studentui laišką, kuriame apibendrinama jų būsena programoje. Tikimasi, kad studentai, kurie nesugeba pasiekti pakankamos pažangos, ištaisys visus trūkumus ir pereis prie kito etapo per vienus metus. To nepadarius, bus atleistas iš programos.

Daktaro disertacija

Per ketverius metus po įstojimo į doktorantūrą studentas turėtų baigti disertacijos tyrimą; studentas turi gauti tyrimo rezultatus, priimtus arba paskelbtus peržiūrėtuose žurnaluose. Pateikus rašytinį darbą ir viešą gynybą bei patvirtinimą komitete, studentui suteikiamas doktorantas. Gynę sudaro: 1) disertacijos pristatymas magistro laipsnio, (2) apklausa bendra auditorija ir (3) uždarų durų apklausa disertacijos komiteto. Studentai bus informuoti apie egzamino rezultatus, kai bus baigtos visos trys disertacijos gynimo dalys. Visi komiteto nariai turi pasirašyti galutinę doktorantūros komisijos ataskaitą ir galutinę disertacijos versiją.

Norint išlaikyti aukštąjį išsilavinimą, turi būti išlaikytas minimalus 16 VSS.

Lyginimo kursai (netaikoma laipsniui)

Doktorantūras anglų kalbos dėstymo srityje prisiima magistro laipsnį susijusiose srityse. Tačiau studentams, turintiems bet kurį kitą magistro laipsnį, be to, reikės baigti lyginimo kursus, skirtus doktorantūros studijoms kurti. Šie lyginimo kursai yra sprendžiami fakulteto komiteto ir jie nėra skaičiuojami už magistro kreditus į doktorantūros dėstymo anglų kalbos.

Pagrindiniai kursai: reikia 5 kursų; 10 kreditų

Pasirinktiniai kursai: 4 kursai; 8 kreditai

Kurso aprašymai

Kalbų ugdymo tyrimai

Kurso turinys:
Mokslinių tyrimų, vystymosi tyrimų, žodinių protokolų, sąveikos analizės, apklausų analizės, kalbų mokymosi ir mokymo požiūrių, žodynų mokymosi metodikos, duomenų rinkimo, bendrų duomenų rinkimo priemonių, kodavimo, mokslinių tyrimų kintamųjų pagrįstumo ir patikimumo, kiekybinio tyrimo rengimo pobūdis , Kokybiniai tyrimai, klasių tyrimai, mišrieji metodai, kiekybinių duomenų analizė, tyrimo išvados ir ataskaitos. Technologijos žemynuose, bendravimas internetu visomis kalbomis, mažiau mokomos kalbos, mokytojų rengimas ir mokymosi strategijos

Kalbos vertinimas

Kurso turinys:
Užsienio ir antrosios kalbos mokytojų vertinimas, kalbos testavimo galiojimas, kalbos vertinimo principai, vertinimo proceso kūrimas, kalbos vertinimo testo specifikacijų rengimas, vertinimo su mokymosi tikslais susiejimas, pagrindinių kalbos standartų apžvalga, vertinimas ir veiksmingas tarpusavio vertinimas, internetas Kalbų kalbos testavimas, Bendroji Europos orientacinė sistema, mokymosi įtaka, testų vykdymo strategijos, ką mokytojai turi žinoti apie testų analizę, kalbos testavimo ir vertinimo etiką. Bandymų analizės ir tobulinimo statistika, bandymų naudojimo statistika.

