Comm

Įdiegimas

Programos Daktaras Nuosavo kapitalo ir inovacijų švietimo Jis skatino A Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela ir Vigo (koordinuojanti universitetas) universitetuose. Jis skirtas mokytojų ir švietimo mokslininkai iš nuosavo kapitalo ir inovacijų perspektyvos.

Kodėl studijuoti laipsnį

Šia programa siekiama reaguoti į būtinybę šiandieninėje visuomenėje atkreipti dėmesį į švietimo iš nuosavo kapitalo ir inovacijų požiūriu, pagrįsti savo susidomėjimą ir poreikį apie šią įrodymais:

  • Už tęstinumo poreikį ir pateikti būdus, tyrimų studijomis, atsirandančių iš naujos organizavimo universiteto sistemos švietimo specializacijos, būtent:
    • tyrimai Mokytojų rengimas ir pradinio ugdymo, kuris po pastarųjų reformų pašaukti pasiekti ir turi tęstinumą studijų antrosios ir trečiosios studijų pakopos;
    • tyrimai mokytojų rengimo Privaloma vidurinį išsilavinimą, profesinį mokymą ir kalbų mokymas,
    • másteres kitą esamą švietimo patirties dalyvaujančių universitetų.
 <li> I&scaron; poreikio realizavimas skatinti mokslinius tyrimus, nagrin&#279;jan&#269;i&#261; socialin&#279;s ir &scaron;vietimo nelygyb&#279;s m&#363;s&#371; visuomen&#279;je problemas ir vartojate nauj&#371; form&#371;, kaip socialin&#279;s transformacijos &scaron;alies rezultatas ir globalizuotoje ekonomikoje poveik&#303; ir vis fragmenti&scaron;k&#261; visuomen&#281; , Tyr&#279;j&#371; parengt&#371; aptikti, analizuoti, tirti ir skatinti novatori&scaron;kus &scaron;vietimo procesus &#303;sipareigojusi nuosavo kapitalo, socialinio teisingumo ir &#303;traukties formavimas yra labai sud&#279;tingas u&#382;davinys, kuris yra &scaron;ios programos pagrindas. Toje pa&#269;ioje mokymo &scaron;vietimo mokslininkai kaip gyvybi&scaron;kai svarbus &#303;rankis Manoma, skatinti daugiau teising&#371; &scaron;vietimo sistem&#371; ir nepakei&#269;iamas vaidmuo &scaron;vietimo tyrim&#371; kritin&#279;s &#303; &scaron;vietimo ir socialin&#279;s transformacijos yra pripa&#382;inta. Tod&#279;l yra ypa&#269; svarbu parodyti, kad programa Interuniversity daktaras Nuosavo kapitalo ir inovacij&#371; &scaron;vietimo siekiama i&scaron;pl&#279;sti &scaron;vietimo &#382;ini&#371; sienas pakelti kapital&#261; kaip i&scaron;&scaron;&#363;k&#303;, i&scaron; kurios b&#363;t&#371; pasiektas tobulinimo ir kokyb&#279;s &scaron;vietimo, taip, kad dvinaris akcij&#371; kain&#371; Inovacijos yra &scaron;ios programos, kuri bus apibr&#279;&#382;ti konkre&#269;i&#261; b&#363;das suvokti &scaron;vietimo tyrim&#371; bendr&#261; dalyvaujan&#269;i&#371; universitet&#371; bruo&#382;as.</li> 
<li> Mokymo mokslini&#371; tyrim&#371; srityje taip pat yra svarbus elementas visuomen&#279;je remiantis &#382;iniomis.</li> 

Norint pasiekti šį tikslą, būtina iš esmės padidinti žmonių su konkrečių įgūdžių skaičių plėtoti aktuali ir procesus, kuriais siekiama gerinti švietimo tyrimą.

Tai doktorantūros programą padės padidinti į švietimo ir socialinių įstaigų didesnio skaičiaus žmonių su švietimo tyrimų kompetencijos buvimą.

Tyrimai, kuriuo siekiama išplėsti švietimo, žinių įsipareigojo žinių perdavimo, galėsite atidaryti naujus maršrutus ir alternatyvius mąstymo ir vėl koncepciją švietimo, taip pat transformuoti ir pagerinti sienas.

Ko mokytis

Programa turi dvi pagrindines linijas tyrimų, per kuriuos keletas sublines skiriasi:

Procesai integracija ir atskirtimi socioedukaciniai

  • Nuosavybės ir įtraukimo mokyklų tobulinimo
  • Nutraukiant ir mokyklos nepakankamumas
  • Curriculum medžiagos ir teisingumas
  • Lyčių požiūris į atskirties ir integracijos procesų
  • Daugiakalbystė įtrauktis ir lygybė kalbomis
  • Vienodas galimybes, socialinę kaita ir tvarus vystymasis
  • Gerovės, vaikai ir jaunimas
  • Grupės arba kuriems gresia socialinė atskirtis
  • tarpkultūrinis švietimas

