Ph.D. inžinerijos - inžinerinio ugdymo ir transformacinės praktikos akcentas
University of Georgia - College of Engineering
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Athens, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
* 2019 m. Rudens ir 2020 m. Pavasario mokymai bus: Valstybiniai studentai: 370 USD / val. 1-11 val .; 4,439 JAV doleriai už 12 ar daugiau kredito valandų Užsienio studentai: 1050 USD / val. 12 593 JAV doleriai už 12 ar daugiau kredito valandų Mokesčiai už 2
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apžvalga
Pasauliniu mastu susietame ir sparčiai besikeičiančiame pasaulyje inžinieriai turi dirbti visoje nacionalinėje, srities ir drausminėje riboje, kad galėtų veiksmingai spręsti sudėtingas socialines ir technines problemas. Norint visiškai prisiimti šią didėjančią inžinerijos profesijos atsakomybę, privalome transformuoti būdus, kuriais inžinerijos studentai yra išsilavinę bakalauro lygmenyje, ir taip pat ateityje rengia inžinierius absolventų lygiu su įgūdžiais ir orientacijomis tapti ribiniais veržliarakčiais ir pokyčių vadovais. Inžinerinio švietimo ir transformacinės praktikos dėmesys skiriamas šiems su jais susijusiems iššūkiams naujoje, tarpdisciplininėje doktorantūroje. programa.
Šis dėmesys skiriamas mūsų Ph.D. inžinerijoje rengia absolventus plačiai praktikai ir akademiniams taikymams žmogaus ir techninių sistemų sankirtoje. Per novatorišką socialinių tyrimų metodų sintezę, žinias apie žmogaus vystymąsi ir priemones, skirtas pozityviems pokyčiams, įtvirtintoms gilios techninės kompetencijos kontekste, absolventai gali teikti transformacinį vadovavimą įvairiuose švietimo, techniniuose ir organizaciniuose nustatymuose. Baigus studijas studentai galės taikyti savo unikalų įgūdžių rinkinį įvairiems kontekstams, įskaitant formalią ir neformalų švietimo aplinką, inžinerinę praktiką, mokymosi organizacijas, socialinį verslumą, klientų atradimą, vadovavimą ir politiką.
Inžinerinis švietimas ir transformacinė praktika remiasi inžinerinio ugdymo tyrimų disciplininėmis stipriomis savybėmis, tarpdisciplininiu plataus masto absolventų kurso teikimu dideliame laisvųjų menų universitete ir techniniu kontekstu, kuris yra įtrauktas į novatorišką mūsų inžinerijos kolegijos švietimo ir mokslinių tyrimų misiją. Ši unikali aplinka suteikia studentams prieigą prie įvairių turinio, fakultetų patirties įvairovės ir skirtingų taikomųjų programų, kaip pagrindo formuojant jų individualias studijų ir tyrimų trajektorijas.
Svarbiausia sritis apima du plačius Pathways kurie sudaro lankstų ir kontekstą atitinkantį individualaus studijų ir mokslinių tyrimų plano vystymą.
- Inžinerinis ugdymas orientuotas į sudėtingus procesus, kuriais grindžiamas inžinierių mokymasis ir profesionalus socializavimas per pilką spektrą. Įdomios sritys yra, bet neapsiriboja, mokymo ir mokymosi universitetuose, k-pilka ir neformalūs klausimai; techninės kompetencijos ir plačių profesionalių atributų, tokių kaip kūrybiškumas, empatija ir etinis samprotavimas, plėtojimas; novatoriškas technologijų naudojimas švietimo srityje; ir nepakankamo atstovavimo bei įtraukties į inžineriją klausimus.
- Transformacinė praktika yra skirta tirti ir suprasti inžinerijos žinias ir daryti šiuolaikinės inžinerinės praktikos nustatymus. Tyrimo sritys apima, bet neapsiriboja, inžinerinius darbus, susijusius su organizacinės praktikos, drausminių sričių ir pažangiausių technologinių pokyčių sankirta; profesinis tobulėjimas tarpdisciplininėse ir profesinėse erdvėse; bendradarbiavimas, inovacijos ir įvairių sričių integracija, apibūdinanti inžinerinį darbą XXI a. kontekste, dideli iššūkiai.
Priėmimas į akcentą
Studentai, turintys bakalauro laipsnį arba MS inžinerijos srityje iš ABET akredituotos programos arba BS ar MS, susijusioje srityje, iš akredituotos institucijos kviečiami kreiptis dėl priėmimo.
Priėmimas į magistrantūros studijas
Studentai, turintys bakalauro laipsnį arba MS inžinerijos būdu iš akredituotos ABET programos arba BS arba MS, susijusioje su akredituota įstaiga, kviečiami kreiptis dėl priėmimo į magistrantūros ar doktorantūros programas. Studentai, neturintys ABET akredituoto BS inžinerijos laipsnio, bet turintys matematikos ar fizikos / biologijos mokslo ar kitų disciplinų laipsnį, gali būti paprašyti imtis papildomų pasirinktų kursų, kad jie tinkamai pasirengtų konkrečioms inžinerinėms studijoms.