SLA studijos

Kurso turinys:
Instruktuojamos antrosios kalbos įgijimas, Kognityvinių ir apdorojimo mechanizmų tyrimas vadovaujamoje SLA, mokė besimokantiesiems sklandumą ir implicitinius aiškius kalbos procesus, lyties įgijimo psicholingvistinius aspektus, susijusius su instruktuotu GFL mokymu, ar yra ryšys, formalus mokymas ir verbalinės morfologijos įgijimas, tyrimas formos orientuoto mokymosi vaidmuo ir poveikis. Pažymėtų lingvistinių struktūrų mokymas daugiau apie arabų anglų kalbos mokinių santykinių sąlygų įgijimą. Formos prasmių atvaizdų svarba aiškiai formoje orientuotam mokymui, sudėtingumo struktūra ir aiškios gramatikos instrukcijos efektyvumas. Focus on formos kaip priemonė, kaip pagerinti tikslią žodinę produkciją. Klaida numatytoje hipotezėje. Sąveika ir komunikacinė orientacija. Neigiamas grįžtamasis ryšys ir besimokančiųjų įsisavinimas analizuojant užsienio kalbų mokymą. Pastebėjimas ir sąveikos vaidmuo skatinant mokyklą. kalbos mokymasis, ar jie pateikia įrodymus, kad dėmesys būtų formuojamas ?, komunikacinių užduočių vaidmens vertinimas antrosios kalbos žodžiu ugdymo įgūdžių ugdymui, kalbos mokymasis turinio pagrindu, mokytojų diskursų įtaka besimokančiųjų diskursui antrosios kalbos klasėje, Palyginus instruktuotų ir natūralistinių L2 įgijimo kontekstų poveikį, lyginamasis tyrimas apie studijų užsienyje ir užsienio kalbos mokymosi poveikį L2 mokinių gramatikos raidai

Kalbos mokymosi problemų kritika

Kurso turinys:
Kitų tyrimų tyrinėjimas, tyrimo finansavimo prašymas ir dotacijos, tyrimai kalbos klasėje, preliminarūs sprendimai, tyrimo metodikos pasirinkimas, tyrimo metodo pasirinkimas, kokybiniai tyrimai, apibendrinta apklausa, literatūros peržiūra ir žmogaus, žmogaus, kūrimas. Apžvalga, atranka ir tai, ką reiškia, naudojant introspektyvius metodus, projektavimas ir naudojimas žodžiu, tyrimo paradigmai antrosios kalbos tyrimuose, mišrių metodų tyrimai, tyrimo tipo pasirinkimas, veiksmų tyrimai, atvejų analizės tyrimai, pokalbių analizė, replikacijos tyrimai kiekybiniuose tyrimuose, analizuojant Jūsų duomenys statistiškai paskelbia jūsų tyrimus, kalbos oazę

Kalbos mokymo programa

Kurso turinys:
Aplinkos analizė, poreikių analizė, principai, tikslų turinys ir sekos, formatas ir pateikimas, stebėsena ir vertinimas, vertinimas, požiūris į mokymo turinio kūrimą, derybose dalyvaujančios mokymo programos, esamos kursų knygos priėmimas ir pritaikymas, pokyčių pristatymas, aptarnavimo kursų planavimas, mokymas ir Curriculum Design, mokymo programų rengimas, užsienio kalbos poreikių keitimas, situacijų analizė, planavimo tikslai ir kursų planavimas bei kai kurios detalės, vaidmuo ir projektavimas, vertinimo metodai

Psicholingvistika

Kurso turinys:
Neutralios kalbos supratimo pagrindai. Fonologijos srovės. Mokymasis. Kalbos garsai. Žodinis žodis. Skaičiuojamieji žodžio atpažinimo modeliai. Kaip jauni vaikai ugdo įgūdžius, su įvykiais susijusius potencialus ir magnetinius laukus, susietus su vizualiuoju žodžiu. Kvalifikuotų suaugusiųjų skaitytojai, Kompiuteriniai modeliai, pacientų ir vaizdų tyrimai, vaizdinė kalba, skaičiuojamieji požiūriai į figūrinę kalbą, figūrinės kalbos vystymas, figūrinės kalbos pažinimo neurologija, diskursas ir pokalbis, dekoduojantis orografinis mokymasis ir vizualinio žodžio raida, kaip veikia smegenų skaitymo žodžiai? , Semantinė atmintis, skaičiuojamieji semantinės atminties modeliai, kategorijų ir sąvokų kūrimas, morfologinis apdorojimas, pasakojimas apie du mechanizmus?, Sakinių supratimas, teorijos supratimo neurobiologija, skaičiavimo ir korpuso modeliai žmogaus sampratos suvokimui, sakinių produkcija, psichologijos katedra, Skaičiavimo mo Kalbos ir minties, skaičiuojamojo požiūrio į kalbos ir minties, kalbos ir pažinimo raidą, kalbos mintis ir smegenis klausimas ir pokalbiai, vaikų kalbėjimas ir įgijimas, diskurso ir pokalbio electrophysiology.

