PD įtraukimas į universitetų mokslinių tyrimų ir doktorantūros strategiją: visi universitetai į savo įstatus ir savo strateginius planus įtraukia norą skatinti mokslinius tyrimus, tiek pagrindinius, tiek konkrečius mokslinių tyrimų programas. Todėl mokslininkų mokymas ir žinių perdavimas yra jų mokymo pamokos ir priemonės, skirtos visuomenės moksliniam, techniniam ir kultūriniam vystymuisi. Visi jie skatina bendradarbiavimą su kitais universitetais, mokslo ir kultūros institucijomis, taip pat dalyvauja viešuosiuose mokslinių tyrimų planuose.

Taigi, 2007 m. Vasario 29 d. Valdančiojoje taryboje patvirtintajame dokumente "Mokslinių tyrimų ir doktorantūros studijų strategija" pagal Regioninės mokslinių tyrimų, technologinės plėtros ir inovacijų strategiją (ERIDI) 2007 # 2013- jis atkreipia dėmesį į tai, kad pagrindinė Salamankos universiteto misija yra mokslinių tyrimų rėmimas ir koordinavimas. Todėl mokslininkų mokymas ir žinių perdavimas yra jų mokymo pamokos ir priemonės, skirtos visuomenės moksliniam, techniniam ir kultūriniam vystymuisi.

2012 m. Liepos 30 d. Valdančiosios tarybos patvirtinta 2012-2015 m. Strategijos plano Universitat de València tikslas - užfiksuoti ir plėtoti talentą bei didinti mokslinių tyrimų našumą ir mokslinių tyrimų išteklius. Santjago de Kompostela universitetas savo strateginiame plane yra pasiryžęs "Atlikti specializuotą ir konkurencingą magistrantūros pasiūlymą dėl universitetinės aplinkos, nacionalinės ir tarptautinės, didinant aukštojo mokslo studijų socialinį prestižą".

Logikos ir filosofijos mokslų daktaras yra Salamankos universiteto tarpuniversitetinė programa ir A Coruña, La Laguna, Granada, Santiago de Compostela, Valladolid ir Aukštojo mokslo tyrimų instituto filosofijos institutas (CSIC) ,

Vienas iš didžiausių pranašumų - tai daugiau nei 50 aukšto lygio mokslininkų, kurie jį integruoja, labai gerai žinomas ir labai skirtas šiam įdomiam tarpuniversitetiniam projektui, grupė.

Jo pagrindinis tikslas - parengti aukštos kvalifikacijos mokslininkus logika ir argumentacija, mokslo filosofija, kalbos filosofija ir mokslo bei technologijų socialiniai mokslai, galintys reaguoti į augančius socialinius poreikius šioje srityje. Tai yra traukti gydytojus įvairiose mokslo ir mokslo filosofijos bei mokslo ir technologijų sričių srityse, kurios gali reaguoti į didėjančią socialinę informaciją apie mokslo ir technologijų sistemas, jų valdymą ir jo įtaka skirtingose ​​socialinėse, ekonominėse ir politinėse srityse. Programa taip pat apima kalbų ir pasaulio santykių, kognityvinių modelių ir jų taikymo dirbtinio intelekto santykiams analizę, taip pat problemas, susijusias su bendravimu, kalbos veiksmais ir pragmatika, prasme, tyčia ir psichinio reprezentavimo teorijos, informacinės technologijos, dirbtinis intelektas, semantinis tinklas, apskaičiavimas ir kt.

PD integravimas į tinklą arba doktorantūros mokyklą:

Įvairiuose dalyvaujančiuose universitetuose jau yra sukurtos daktaro mokyklos arba kurso etape, kuriame bus integruota doktorantūra. Taigi, pavyzdžiui, oficiali mokslų magistro programa "Mokslo logika ir filosofija" bus įtraukta į Salamankos universiteto Valdančiosios tarybos 2011 m. Lapkričio 30 d. Įsteigtą doktorantūros mokyklą "Studii Salamantini". Šiame dokumente "Studii Salamantini" doktorantūra apibrėžiama kaip Salamankos universiteto sukurtas skyrius, skirtas organizuoti ir koordinuoti visų doktorantūros programų veiklą, siekiant įgyti įgūdžių ir gebėjimų, būtinų norint gauti Salamankos universiteto gydytojas.

