Įvadas

Filosofijos daktaro laipsnis žiniasklaidos vadyboje suteiks pagrindą, dėmesį ir drausmę, reikalingą spekuliaciniam tyrinėjimui žiniasklaidos ir komunikacijos srityje. Ši programa yra ideali tiems, kurie džiaugiasi galimybe dirbti sparčiai besiplečiančioje žiniasklaidos ir pramogų industrijoje. Žiniasklaidos vadybos laipsnis suteikia tvirtą pagrindą naujausiose tradicinių ir atsirandančių žiniasklaidos platformų valdymo koncepcijose ir praktikoje. Naujos žiniasklaidos technologijos nuolat lemia plataus produkto kūrimą, taigi ir naujus pasiūlymus, naujus platinimo kanalus, veiksmingesnes rinkodaros valdymo priemones, daugiau galimybių rinkai ir rinkodaros komunikacijoms, didesniam vartotojų dalyvavimui šiuose renginiuose ir naujiems klientų pirkimo bei vartojimo elgsenai.

Atliekant mokslinius tyrimus ir kritinę analizę, studentai mokosi geriausios atsakingo ir novatoriško lyderystės praktikos visose žiniasklaidos valdymo srityse: gamybos, žiniasklaidos ekonomikos ir finansų, rinkodaros, platinimo ir naujų technologijų plėtros.

Doktorantūros studijų programa

Žiniasklaidos vadybos magistro laipsnis reikalauja 36 kreditų, pagrindinių kursų (8 kreditai), 12 kreditų specializuotų kursų ir doktorantūros (16 kreditų). Pagrindinis programos akcentas - sėkmingai baigtas originalus ir nepriklausomas mokslinių tyrimų projektas, parengtas ir disertacijos gynimas.

Išsamus egzaminas

Išsamus egzaminas turėtų būti imamas ne daugiau kaip 4-ojo semestro pabaigoje ir yra reikalingas, kol studentas galėtų apginti doktorantūros pasiūlymą. Studentai turės dvi galimybes išlaikyti doktorantūros išsamų egzaminą. Jei studentai įvertina "nepatenkinamą" savo pirmąjį išsamų egzaminų bandymą, studentas gali vieną kartą perrašyti kvalifikaciją. Antrasis nepakankamumas baigsis nutraukus programą. Išsamus egzaminas skirtas užtikrinti, kad studentas pradeda anksti įgyti mokslinių tyrimų patirtį; taip pat užtikrinama, kad studentas galėtų atlikti doktorantūros studijas.

Doktorantūros pasiūlymas

Doktorantūros pasiūlyme turi būti nurodyti konkretūs tikslai, mokslinių tyrimų projektai ir metodai, siūlomi darbai ir tvarkaraštis. Be to, pasiūlyme taip pat turi būti bibliografija ir, kaip priedai, visi leidiniai / papildomos medžiagos. Studentas turi apginti savo disertacijos pasiūlymą savo komitetui žodžiu egzaminą.

Disertacija

Studentas turėtų pasirinkti daktaro disertaciją (ir, jei reikia, vieną ar du patarėjus) pirmaisiais doktorantūros studijų metais, kuriuos patvirtina fakulteto komitetas. Antrus metus daktaro disertacijos komitetas kartu su doktorantūros pasiūlymu turėtų būti pateiktas patvirtinti. Diplominį darbą turėtų sudaryti ne mažiau kaip penki fakulteto nariai. Du daktaro disertacijos komisijos nariai turėtų būti iš kitų universitetų docentų lygiu. Ne vėliau kaip penktojo semestro pabaigoje studentas turi pristatyti ir apginti rašytinį doktorantūros pasiūlymą.

Mokslinių tyrimų pažanga

Tikimasi, kad studentas susitiks su savo disertacijos komitetu ne rečiau kaip kartą per metus, kad galėtų peržiūrėti mokslo pažangą. Kiekvieno universitetinio kalendorinio metų pradžioje kiekvienas studentas ir studento patarėjas privalo pateikti studento pažangos vertinimo įvertinimą, išdėstydamas praėjusių metų pasiekimus ir einamųjų metų planus. Disertacijos komitetas peržiūri šias santraukas ir siunčia studentui laišką, kuriame apibendrinama jų būsena programoje. Tikimasi, kad studentai, kurie nesugeba pasiekti pakankamos pažangos, ištaisys visus trūkumus ir pereis prie kito etapo per vienus metus. To nepadarius, bus atleistas iš programos.

