Psichologinės raidos, mokymosi ir sveikatos mokslų daktaras
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Santiago de Compostela, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 200 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Ši doktorantūros programa yra tarpuniversitetinio pobūdžio ir joje dalyvauja mokslininkai iš A Coruña ir Santiago de Compostela universitetų. Tyrėjai iš Barselonos, Ovjedo ir Valensijos universitetų, taip pat Matia gerontologijos instituto (INGEMA) taip pat yra integruoti į jų komandas.
Programa sutinka daugiau nei 30 mokslininkų ir yra suskirstyta pagal dvi tyrimų kryptis:
- A eilutė "Vystymosi ir švietimo psichologijos tyrimai"
- B eilutė „Sveikatos psichologija“
Pagrindinis programos tikslas yra ugdyti tiriamąją kompetenciją srityse, susijusiose su dviem siūlomomis tyrimų kryptimis ir jas sudarančiomis komandomis (ty duomenų bazių valdymu ir dokumentų peržiūra, eksperimentinių planų planavimu ir įgyvendinimu, psichologiniu vertinimu ir informacija). duomenų rinkimas, kokybinė ir kiekybinė analizė, mokslinių ataskaitų rašymas ir gynimas bei daugiadisciplininis komandinis darbas nacionalinėse ir tarptautinėse grupėse).
A linija vienija penkias mokslininkų grupes, kurios sutelkia dėmesį į:
- Kalbos mokymasis ir vertinimas bei intervencija į jų sutrikimus
- Mokymosi procesų tobulinimas, jų sunkumų vertinimas ir psichologinė intervencija į specifinius iš jų kylančius ugdymosi poreikius
- Veiksniai, sąlygojantys psichosocialinį vystymąsi ir akademinę veiklą naujame amžiuje ar jaunystėje, ir disbalanso prevencija šiuo laikotarpiu
- Kognityvinių ir funkcinių sutrikimų, susijusių su senėjimu ir demencijomis, ypač Alzheimerio liga, vertinimas ir intervencija.
B eilutę sudaro tyrėjai iš elgesio mokslų metodologijos žinių sričių; Asmenybė, vertinimas ir psichologinis gydymas; Psichobiologija; Pagrindinė psichologija; ir socialinė psichologija. Šie tyrėjai plėtoja savo veiklą, be kita ko, socialinių judėjimų, toksinų neuropsichologinio poveikio, socialinių judesių ir rizikos elgesio analizės, aplinkos psichologijos ir šeimos terapijos srityse.
Mokslinių tyrimų sritys
- Psichosocialinis vystymasis ir akademiniai pasiekimai besiformuojančioje pilnametystėje
- Kalbos raida: įgijimas ir sutrikimai
- Psichologiniai senėjimo ir demencijos tyrimai
- Akademinio mokymosi ir jo sunkumų ugdymo kontekste tyrimai
- Mokymosi sunkumai ir specifiniai ugdymosi poreikiai
- Sveikatos psichologija
Galerija
Idealūs studentai
Kandidatai, kurie bus priimti į programą, turės pirmenybę, kai bus išlaikę bent 60 ECTS viename iš šių magistro laipsnių:
- Gerontologijos magistro laipsnis (tarpuniversitetinis: UdC, USC)
- Inovacijų, orientavimo ir edukacinio vertinimo magistro laipsnis (UdC)
- Intervencijos į negalią ir priklausomybę magistro laipsnis (UdC)
- Oficialus kalbos, komunikacijos ir jų patologijų išplėstinių studijų magistro laipsnis (Tarpuniversitetinis: UdC, USC, USAL).
- Privalomojo vidurinio išsilavinimo ir bakalaureato mokymo, profesinio rengimo ir kalbų mokymo magistro laipsnis (UdC/USC).
- Taikomosios psichologijos magistro laipsnis (UdC)
- Psichogerontologijos magistro studijos (Tarpuniversitetinis: USC, UV, USAL, UB).
- Psichologinio vystymosi ir mokymosi intervencijos magistro studijos (USC).
Studentai, turintys DEA laipsnį, įgytą per išnykusias ar nykstančias programas, susijusias su raidos ir ugdymo psichologijos (USC ir UdC) bei UdC psichologijos katedromis, taip pat turės pirmenybę prieigai prie programos.
Kalbant apie reikalaujamą kalbos žinių lygį, tiek UdC, tiek USC nustato, kad studentai turi turėti anglų kalbos B1 žinių lygį, patvirtintą dokumentais, susijusiais su Bendraisiais Europos kalbų metmenis. Studentams, kurie gyvena PD užsienyje esančiuose tyrimų centruose, nustatomi šie žinių lygiai:
- Prancūzų arba anglų kalba: Minimalus lygis B2.