Ankstesnė PD universitetų, turinčių panašias savybes, patirtis ir ar pasiūlymas atsirado daktaro laipsnio pavertimo kokybiniu apdovanojimu ar tai, ar jis paminėjo kompetenciją:

Priežastis, kuri palaiko PD lūkesčius, yra susijusi su mokslo logikos ir mokslo filosofijos srities žiniomis, iš kurios siūloma daktaro laipsnis: pripažintos kompetencijos Ispanijos universiteto aplinkoje tradicija su aiškiais tarptautiniais apmąstymais.

a) Universitetai, siūlančios DP, kaip visuma kaupia temines sritis, kurios sudaro mokslo logiką ir filosofiją, bei jų esmines ir konkrečias perspektyvas.

b) pagrindinis mokymas yra būtinas tarpteminis ir metodiškai sistemingas šio rinkinio ašių vertinimas. Ir ši užduotis siūlomuose universitetuose privalo pripažinti privalomą nuorodą į specializuotą teorinio ir praktinio pobūdžio formavimą. Iš šios perspektyvos siūlomų potencialių doktorantų bazė gerokai viršija viename universitete keliamus reikalavimus (menų ir humanitarinių mokslų srities žinių ir kitų bakalauro laipsnių absolventai iš kitų universitetų, magistrantų, kurie atliko vieną iš meistrų, leidžiančių tiesiogiai ją pasiekti, arba kitą mokytoją, kuris teikia tinkamą mokymą).

Siūlomas PD susijęs su anksčiau atliktų studijų, t. Y. "Logikos ir filosofijos doktorantūros", natūralia pertvarka, oficialia programa, kurią patvirtino Švietimo ir mokslo ministerija bei įvairios autonominės bendruomenės Salamankos, Valjadolido, Santjago de Kompostela, A Coruña, La Laguna ir Autónoma de Madrid universitetų bei CSIC filosofijos instituto dalyvavimas. Šią programą reglamentavo 2007 m. Spalio 29 d. Karališkasis dekretas RD1393 / 2007 ir pagal Švietimo ministerijos Universiteto koordinavimo tarybos generalinio sekretoriato 2009 m. Spalio 8 d. Nutarimą buvo patvirtinta. Taip pat, doktorantūros programa buvo išskirta kokybės apdovanojimu (2008-09 iki 2011-12).

Be šios programos, taip pat yra įtraukta Jungtinių Amerikos Valstijų universiteto mokslo ir technologijų studijų instituto Mokslo ir technologijų studijų universiteto mokslo ir technologijų socialinių tyrimų programa.

Jo įgyvendinimo patogumas:

a) Absolventų ir meistrų profesinei praktikai apskritai reikės ekspertų, mokslininkų ir specialistų, kurie laiko ir dirbo metodiškai organizuotai, norėdami išnagrinėti ir gilinti filosofinio dalyvavimo aspektus ir problemas minėtose srityse , Galiausiai šis metodinis darbas ir apmąstymai yra įrankiai supratimui apie situaciją, kuri formuoja ir formuoja skirtingus mūsų sudėtingos, daugialypės ir labirintinės visuomenės profesinius laukus.

b) Programa leis rengti gydytojus įvairiuose mokslo ir mokslo filosofijos srities srityse. Šių klausimų dėstytojų kvalifikacija yra tai, kad šis mokymas prisideda prie aukštos kvalifikacijos visuomenės, kuriam bus aukštos kvalifikacijos specialistai, kuriant, analizuojant, išsiaiškinant ir sprendžiant sudėtingas problemas, plėtojimą.

Be to, šie specialistai bus aukštos kvalifikacijos:

  • Konfliktų sprendimas racionaliomis diskusijomis, tarpininkavimu ir kultūrine kritika.
  • Atsakymas į didėjančią socialinę informaciją apie mokslo ir technologijų sistemų veikimą ir struktūrą, jų valdymą ir jų įtaką įvairiose socialinėse, ekonominėse ir politinėse srityse.
  • Kalbos ir pasaulio santykių, pažintinių modelių ir jų taikymo dirbtinio intelekto santykiams analizė, taip pat su komunikacija, kalbos veiksmais ir pragmatika, prasme, intelekto ir psichinės reprezentacijos teorijomis susijusios problemos ,
  • Įvairių informacinių technologijų valdymas ir jų formalios plėtros problemos: dirbtinis intelektas, semantinis tinklas, skaičiavimo galimybės ir kt. Kalbant apie klasikinės ir neklasikinės logikos, jos istoriją ir filosofiją, taip pat.

c) Doktorantūros programa taip pat reaguoja į skirtingų universitetų poreikį užbaigti savo pasiūlymą, siūlant studentams, baigusiems magistro laipsnį, doktorantūros studijas, siekiant gauti doktorantūros laipsnį. Be to, tarpuniversitetinis programos pobūdis užtikrina, kad pasiūlymas būtų pateiktas pagal programą, kurioje yra pakankamai kritinės masės ir subjekto.