Sociolingvistika

Kurso turinys:
Sociolingvistikos istorija, sociolingvistika ir kalbos sociologija, kalbų kaita ir pokyčiai, kodai ir socialinė klasė, "Dell Hymes" ir komunikacijos etnografija, "Gumperz" ir interaktyvioji sociolingvistika, sociolingvistika ir socialinė teorija, sąveika, sociolingvistiniai sąveikos potencialai "akis į akį" , "Daktaras", "Paciento bendravimas", "Diskursas ir mokyklos", "Teismų diskursas", "Pokalbio analizė", "Narrative analysis", "Lytis ir sąveika", "Socialinis stratifikavimas", "Socialinis konstravimas", "Simbolinis sąveikumas". Ervingas Goffmanas ir sociolingvistika, 9 etnometologijos ir narystės klasifikavimo analizė, "Diskreto galia" ir " Galia, globalizacijos teorija ir migracija, tarpusavio sąveika ir intersubjektyvumas, kalbos pokyčiai ir pokyčiai, individai ir bendruomenės, socialinė klasė, socialinis tinklas, fonologija, socialinė struktūra Kalbos keitimas, kalbos keitimas, sociolingvistika ir formalus lingvistika, požiūris į ideologiją ir avareną ss, istorinė sociolingvistika, kalbos kitimas, lauko darbo metodai, sąveika ir žiniasklaida, daugiakalbystė ir kontaktas, bendrojo dvikalbystė, kodų maišymas, kalbos politika ir planavimas, kalbos pavojus, globalios anglų kalbos, taikomosios programos, teismo ekspertizė, kalbų mokymas ir kalbos vertinimas, gairės Nediskriminacinis kalbos vartojimas, kalbos migracija ir žmogaus teisės.

Diskurso analizė

Kurso turinys:
Kilmė ir orientacija, dvi pagrindinės studijos, metodas ir kritika, panašumai ir skirtumai, įtikinimas ir autoritetas, diskursinė psichologija, kritinis požiūris į diskursu analizę, metodiniai ginčai, pokalbio analizė ir galia, diskurso analizė įvykiuose, centriniai įrankiai ir metodai, diskurso analizė etnografiniai duomenys, archyvinių duomenų diskursu analizė, diskurso analizė ir skaitmeninė praktika, žaidimų diskurso analizė, diskursų kibernetika ir savęs estetizavimas, "Flickr" kaip socialinės praktikos žymėjimas, intertekstualumas ir interdiskursyvumas vartotojų apklausose internete. Pokalbių sąveikos analizė ir skaitmeninis diskursas. Bendruomenės tapatybės kūrimas virtualiuose pasauliuose vaikams. Padėties nustatymas ir perkėlimas į kitą vietą, atspindys, susijusios su korpuso diskursų analize. Skaitmeninio raštingumo praktikos tyrimas kontekste, "iPhone" kaip technologinis artefaktas, internetinės ir neprisijungusios kalbos srautai, skaitmeninės kartos diskursai, "The diskursyvus konstrukcija n švietimo skaitmeniniame amžiuje

Statistinė kalbos ugdymo analizė

Kurso turinys:
Funkcijos ir argumentai, veiksniai, aprašomoji statistika, dvimatė statistika, dispersijos, priemonės, koreliacijos ir linijinės regresijos koeficientai, daugialypės regresijos analizė, ANOVA dispersijos analizė, binarinė logistinė regresija, hierarchinė aglomeracinė klasterio analizė

Anglų kalba konkrečiais tikslais

Kurso turinys:
ESP ir kalbėjimas, ESP ir klausymas, ESP ir skaitymas, ESP ir rašymas, žodynėlis, anglų kalba akademiniais tikslais, anglų kalba mokslinių tyrimų publikavimo tikslais, anglų kalba akademiniais tikslais, poreikių analizė ir mokymo programų rengimas žanru ir anglų kalba konkrečiam tikslui, ESP ir vertinimas , Technologijos, ESP ir korpuso studijos, ESP ir tarpkultūrinė retorika, anglų kalba mokslo ir technologijų srityje, anglų kalba darbo vietoje, verslo anglų kalba, kur mes esame, teisinė anglų kalba, aviacinė anglų kalba, anglų kalba medicinos tikslams, anglų kalba slaugai, disertacija ir disertacijos rašymas

L1 įgijimo studijos

Kurso turinys:

Kalbos įgijimas, pradžia pokalbyje su vaikais, suvokimas, ankstyvasis žodis, gamyba, žodžiai ir prasmės, konstrukcijos ir reikšmės, pirmasis derinys, pirmosios konstrukcijos, moduliuojamos žodžių reikšmės, sudedamųjų dalių sudėtingumo pridėjimas, sudėtingesnės konstrukcijos, žodžių sudarymas, supratimas ir gamyba skiriasi. Kalbos vartojimas, pokalbio įgūdžių tobulinimas, kalbų darymas, dvi kalbos vienu metu, tam tikri vertimo lygiaverčiai arba dukterys prancūzų kalba, dialektų įgijimo principai, procesas įgijant, kalbos specializacija, įgijimas ir keitimas, kalbos ir pažinimo, lingvistinis determinizmas Ir "mąstymas kalbėti", kalbos ir pažinimo santykis įvairiose kalbos įgijimo teorijose, pasirinktuose erdvinio pažinimo aspektuose vaikams, verbalizacijai ir judesio įvykiams, bendram įsivyravimui, eksperimentiniam judesių įvykių išraiškos prancūzų ir vokiečių metodikoje, Specifinė hipotezė, rezultatai: savanoriška motina on, Results: Caused Motion, Discussion

Interlanguago pragmatika

Kurso turinys:
Literatūros apžvalga, duomenų rinkimo metodai interlanguojoje pragmatikoje, metodika, pragmatiškos informuotumo ugdymas, užklausų strategijos, vidinės užklausos pakeitimas, išorinio prašymo pakeitimas, institucinių diskursų ir tarpkalbinių pragmatikų tyrimai, institucinis diskursas ir kolegų dėstytojų vaidmuo, individualūs skirtumai NS ir NNS mokytojų nurodymai, darbo paieška arba ne darbo interviu, tarpkalbinių pragmatikų atskleidimas universiteto klasėje, anglų kalba konkrečiais tikslais ir tarpkalbinės pragmatikos, naudojant judesius atidarymo seka nustatant skambinančiųjų institucinius nustatymus, praktiniai sumetimai

Kalbos mokytojų rengimas

Kurso turinys:
Antrosios kalbos pedagogų rengimo žinių bazė, antrosios kalbos mokytojų ugdymo kontekstai, bendradarbiavimas antrosios kalbos mokytojų rengimo srityje, mokytojų rengimas praktikoje, kalbos mokymas kalbų mokytojoje Diskurso perspektyvos, kalbos sąvokos kalbų mokytojų švietime, ar kalbos veiksmažodis? kalbotyros ir kalbos konceptualus pokytis, kalbos mokytojų socialinis komponentas, temos apibrėžimas, refleksyvioji kalba kalbų mokytojų švietime, mokomoji kalba, kalbos mokytojo kalbos mokymosi problemos, kalbos mokėjimas anglų kalbos mokytojams rengiant konkrečius , Kalbų ugdymo metodas, praktikanto gebėjimas kurti kalbos supratimą. Ką mes galime tikėtis, pamokų nuorašų naudojimas mokytojų klasių kalbos ugdymui, kalbų tobulinimo santraukos kūrimas, trumpalaikis kalbos mokymas, kalbos variantų mokytojų, kaip kurso komponento, poveikis , Kalbos mokytojų integravimas. Dalykinės žinios kalbos kursuose, teorinių sąvokų formavimas L2 rašymas metaforos konceptualizavimu, anglų kalbos dėstytojų įsitikinimai kalbos vartojimu ir jų skirtumu, antrosios kalbos įgijimo žinių aktualumas, kalbos ir kalbos mokytojai, prieš Paslaugos ESL mokytojai Žinios apie kalbą ir jos perkėlimas į pamokų planavimą, kas yra fonetika, susijusi su kalbos mokymu? Realizacijos, sisteminė funkcinė lingvistika ir kalbų klasė, profesinio tobulėjimo pragmatikoje efektyvumo tyrimas, kodėl mokytojai nenaudoja savo pragmatinio sąmoningumo, mokytojai stažuotojai, aiškios kalbos gramatikos ir pirminio ugdymo poreikių žinios Anglijoje, kalbos ir testavimo žinios, patirties žinios apie kalbos ir pamokų praktiką mokant gramatiką, diskursų analizę ir užsienio kalbos mokytojų rengimą
Paskutinį kartą atnaujinta Kovas 2018

Apie mokyklą

Kish International Campus was established in 2007 in order to facilitate the enrolment of foreign students.

Kish International Campus was established in 2007 in order to facilitate the enrolment of foreign students. Skaityti mažiau