Žemiau pateikiami pagrindiniai reikalavimai, taikomi norint įeiti į inžinerijos studijų programą. Konkrečios studijų programos ir dėmesio sritys gali pridėti papildomų reikalavimų:
- Baigus BS ir MS (doktorantams), kurių GPA yra 3,00 (iš 4,00) iš ABET akredituotos programos ar susijusios srities programos. Vidutinė bakalauro GPA ir neseniai priimtų studentų absolventų GPA yra atitinkamai 3,4 ir 3,6.
- Internetinės UGA absolventų paraiškos pateikimas ir pateikimas:
- Oficialūs bakalauro ir absolventų akademiniai dokumentai.
- Paskirties pareiškimas.
- Trys rekomendacijos raidės.
- CV arba atnaujinimas.
- Bendrasis magistrantūros įrašų egzaminas (GRE). Vidutiniai kiekybiniai GRE įvertinimai neseniai priimtuose studentuose yra netoli 80-ojo procentilio. Pareiškėjai, turintys UGA laipsnį, gali atsisakyti šio reikalavimo, jei jie atitinka GPA ir bakalauro studijų reikalavimus.
- TOEFL reikalingas tarptautiniams studentams, kurių gimtoji kalba yra ne anglų kalba.
- Papildomi reikalavimai gali būti taikomi priėmimui į drausmės specifines valstybes nares ir daktaro laipsnį. Kolegijos mokyklose siūlomos programos ir akcentavimo sritys.
Reikalavimai
Kandidatai į Ph.D. laipsnis, kurio dėmesys skiriamas inžineriniam švietimui ir transformacinei praktikai, turėtų įgyti įgūdžių, žinių ir orientacijų, leidžiančių jiems kūrybiškai ir originaliai prisidėti prie savo disciplinos nacionaliniu ar tarptautiniu lygiu. Svarbiausio ploto filosofija grindžiama galimu Pathways kuris remiasi studentų agentūra ir iniciatyva ieškant atitinkamų kursinių ir tarpdisciplininių fakultetų patirties remiant jų pasirinktą mokslinių tyrimų trajektoriją.
Reikalavimai dėmesio sričiai apima ne mažiau kaip 73 kreditų valandas studento studijų programoje už BS laipsnį:
- Fokusavimo zonos kursai (6 už plotą) * 18
- Pasirenkamieji kursų darbai * 18
- Seminaras 1
- Doktorantūros tyrimai (9000 arba 9010) 33
- Disertacija (9300) 3
* Visų pasirinktų kursų metu reikia ne mažiau kaip 16 valandų 8000 arba 9000 lygių kursų ir papildomų 4 valandų kursų, kurie yra atviri tik absolventams.
Baigiamajame magistro laipsnyje akredituotame universitete gali būti priimtas iki 30 kreditų valandų, tokiu atveju reikalaujama, kad ne mažiau kaip 42 kredito valandos patvirtinto kurso darbui, moksliniams tyrimams ir disertacijai už MS laipsnį:
- Fokusavimo zonos kursai (3 už plotą) * 9
- Pasirenkamasis kursinis darbas * 6
- Seminaras 1
- Doktorantūros tyrimai (9000 arba 9010) 23
- Disertacija (9300) 3
* Visų pasirinktų kursų metu reikia ne mažiau kaip 15 valandų 8000 arba 9000 lygių kursų.
Kursinis darbas
Rekomenduojama kursų dalis yra suskirstyta į tris sritis. Individualios studijų programos bus plėtojamos bendradarbiaujant studentui ir jų pagrindiniam profesoriui (žr. Kursų sąrašą su kiekvienos tikslinės srities kursų pavyzdžiais).
Inžinerinio ugdymo pagrindai
Pagrindiniai inžinerinio rengimo kursai supažindina su šios pasauliniu mastu susijusios disciplinos kraštovaizdžiu. Individualūs kursų pasiūlymai sutelkti dėmesį į mokymosi teorijas ir žmogaus raidą inžinerijoje; šiuolaikinės inžinerijos formavimo problemos; ir inžinerinio ugdymo bei praktikos kontekste vykdomi tyrimų ir vertinimo metodai.
Socialinių ir edukacinių tyrimų metodai
Mokslinių tyrimų metodų kursai remiasi plačiu Gruzijos universiteto, įskaitant Švietimo kolegiją, kursų pasiūlymu. Pagal studento mokslinių tyrimų projektą šie kursai gali apimti kokybiškų, kiekybinių ar mišrių metodų pasiūlymus.
Taikymas ir kontekstas
Kursų atranka taikomojoje ir kontekstinėje srityje remiasi visais absolventų kurso pasiūlymais techninėse ir netechninėse srityse, kurios suteikia konkretų turinį, teoriją ar metodus studentų pasirinktai mokslinių tyrimų trajektorijai paremti ir pagrįsti.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
PhD Mining
- Pretoria, Pietų Afrikos Respublika
PhD Civil Engineering
- Pretoria, Pietų Afrikos Respublika
PhD in Metallurgy
- Pretoria, Pietų Afrikos Respublika