Studentai, dirbanantys visą ir ne visą darbo dieną:

Išskirtinis dėmesys paprastai teikiamas šios doktorantūros studijų studentams. Tačiau, atsižvelgiant į studentų, kurie gali užsiregistruoti, tipą, galimybė turėti studentus, kurie nusprendžia skirti ne visą darbo dieną, yra atvira. Todėl, remiantis ankstesnių doktorantūros studijų programų (studentų, dirbančių kaip vidurinės mokyklos mokytojai ar kitose darbo vietose) patirtimi, numatoma šešių vietų neakivaizdinių studijų vietų rezervacija.

kompetencijos

pagrindinis

  • CB11 - sisteminis supratimas studijų ir meistriškumo įgūdžių ir mokslinių tyrimų metodus, susijusius su šios srities srityje.
  • CB12 - Gebėjimas suvokti, projektuoti ar sukurti, įgyvendinti ir priimti esminį proceso mokslinių tyrimų ir kūrimo.
  • CB13 - Galimybė prisidėti prie plečia pažinimo riba per originalius tyrimus.
  • CB14 - Gebėjimas atlikti kritinę analizę ir įvertinimą bei sintezę naujas ir sudėtingas idėjas.
  • CB15 - Gebėjimas bendrauti su akademine ir mokslo bendruomenės ir visuomenės apskritai apie jų kompetencijos srityse Pakelėse ir kalbų dažniausiai naudojamų tarptautinę mokslo bendruomenę.
  • CB16 - Gebėjimas skatinti per akademinių ir profesinių kontekstuose, mokslo, technologijų, socialinės, meninės ar kultūrinės pažangos žiniomis pagrįstos visuomenės.

Įgūdžiai ir asmeninius įgūdžius

  • CA01 - Navigacija mūsų kontekstus, kuriuose yra mažai konkrečios informacijos.
  • CA02 - Rasti pagrindinius klausimus, kurie turi būti atsakyta išspręsti sudėtingą problemą.
  • CA03 - projektuoti, kurti, plėtoti ir pradėti naujus ir novatoriškus projektus savo kompetencijos srityje.
  • CA04 - Darbas įrangos ir savarankiškai tarptautinėje ar įvairių sričių kontekste.
  • CA05 - integruoti žinias, dirbti sudėtingumą, ir suformuluoti sprendimus su ribota informacija.
  • CA06 - Kritika ir gynybos intelektinės sprendimų.

kiti įgūdžiai

  • CM1 - Gebėjimas įgyti pažangių žinių argumentavimo ir logikos srityse, kalbos filosofijoje, mokslo ir technologijų filosofijoje.
  • CM2 - Gebėjimas kurti mokslinių tyrimų projektą, pagal kurį būtų galima išanalizuoti ir kritiškai įvertinti ankstesnius įnašus ir kuriuose jie gali taikyti savo žinias ir darbo metodus.
  • CM3 - Gebėjimas sintezuoti naujas ir sudėtingas idėjas, kurios gilina žinias apie mokslinių tyrimų kontekstą, kuriame jie dirba.
  • CM4- Gebėjimas paruošti medžiagą apie savo mokslinius tyrimus ir skleisti rezultatus.

mokymo veikla

  • Mokslinių tyrimų seminarai
  • Tyrimų rezultatų parodų susitikimai
  • Metodologiniai, specializuoti ar praktiniai mokymo kursai
  • Pagalba nacionalinių ar tarptautinių konferencijų
  • Mokslinės publikacijos
  • Lieka kituose tyrimų centruose

Mokslinių tyrimų sritys

  • 1 eilutė: argumentai ir logika
  • 2 linija: kalbos ir proto filosofija
  • 3 eilutė: mokslo filosofija
  • 4 eilutė. Mokslo ir technologijų socialiniai mokslai

Priėmimo kriterijai

Atranka ir priėmimas. Vertinimo kriterijai ir atsakinga institucija:

PD komitetas akademiniam komitetui per įgaliotą pakomitetį nuspręs dėl kiekvienos paraiškos priėmimo, gali, jei mano esant reikalinga, pakviesti pokalbį su kandidatu, kurio bendras įvertinimas bus ne didesnis kaip 30% viso vertinimo. Rezoliucija bus perduodama suinteresuotosioms šalims, kurios nuo to momento ir per kiekvieno universiteto nustatytus terminus gali oficialiai įregistruoti PD.

