Daktaro studija chemijos didaktikos yra trijų pakopų universitetinį išsilavinimą kulminacija. Ar tikslingai įžeminimo mokslinių tyrimų veiklą orientuota į mokymo ir mokymosi chemija, kuri yra grindžiama pagilinti chemijos didaktikos žinių ir atitinkamos srities chemijos, pedagogikos, psichologijos, informatikos ir kitų disciplinų, mokytis mokslinio darbo metodus minėtose srityse ir ženkliai prisidės prie visapusiškos gerinimo chemijos mokytojų įvairių lygių švietimo sistemos, ekspertų darbo programos kūrimo ir jos vertinimą pagal dabartines mokslo žinias ir mokslinių tyrimų. Filialas apima temų spektrą, pvz mokslinių žinių apie chemijos procesus į chemijos mokymo ir mokymosi, mokslinių tyrimų ir plėtros mokyklos chemijos eksperimentų, IRT taikomųjų cheminių švietimo, aplinkosaugos ir toksikologinius aspektus chemija švietimo ir kt transformacijos Privaloma dalis tyrime susijęs su gilių žinių apie chemijos didaktikos (mokymo teorija ir praktika chemija), pasirinktų sričių specializuotų chemijos ir pedagoginės metodikos ir ypač chemijos didaktinis tyrimų įsigijimo. Individualus studijų planas leidžia gauti daugiau specifinių žinių ir įgūdžių, visų pirma per pasirenkamuosius kursus.

pareiškėjas aprašymą

Absolventai magistrantūros studijų programų chemijos mokytojų rengimo Žemutinės ir Aukštutinės vidurinėje mokykloje, ar absolventų magistrantūros studijų programa chemija ir programos giminaičiai, baigę papildomus pedagoginius tyrimus ar kitaip gauna mokytojo kvalifikaciją pagal galiojančius reglamentus.

Stojimo egzaminas

Iki interviu patikrino pareiškėjo žinių lygį, jo teorinių žinių gylį, būtinos nepriklausomo kūrybinio mokslinį darbą šioje srityje Chemija didaktika. Pareiškėjas pateikia trumpą planą jo disertacijos projektą ir pateikia įrodymus, kad bet kurios ankstesnės profesinės patirties ir publikacijų. Priėmimo interviu bus patikrinti užsienio kalba (anglų, vokiečių arba rusų) žinios.

Absolvento profilis

Absolventai doktorantūros studijų chemijos didaktikos turi daug žinių apie sudėtingas naudoti mokymo, mokslinių tyrimų ir valdymo veiklą bendrojo ir profesinio chemijos mokslo srityje. Jie gali kūrybiškai spręsti problemas švietimo srityje; jie galėtų kurti ir įgyvendinti mokslinių tyrimų, ypač chemijos mokslo srityje. Aukštasis išsilavinimas gali dirbti, nes aukštos kvalifikacijos universitetų padaliniai dalyvauja chemijos pedagogų (ir kitų mokslo sričių), ty chemijos katedros ir chemijos mokslo departamentų (gamtos mokslų švietimo), mokslinių tyrimų institutų ir organizacinių-administracinių institucijų, dirbančių su chemija bendrąjį ir specializuotą cheminį išsilavinimą, tinkamą darbo vietą sprendimų srityje (chemijos mokytojų tobulinimo metodika, personalo mokymas, mokyklų inspektoriai, skirtingų švietimo lygių vadovai), nacionalinės ir tarptautinės institucijos bei organizacijos, orientuotos į bendrus mokslinius tyrimus ir specializuotus chemijos (mokslo) mokslus. Absolventai taip pat gali dirbti leidybos, sutelkiant dėmesį į vadovėlių ir įmonių, orientuotų į plėtros ir mokymo priemonių gamybai. Doktorantūros studijos sudaro didelę poslinkį mokytojų vidurinėse mokyklose, kur chemijos mokymas bendrojo lavinimo kursai kvalifikacijos, bet ir profesinėse mokyklose, kur chemijos mokymas kaip profesionalūs kursai. Gauti mokslinių tyrimų ir mokymo kvalifikacijų daktaro tampa numatytuoju pozicija tolesnio profesinio augimo (pvz doc. profesorius ir profesorius procedūros).

Rekomenduojama studijuoti literatūrą

BARKE, H.-D., HAZARI, A., YITBAREK, S. Neteisingos chemijos sampratos. Berlynas, Heidelbergas, Niujorkas: "Springer", 2009
BORG, WR, GALL, MD edukaciniai tyrimai. New York: Longman, 1989
ABELL, SK, LEDERMAN, NG (Eds.) Mokslinio švietimo tyrimų vadovas. Oxford: Routledge Taylor & Francis Group, 2007
BILEK, M. (Red.) Tyrimai, teorija ir praktika chemijos didaktikos. Moksliniai tyrimai ir tyrimų, orientuotų studijas. Proceedings of 23-Tarptautinėje konferencijoje dėl chemijos mokslo. Hradec Kralove: "Gaudeamus", 2014. [On-line] http://edu.uhk.cz/didchem/pdf/chemie.pdf [cit.15.10.2012]

ADMINISTRAVIMO TVARKA:

Paraiškų pateikimo terminas: birželio 30 d. (Pradedant studijas rugsėjo mėn.)
Pareiškėjai turi išsiųsti

  • užpildytą paraiškos formą
  • universiteto diplomo kopija, patvirtinanti, kad pareiškėjas baigė magistrantūros studijas (šis dokumentas turi būti išverstas į anglų kalbą ir patvirtintas notaro)

Įžangos egzamino apimtis ir turinys:
Įėjimo interviu.

Visi dokumentai turi būti siunčiami:
Tarptautinių ryšių skyrius
Hradeco Králové universitetas
Mokslų fakultetas
Rokitanskeho 62
500 03 Hradec Kralove
Čekijos respublika

ir el. paštu: study@uhk.cz

Programa mokoma:
Anglų
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date