Daktaro disertacija

Per ketverius metus po įstojimo į doktorantūrą studentas turėtų baigti disertacijos tyrimą; studentas turi gauti tyrimo rezultatus, priimtus arba paskelbtus peržiūrėtuose žurnaluose. Pateikus rašytinį darbą ir viešą gynybą bei patvirtinimą komitete, studentui suteikiamas doktorantas. Gynę sudaro: 1) disertacijos pristatymas magistro laipsnio, (2) apklausa bendra auditorija ir (3) uždarų durų apklausa disertacijos komiteto. Studentai bus informuoti apie egzamino rezultatus, kai bus baigtos visos trys disertacijos gynimo dalys. Visi komiteto nariai turi pasirašyti galutinę doktorantūros komisijos ataskaitą ir galutinę disertacijos versiją.

Norint išlaikyti aukštąjį išsilavinimą, turi būti išlaikytas minimalus 16 VSS.

Lyginimo kursai (netaikoma laipsniui)

Žiniasklaidos vadybos doktorantas priima magistro laipsnį susijusiose srityse. Tačiau studentams, turintiems bet kurį kitą magistro laipsnį, be to, reikės baigti lyginimo kursus, skirtus doktorantūros studijoms kurti. Šie lyginamieji kursai yra sprendžiami fakulteto komiteto ir jie nėra skaičiuojami už magistro kreditus į doktorantūros Media Management.

Pagrindiniai kursai: 4 kursai; 8 kreditai

Specialybės kursai: reikalingi 6 kursai; 12 kreditų

Pagrindiniai kursai

Valdymo ir organizacijos teorija

Kurso turinys:
Absorbcinė gebėjimų teorija, aktoriaus tinklo teorija, agentūros teorija, teorija apie darbotvarkės nustatymą, teorija apie priedus, priskyrimo teorija, balanso teorija, kontrolės teorija, inovacijų teorijos diferencija, dinaminių pajėgumų teorija, efektyvi rinkos teorija, etikos teorija, lauko teorija, žaidimų teorija, Tikslo nustatymo teorija, vaizdų teorija, institucinė teorija, žiniomis pagrįsta teorija, žiniasklaidos turinio teorija, psichinių modelių teorija, organizacinė ekologija, organizacinė teisingumo teorija, planuojamos elgesio teorija, perspektyvos teorija, psichologinės sutarties teorija, teorija apie išteklius, vaidmenų teorija, Savarankiškai nustatymo teorija, prasminga teorija, socialinio kapitalo teorija, socialinė kognityvinė teorija, socialinės palyginimo teorija, socialinės mainų teorija, socialinės supaprastinimo teorija, socialinės tapatybės teorija, socialinių tinklų teorija, suinteresuotųjų šalių teorija, struktūrinių nenumatytų atvejų teorija, struktūros teorija, sandorių sąnaudų teorija

Ekonomikos teorijų analizė

Kurso turinys:

Įvadas ir pamatas, ieškant konkurencinio pranašumo, išlaikyti konkurencinį pranašumą, analitinės problemos sprendimo įrankius, žvelgiant iš įmonės ribų, ekonomika ir valdymas, ekonominė teorija, vadybos ekonomikos prigimtis ir apimtis, ekonominis modeliavimas ir analizės metodai, firmos neoklasikinė teorija Įmonės gamta ir tikslai, šiuolaikinės firmos teorijos, ekonominės filosofijos ir teorijos, nematomos rankos, paklausos elastingumas ir rinkos jėga, paklausos prognozavimas, gamybos ir sąnaudų analizė, nesėkmių analizė, prielaidos ir taikymai, Indijos pramonės gamybos pajėgumų įvertinimas , Neribotas "Maxima", optimizavimas pagal apribojimus, optimizavimas pagal riziką ir neapibrėžtumą, optimizavimas, derinimas su daugybe tikslų, optimizavimas per laiką, optimizavimas naudojant mažai arba be informacijos, našumas ir jo tobulinimas, įmonės ekonominis efektyvumas, technologinės naujovės ir produktyvumo tobulinimas, organizacinis efektyvumas. ir "Productivity Imp" planavimas, organizacinės naštos ir našumo sušvelninimas, kainodara pagal puikią konkurenciją ir monopolį, oligopolinės rinkos, kainų nustatymo metodika, kainų kontrolė ir monopolinis reguliavimas, viešųjų įmonių kainodara, kapitalo biudžetas, vietovių analizė, įmonė ir visuomenė, socialinė verslo atsakomybė, viešoji atskaitomybė viešųjų įmonių

Kiekybiniai valdymo metodai

Kurso turinys:
Sprendimų priėmimo ir kiekybiniai metodai, formulavimas ir grafinis sprendimas, paprastojo metodo, dvilypumo ir jautrumo analizė, transportavimo ir perkrovimo problemos, paskyrimo problema, integruoto programavimo ir tikslų programavimas, sekos nustatymas, atsargų valdymas, eilės teorija, pakeitimo teorija, PERT ir CPM, sprendimas Teorija, Markovo grandinės, žaidimų teorija, dinaminis programavimas, modeliavimas, investicijų analizė ir nesėkmių analizė, prognozavimas

Žiniasklaidos vadybos metodai

Kurso turinys:
Kultūriniai tyrimai, interviu, fokusavimo grupės, istorija, žodinė istorija, etnografija ir dalyvių stebėjimas, etnografija ir dalyvių stebėjimas, teksto analizė, semiotika analizė, retorinė analizė, ideologinė kritika, psichoanalitinė kritika, diskurso analizė, interviu, istorinė analizė, Etnokultologiniai tyrimai, dalyvių stebėjimas, turinio analizė, apklausos, eksperimentai, aprašomojo statistikos pagrindas, devyniolika bendrų mąstymo klaidų, rašymo tyrimo ataskaitos

Specialybės kursai

Valdymas ir inovacijos žiniasklaidos organizacijose

Kurso turinys:
Naujovės ir kūrybiškumas žiniasklaidos sektoriuje Kas? Kur? Kaip suprasti naujovių diegimą naujose ir naujose žiniasklaidos įmonėse, intelektinės nuosavybės teisių taikymo teorija, analizuojant inovacijų konkurenciją žiniasklaidos turinio rinkose. Bendroji sistema, naujovės, moksliniai tyrimai, metodologinis žiniasklaidos inovacijų tyrimas, naujovių pažadai ir iššūkiai. Aptariamos Vokietijos įrašų pramonės, strategijos ir inovacijų spektakliai, žiniasklaidos pramonės transformacijos transformacijos ir brendimas kaip strateginis pasirinkimas žiniasklaidos įmonėms, naujų taikomų technologijų privalumų panaudojimo strategijos, realizuojant žiniasklaidos auditorijos, žiniasklaidos organizacinės kultūros ir inovacinių rezultatų reklamos pajamų potencialą , Inovacijos per išorės sourcing veiklos apžvalga pagrindinių tendencijų ir modelių telekomunikacijų paslaugų teikėjo pramonės, inovacijų valdymas, inovacijų sklaidos naujienų organizacijose veiksmai Tyrimai vidurinių vadybininkų Danijos žiniasklaidos sprendimų priėmimo laikraščių redaktorių pagal nuolatinės vertės ir pokyčiai, socialinis bandymas kaip žiniasklaidos inovacijų bandymo metodika, inovacijų vadyba auditorijos matavimui, knygų nuskaitymo ir vietinių žmonių skaitiklių tyrimai JAV.