Inovacijos švietimo nuosavo kapitalo

  • Mokymo-mokymosi nuosavo kapitalo
  • žiniasklaidos priemonių naudojimo raštingumas ir skaitmeniniai kompetencija kapitalo
  • Plėtros mokymo įgūdžių nuosavo kapitalo
  • Patarimai ir rekomendacijos, kaip paramos kokybę ir teisingumo švietime
  • Naujovės ugdymo medžiagų
  • novatoriški švietimo politika ir socialinis teisingumas
  • Istorinis pastatas įtrauki ir novatoriškas mokyklos kultūra

Mokslinių tyrimų kryptys

Tai yra "Research šio doktorantūros eilutės:

  • Inovacijos Švietimo nuosavo kapitalo
  • Procesai integracija ir atskirtimi socioedukaciniai

Konkretūs mokymo papildai

Jeigu doktorantas nepilnas išankstinį mokymą reikalingą programą, priėmimo į programą bus sąlyginis įveikti konkrečius mokymo papildus, kurie gali būti dalykai ar moduliai ir magistro laipsnį. Ins priskirti to paties doktoranto negali viršyti 15 ECTS kreditų ir gali būti prieš arba vienu metu priėmimą į akademinės priežiūros programos forma.

Esant vienu metu veiklos studentams turi užsiregistruoti šių papildų Pasibaigus registracijos metu akademinės priežiūros programą, kuri turi būti įveikta per ilgiausiai tris semestrus iš eilės. To nepadarius,, studentų programos bus pašalintas.

papildo

  • Statistinė duomenų analizė švietimo tyrimų
  • postparadigmática interpretacinis tyrimas švietime: etnografija socialinio kartografavimo
  • Švietimo tyrimai iš kiekybinio perspektyvos
  • Istorinis-edukacinių tyrimų
  • Veiksmas mokslinių tyrimų ir švietimo naujovių
  • tyrimai orientacija
  • Švietimo tyrimų metodologija: atvejų tyrimai
  • Mokslinių tyrimų metodologija ir dramos, istorijos ir visuomenės
  • Metodus, kaip vertinti kokybę mokyklose
  • Ginčai ir vaizdus švietimo daugiakultūrėje visuomenėje.
  • Ugdymas visuomenėje Multiscreen žiniasklaidos
  • Informacinės technologijos ir komunikacija (IKT) švietime: kas, kam ir kaip jie integruoti į mokyklų ir klasėse. Darbo projektai.
  • Integravimas ugdymo įtraukimo studentams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
  • Tęstinis švietimas informacinių visuomenių
  • Švietimas ir lygybės politika
  • Politika, Kultūra, Švietimas ir ryšiai teisingumas demokratinėse visuomenėse
  • Profesinis orientavimas į mokymosi visą gyvenimą kontekste
  • Vertinamojo mokslinių tyrimų programas ir švietimo paslaugos
  • Mokslinių tyrimų metodologija ir scenos meno
  • fizinis lavinimas, sveikata ir gyvenimo kokybė
  • Poilsis ir sportas: perspektyvos socialinio edukacinio veiksmų vaikystėje
  • matematikos, švietimo ir socialinių ir kultūrinių komponentų mokymo programos
  • Požiūris į mokymąsi matematika
  • Mokymosi problemas gamtos mokslų
  • Mokymo strategijos mokslo ir aplinkosauginio švietimo
  • Pradžios ir evoliucija švietimo sistemos Galicijoje šiuolaikiniame laikotarpį
  • socialines problemas. Nepilnamečių justicijos ir švietimas
  • Savivaldybė ir švietimo veiksmų
  • Švietimo reformos ir inovacijos: tarp švietimo politikos ir mokyklos praktikoje
  • Veiksmas mokslinių tyrimų ir inovacijų
  • Priemonės vertinimo programas ir paslaugas
  • Informacija perdirbimo valdymui ir institucijų vertinimą
  • įtraukties ir švietimo psichologija praktika
  • Tyrimų metodikos orientuotos inovacijos
  • Poreikių vertinimas ir programos vertinimą
  • Projektai ir mokslinių tyrimų ataskaitos
  • Moksliniai tyrimai ir inovacijos kalbų mokyme ir užsienio literatūros
  • Kiekybinis tyrimas orientuotas inovacijas
  • naujoves orientuota kokybinis tyrimas
  • kokybinė metodologija
  • kiekybinė metodologija
  • Metodai ir būdai kaupiama informacija apie taikomosios psichologijos

Mokymo veiklos programa

Planuojama į doktorantūros programą iš jungtinės veiklos, kuria siekiama užtikrinti koordinavimą tarp universitetų ir tarp mokinių ir mokytojų, reikalingų tarp universitetų programos santykių serijos mokymo programos: per tą pačią veiklą, kurios išcentrinio ir sekos įvairių universitetų ir per universitetų lieka pagal programą ir kitų universitetų, su kuriais bus deramasi susitarimai, siekiant palengvinti vizitus studentams.

