Pramonės sociologijos daktaro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

„DLitt“ ir „Phil“ industrinė sociologija yra pažengusio lygio studijos, kurių metu kandidatas turi atlikti nepriklausomus tyrimus ir parengti disertaciją, įrodančią indėlį į šios srities žinias. Laipsnis vertinamas tik remiantis darbu ir kandidatas turi įsitikinti, kad Sociologijos katedra ir Humanitarinis fakultetas yra darbas be jo paties. Pateikdamas baigiamąjį darbą jis privalo įsipareigoti, kad jis nebuvo pateiktas jokiai kitai institucijai ekspertizei ir kvalifikacijai suteikti.

Priėmimo sąlygos

Kandidatui, turinčiam universitetinę pramoninės sociologijos / sociologijos magistro kvalifikaciją 8-ajame kvalifikacijos laipsnio kvalifikacijos laipsnyje, bus svarstoma galimybė patekti į universitetą. Jei studentas neatitinka aukščiau paminėtų reikalavimų, priėmimą gali suteikti fakulteto dekanas. , katedros pirmininko teikimu.

Prieš kandidatą registruodamasis, katedra turi specialiai patvirtinti studijų sritį, tyrimo temą, metodiką ir problemos aprašą.

Kontaktiniai duomenys

Vardas: prof. K Naidoo
Tel .: 011 559 3706 / El. Paštas kammilan@uj.ac.za

Registracijos ir pradžios datos

Registracija prasideda sausio mėn., O vasario mėn. - paskaitų bakalauro ir magistro studijų programoms.

Visos magistro ir doktorantūros studijų programos gali būti registruojamos ištisus metus.

Pabaigos data: akademinė veikla prasideda sausio mėnesį ir baigiasi gruodį. Programos terminas nustatomas pagal programos trukmę.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Skaityti daugiau

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Skaityti mažiau