Paraiškų vertinimo kriterijai bus tokie:

a) Tiriamojo laipsnio įregistravimo laipsnis ir akademinių įrašų vidurkis laipsnyje (arba laipsnyje) ir magistro laipsnyje. Suprantama, kad studentai, kurie atvyksta arba iš magistro, arba iš mokslų ir technologijų socialinių mokslų magistro arba iš kitų lygiaverčių lygių studijų magistro, ėmėsi kursų, kurie palengvina iš PD gautų žinių ir įgūdžių asimiliacija: iki 40 balų

b) profesinė patirtis (sukurta universitete ar už jos ribų, viešuosiuose ar privačiuose centruose, susijusiuose su švietimu, moksliniais tyrimais ar valdymu): iki 20 balų

c) Kursų pasiekimai, dalyvavimas konferencijose, viešnagės kituose universitetuose ir tt: iki 20 taškų

d) Anglų ar kitų užsienio kalbų domenų domenų dokumentacija: iki 20 taškų

Paramos paslaugos specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems studentams:

Apskritai universitetuose, kurie integruoti į šį daktaro laipsnį, teikiamos paramos paslaugos studentams. Jie taip pat turi programas, skirtas žmonių su negalia integracijai ir skirtingoms tarnyboms, kuriose patariama ir rūpestinga žmonėms su skirtingų tipų negalia.

Programos

  • Vynuogių
  • USAL
  • USC
  • UdC
  • Valensijos universitetas
  • ULL

Prireikus kiekvienam studentui bus pritaikytos individualios mokymo programos.

Studentai, dirbantys ne visą darbo dieną:

Studentų atsidavimo į šią PD programą režimas, pageidautina, yra visą darbo dieną. Tačiau kai kurias siūlomas vietas gali užimti studentai, kurie pripažįstami kaip neakivaizdžiai.

Studentai, pageidaujantys studijuoti šią PD ne visą darbo dieną, privalo kreiptis į Programos Akademinį komitetą, kai jie pateikia prašymą dėl jo įleidimo arba, kai pripažįsta, kai yra kokia nors iš juose esančių aplinkybių. žemiau ir leisti pripažinti neakivaizdinių studijų studentais.

Be kitų dalykų, šiame PD bus taikomi neakivaizdinių studijų studentų priėmimo kriterijai:

  1. Būkite darbo ir dokumentais akredituoti darbo santykius.
  2. Turi įtakos tam tikros fizinės, jutimo ar psichinės negalios laipsnis, lemiantis būtinybę vykdyti neakivaizdinių doktorantūros studijas. Tokiu atveju studentas privalo dokumentuoti pripažintą negalios lygį.
  3. Baigti kitą specializuotą mokymą tame pačiame ar kitame universitete, kuriame dirba ne visą darbo dieną, ir įrodyti, kad yra priimamas arba įgyjamas tokiose studijose kaip neakivaizdinis mokinys.
  4. Būtina laikyti pagrindine išlaikytinių globėja ir tai įrodyti pateikdama kompetentingos institucijos išduotus patvirtinamuosius dokumentus ir pažymėjimus dėl priklausomybės situacijos pripažinimo.
  5. Turi būti vaikams iki 3 metų.
  6. Būkite aukšto lygio sportininku.
  7. Studentų atstovavimo užduočių vykdymas.
  8. Tinkamai pagrįstos kitos (pavyzdžiui, lyties smurto, terorizmo ir kt. Auka).

Šios sąlygos pripažinimas turi būti patvirtintas kasmet ir turės įtakos iki doktorantūros studijų pabaigos, pateikiant ir ginant daktaro disertaciją. Nepaisant to, kas išdėstyta pirmiau, PD rengimo metu gali būti reikalaujama atlikti pakeitimus šiems tyrimams, jei atsiranda tokios aplinkybės:

  • Doktorantai, dirbantys ne visą darbo dieną, kurie per PD praranda aplinkybes, dėl kurių jie buvo priimti ir pripažįstami, automatiškai tampa PD studentais, dirbančiais visą darbo dieną. Nuo to laiko jie turės trejus metus iki doktorantūros disertacijos paraiškos pateikimo, jei jie išlaikė ne daugiau kaip dvejus metus neakivaizdinių studijų studentų.
  • Doktorantai, kurie pradėjo visą studijas doktorantūroje, privalo kreiptis dėl neakivaizdinio statuso ir atitikti visus aukščiau išdėstytus reikalavimus, jie bus prieinami nuo minėtos sąlygos suteikimo iki to momento, kai bus pristatytas daktaro disertacijos departamento paraiška, kurios trukmė yra ne ilgesnė kaip 5 metai.
Programa mokoma:
  • Ispanų
  • Anglų

Peržiūrėti 16 daugiau kursų Universidad de La Laguna »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2020
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date