Savo struktūra ir organizacija, veikla, taip pat atsižvelgti į 2-line mokslinių tyrimų programą, kad studentai galėtų eiti pasirenkant (padėjo jos direktorių ir kuratorių) tie mokymo veikla, kurios atitinka linijos jo darbas tyrimai registras.

Kalbant apie ugdymo turinio seka, 48 val konkrečios veiklos, kuri turi imtis kiekvienas studentas, paskirstomos per trejų metų programa, skirta studentams visu etatu ir per penkerius metus studentų laiku dalinis, kad mokymo projektas iš įvairių tipų mokinių materializuojasi taip:

  • Orientavimo dienas. Privalomas pirmieji metai: 4 valandos
  • Programos susitikimai su mokslininkais. 5 vyksta per metus, 4 valandas kiekvieno posėdžio trukmę. kiekvienais metais 2 turi dalyvauti, atstovaujančių 6 susidurti per trejus metus ir 24 mokymo valandų per studentas iš viso. Neakivaizdinių studijų studentų dalyvauti pagal savo galimybes ir tematiką, tuo pačiu numeriu posėdžių per 5 metus iki jo.
  • Monograficzne seminarai. Bent 1 metai. Reikalaujama 3, su 4 valandų trukmės, 12 valandų atstovauja vyzdį. Dieninės studentai bus per trejus metus nuo programos, o neakivaizdinių studijų studentų turi 5 metų 3 Seminarai lankomumas.
  • Susitikimus su jaunais mokslininkais. Vyks rugpjūčio kasmet 1 valandos. 1 privalo dalyvauti per trejus metus dieninių studentų ir tas pats, bet per 5 metus, jei neakivaizdinių studijų studentų. Iš viso: 8 val.

Be šių mokymo veiklos, ne iš pirmo semestro pirmųjų metų pabaigoje (pradedant po registracijos pabaigos) visi studentai privalo parengti ir apginti savo disertacija projektą.

Pasibaigus pirmojo ir antrojo metų pabaigoje visi mokiniai turės pateikti metinę mokslinių tyrimų planą, o po trečiojo metų ginti daktaro disertaciją. Šie terminai, kaip nurodyta prailginti 2 metų neakivaizdinių studijų studentų, kurie pagal direktorių ir kuratorių gaires, bus sukurti mokymo maršrutą, kuris turėtų būti baigtas disertacijos gynybos penkerius metus pradėjo daktaro laikotarpis.

profesiniai ir akademiniai rezultatai

Mokytojai įvairių lygių švietimo sistemos ir tyrėjų švietimo srityje.

Rekomenduojama aprašymą

Jie turės pirmenybę patekti į doktorantūros pareiškėjams, kurie turi išankstinę mokymo bakalauro ir magistro karjerą švietimo srityje, prioritetinės šių kandidatų pagal stenograma.

CAPD gali pripažinti kandidatus, kurių ankstesnio išsilavinimo laipsnį arba magistro nėra branduolinėje Švietimas, jeigu Komisija mano, kad jų karjeros mokymo ir / ar ankstesnę darbo patirtis yra suderinama su programa. Šie kandidatai bus vienodai prioritetą akademinės įrašo.

Kiekvienas universitetas leis savo kvotos kandidatų priėmimą ir, jeigu kvota netaikoma, laimėtojas nėra sėdynės gali būti skiriamas kandidatų iš kitų universitetų.

Turi pirmenybę, kurie baigė ateinančių magistro laipsnius (konkrečiuose ar jie turėtų padaryti mokymo papildus skliausteliuose):

  1. Master inovacijų, vadovavimo ir ugdymo Įvertinus A Coruña universiteto (NO).
  2. Magistro Laipsnis mokytojų rengimo ESO, bakalaureato, profesinis mokymas ir kalbų mokymu A Coruña, Cantabria, Oviedo, Santiago de Compostela ir Vigo (SI) universitetuose.
  3. Magistro Laipsnį mokslinių tyrimų ir naujovių diegimo švietimo kontekstuose Kantabrijos universiteto (ne)
  4. Master intervencijos ir socialinės-pedagoginės pakraipos mokslinių tyrimų ties Oviedo universiteto (ne)
  5. Magistro švietimas, lyčių ir lygybės Santiago de Compostela universiteto (ne)
  6. Apdoroja magistras Švietimo nuo Santiago de Compostela universiteto (ne)
  7. Master mokslinių tyrimų švietimo, kultūros įvairovės ir Bendrijos plėtros tuo Santiago de Compostela universiteto (ne)
  8. Magistro laipsnis švietimo veiklą, į gamtą universiteto Santiago de Compostela (ne)
  9. Master mokymosi negalia ir pažinimo procesus Vigo universiteto (ne)
  10. Master psicosocioeducativa tyrimų su paaugliais iš Vigo universiteto (ne)
  11. Meistras specialių poreikių švietimo paramos iš Vigo universiteto (SI)
  12. Magistro Laipsnį tarpdisciplininė intervencijos įvairovėje švietimo kontekstuose Vigo universiteto (SI)
Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 27 daugiau kursų Universidade da Coruña »

Šis kursas yra Campus based
Duration
3 - 5 metų
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date