Bendravimo ir įtikinimo teorijos

Kurso turinys:
Komunikacijos teorijos pagrindai, teorijų organizavimo pagrindai, komunikatorius, žinutė, vidutinis žmogus, komunikacijos kontekstas, santykiai, grupė, organizacija, sveikatos kontekstas, kultūra, visuomenė, požiūris, požiūriai. Apibrėžimas ir struktūra, mūsų kančių galia: teorija ir stiprių požiūrių, požiūrių: funkcijų ir pasekmių tyrimas, požiūrio matuoklis, požiūrio ir elgesio keitimas, persuosyvių komunikacijų apdorojimas, "kas tai sako": komunikacijos veiksniai įtikinime, pranešimo pagrindai , Emotional Message Apeliaciniai skundai: baimė ir kaltė, kognityvinė disonanso teorija, ketvirtoji įžanginė komunikacijos aplinka, tarpasmeninis įtikinimas, reklama, rinkodara ir įtikinimas, sveikatos komunikacijos kampanijos

Žiniasklaidos pranešimų analizė

Kurso turinys:
Turinio analizės apibrėžimas kaip socialinių mokslų įrankis, turinio analizės, matavimų, atrankos, patikimumo, galiojimo, duomenų analizės, turinio analizės konceptualizavimo, koncepcinio fondo, panaudojimo ir išvadų, turinio analizės komponentų, turinio analizės modelių logikos, unitizing, Kodavimo įrašymas, duomenų kalbos, analitinės konstrukcijos, analitiniai keliai ir vertinimo metodai, analitinės reprezentacijos metodai, kompiuterinė pagalba, patikimumas, tinkamumas

Ryšių teorija ir nacionalinė plėtra

Kurso turinys:
Komunikacijos ir plėtra: teorijos ir politikos parametrai, komunikacijos ir nacionalinė plėtra, komunikacijos politika ir planavimas, kultūros kompasas ir vertybių perdavimas, tarptautinis transliavimo ateities tyrimas, masinio informavimo vaidmuo nacionalinėje plėtroje: aspektai Inovacijos, kultūrų tęstinumas ir pokyčiai, masinių komunikacijų valdymas, daugialypės terpės švietimas, nacionalinis paramos vystymuisi komunikatas, nacionalinė patirtis komunikacijos politikoje, komunikatas dėl integruoto vystymosi paramos, komunikacijos politika Brazilijoje, komunikacijų plėtra Indijoje, transliacijos vaidmuo Irane Nacionalinės apklausos ataskaita "Nacionalinės komunikacijos politikos link Iranui", "Devcom" vystymosi ir socialinio teisingumo raida, vystymosi diskurso modernizavimas, žiniasklaidos ir komunikacijos modernizavimas, komunikacijos kritinės perspektyvos, "Devcom" kritika dominuojančiame paradigma, plėtra, komunikacija ir Spi ritualas vystymosi, dalyvavimo ir įgalinimo paradigmos, žiniasklaidos ir komunikacijos stiprinimas, Devcom įgaliojimų ir socialinio teisingumo

Naujosios ryšių technologijos

Kurso turinys:
Pagrindai, elektroninės žiniasklaidos priemonės, kompiuteriai, buitinė elektronika, tinklų technologijos, informacijos perdavimas, informacijos saugojimas, gamybos technologijos, informacinės pramogos ryšių sistemos, vaizduotės ekstatinės rinkiniai, "Facebook" tapatybė ir fraktalinis subjektas, "Narbs" žemėlapiai, ar tikroji skaitmeninė mergina tvirtai atsivers ? "," Vizijos inercija "ir" Mobilusis telefonas ", vaizdai apie orumo pažinimą, socialinės žiniasklaidos mobiliojo ryšio intymumą ir žiniasklaidos praktikos ribas, matomumo konfliktus arba pretenziją dėl neaiškumo kaip etinio šaltinio, fotoaparatų telefonų, esant pasiruošimui, vaizdiniam komunikavimui Tretinis žodiskumas

Komunikacijų organizacijų valdymo seminaras

Kurso turinys:
Seminaras remiasi informacija, surinkta iš neseniai paskelbtų apžvalginių straipsnių. Šios knygos gali būti laikomos pagrindinėmis žiniomis.
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 10 daugiau kursų University of Tehran, Kish International Campus »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2020
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date