- Vokiečių minimalus lygis B1.
- Italų kalba: Minimalus lygis A2.
- portugalų kalba: nereikia mokėti kalbų.
Reikalingas kalbos žinių lygis gali būti akredituotas po tiriamojo darbo per 1 metus.
Užsienio studentai:
Absolventai galės jį gauti pagal užsienio švietimo sistemas, nereikalaujant patvirtinimo, universitetui patikrinus, ar jis akredituoja mokymo lygį, prilygstantį oficialiam Ispanijos universiteto magistro laipsniui ir suteikia laipsnį išduodančiai šaliai teisę gauti į doktorantūrą. Šis priėmimas jokiu būdu nereiškia ankstesnio laipsnio, kurį suinteresuotoji šalis turi, patvirtinimo arba jo pripažinimo kitais tikslais nei galimybė įgyti doktorantūros studijas.
Priėmimai
Studijų programa
mokymo veikla
- Duomenų bazių ir elektroninių dokumentinių išteklių valdymas (USC) E3111A01
- Vartotojų mokymo kursai (UDC) E3111A02
- Viešas apžvalginio darbo apie techniką tyrimo tema E3111A03 pristatymas
- Žodinės mokslinės komunikacijos ir (arba) plakato rengimas ir pristatymas nacionaliniame ar tarptautiniame moksliniame susitikime su tyrimo tema susijusiomis temomis E3111A04
- Žodinės mokslinės komunikacijos rengimas ir pristatymas tarptautiniame moksliniame susitikime su tyrimo tema susijusiomis temomis E3111A05
- Viešas tyrimo eigos pristatymas E3111A06
- Buvimas nacionaliniuose ar užsienio tyrimų centruose su prestižiniais pasirinktos mokslo krypties tyrėjais E3111A07
- Mokslinių straipsnių rengimas ir priėmimas į poveikį turinčiose publikacijose JCR E3111A08
Mokymo papildai
- Sveikatos psichologijoje taikomų tyrimų planai P2151201
- Daugiamatės duomenų analizės modeliai, taikomi sveikatos psichologijai P2151202
- Senėjimas ir asmeninis bei emocinis vystymasis P2171101
- Senėjimas ir socialinis vystymasis P2171102
- Kognityviniai normalaus ir patologinio senėjimo pokyčiai P2171103
- Psichobiologiniai normalaus ir patologinio senėjimo pagrindai P2171104
- Funkcinis ir pažintinis vertinimas ir intervencija P2171105
- Senėjimo psichikos sutrikimų įvertinimas ir klinikinė intervencija P2171106
- Neuropsichologinis įvertinimas ir intervencija į demenciją ir kitus sutrikimus P2171107
- Psichosocialinis ir edukacinis vertinimas ir intervencija P2171108
- Bioetika ir deontologija P2171202
- Kiekybinės ir kokybinės psichogerontologinių tyrimų metodikos P2171204
- Kalbos tyrimo metodai ir projektai P3321101
- Praktinių atvejų analizė naudojant statistinį paketą P3321102
Kandidatų, galinčių įrodyti, kad įgijo ne mažiau kaip 60 ECTS kitame oficialiame magistrantūroje, mokymo tinkamumą CAPD vertins, jei po lengvatinio studentų priėmimo atsiras laisvų vietų. CAPD analizuos doktorantų rengimo profilį, atsižvelgdama į jų bakalauro ir magistrantūros studijas, ir, atsižvelgdama į mokslinių tyrimų kryptį, į kurią jie stoja, nustatys konkrečius mokymo priedus (CF), kuriuos doktorantas turi mokytis. turimą pasiūlymą.
Mokymo priedai bus sudaryti kiekvienam doktorantui, atsižvelgiant į tris pagrindines mokymo sritis: tyrimų planus ir metodus, duomenų analizę ir duomenų bazių valdymą bei mokslinių ataskaitų rengimą.
Programos rezultatas
Pagrindinis programos tikslas – ugdyti mokslinių tyrimų įgūdžius srityse, susijusiose su dviem siūlomomis tyrimų kryptimis ir jas sudarančiomis komandomis (t. y. duomenų bazių valdymu ir dokumentų peržiūra, eksperimentinių planų planavimu ir įgyvendinimu, psichologiniu vertinimu ir informacijos rinkimas, kokybinė ir kiekybinė duomenų analizė, mokslinių ataskaitų rašymas ir gynimas bei daugiadalykinis komandinis darbas nacionalinėse ir tarptautinėse grupėse).