Siūloma doktorantūros programa regioninės plėtros srityje yra pritaikyta dabartinei doktorantūros studijų programai "Regioninė plėtra, mokymas ir užimtumas", kurią išskiria 2008 m. Spalio 20 d. Universitetai, kuriems 2008-2009 mokslo metais skiriamas Ispanijos universitetų doktorantūros studijų kokybės pavadinimas.

Pagrindimas pavadinimas

Programos pagrindas

Siūloma doktorantūros programa regioninės plėtros srityje yra pritaikyta dabartinei doktorantūros studijų programai "Regioninė plėtra, mokymas ir užimtumas", kurią išskiria 2008 m. Spalio 20 d. Universitetai, kuriems 2008-2009 mokslo metais skiriamas Ispanijos universitetų doktorantūros studijų kokybės pavadinimas. Savo ruožtu Regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo programa atsirado dėl mokymo, užimtumo ir regioninės plėtros programos pritaikymo, 2004 m. Kviečiant Švietimo ir mokslo ministerijos kokybės apdovanojimą pagal pradinę studijų reformą magistrantūros studijas pagal Europos konvergenciją aukštojo mokslo srityje ir jos atsiradimas paskutiniais 90-ųjųiais metais. Tą pačią dieną, pasinaudodama praktine doktorantūros studijų patirtimi, universiteto profesoriai Universidad de La Laguna ekonomika, ekonominė statistika ir ekonometrija nusprendė, kad programos, kuri tuo metu dominavo doktorantūroje, viršija koncepciją, o tai sukėlė daugelį jų, buvo skirtingų kursų, surinktų pagal bendrinį pavadinimą, suma, apimanti skirtingas kiekvienos iš jų specialybes. Tokiu būdu, atsižvelgiant į departamento narių sukurtas tyrimų kryptis, buvo pasiūlyta doktorantūros studijų programos struktūra, kuri, viena vertus, atitiktų vietos plėtros poreikius, esančius vietos valdžios organuose. Kanarų autonomija ir, kita vertus, o tai savo ruožtu atsižvelgs į artumą Afrikos žemynui ir istorinius santykius su Centrine ir Pietų Amerika.

Tuo metu jau buvo plati bibliografija apie vietos ir pasaulio binomijos svarbą ir jos paplitimą visais socialinės praktikos aspektais, o tai suteikė galimybę kurti doktorantūros programą, kuri buvo naudinga vietiniam interesui, ir kad Be to, dėl jo turinio ji bus patraukli studentams iš kitų sričių. Institutų ekonomikos, ekonomikos statistikos ir ekonometrijos katedros sukurtų mokslinių tyrimų linijų sutelkimas, vietos interesas ir pasaulinis poveikis sukūrė pirmąją programą, kuri buvo sukurta kartu su Sociologijos katedra, daugiausia dėmesio skiriant švietimo, užimtumo ir vietos plėtros klausimai. Pirmasis sociologijos katedros bendradarbiavimas suteikė programai tarpdisciplininį pobūdį, kuris vėliau metodologinėmis priežastimis buvo sustiprintas ir sustiprintas. Vėliau prisijungė prie Geografijos departamento, tada - Konstitucinės teisės ir politikos mokslų katedra, kuriai, nors ir dar neturime Sociologijos katedros, mokymų, užimtumo ir regioninės plėtros programa yra dabartinė Regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo programa leido studentams įgyti reikiamų žinių, kad būtų galima analizuoti skirtingus požiūrius, konkrečią realybę ir apskritai pasiūlyti veiksmus ar politiką apskritai subnacionalinei plėtrai.

1999-2001 m. Bienalėje Venesueloje pradėta teikti mokymo, užimtumo ir regioninės plėtros doktorantūros programa, kuri buvo pasirašyta pagal įvairius pagrindų susitarimus, pasirašytus Universidad de La Laguna universiteto ir įvairių Venesuelos universitetų (Universidad Experimental de Guayana ir Universidad de los Andes )

2004 m. Ši programa buvo pateikta kviečiant į Švietimo ir mokslo ministerijos apdovanojimą už kokybę, kurį ji gavo 2005-2007 m. Bienalėje, o 2006 m. Gruodžio mėn. - ANECA atliktas auditas Universidad de La Laguna būstinėje. Universidad de La Laguna buvo atnaujintas šios kokybės doktorantūros programos apdovanojimas. Panašiai dabartinė regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo programa, pritaikyta Mokymo, užimtumo ir regioninės plėtros programai, taip pat gavo universiteto valstybės sekretoriaus 2008 m. Spalio 20 d. Nutarimo kokybės vadove ,

2008-2013 m. Mokymo, užimtumo ir regioninės plėtros doktorantūros programoje iš viso buvo apgintos 18 doktorantūros studijų, o studentų, įregistruotų 2012/13 mokslo metais, skaičius iš 55, o vidutinis studentų skaičius per pastaruosius penkerius metus įregistruotos programos yra 75 metai.

Pasiūlymo santykis su mokslo ir profesijos sektoriaus ID i situacija pagal teminę sritį.

Siūloma regioninės plėtros doktorantūros programa turi šias dvi mokslinių tyrimų kryptis:

1 eilutė: valdymas, tvarumas ir teritorinė plėtra
2 eilutė: skersinė ir sektorių politika, energetika ir transportas

Mes suprantame, kad dvi siūlomos mokslinių tyrimų kryptys yra nuoseklios ir nuoseklios su gairėmis ir prioritetais, nustatytais Europos, nacionaliniu ir regioniniu lygmenimis sukurtų vystymosi ir inovacijų strategijų. Pavyzdžiui, 2013-2016 m. Nacionalinis planas ir konkrečiai valstybės idio programa, pritaikyta visuomenės problemoms, sujungia keletą finansavimo krypčių, atitinkančių siūlomos programos tikslus ir mokslinių tyrimų kryptis.

Kita vertus, dabartinėje Septintojoje bendrojoje programoje (2007-2013 m.) Pateikiamos kelios mokslinių tyrimų ir finansavimo sritys pagal specialiąsias programas, kuriose yra sinergija su Regioninės plėtros doktorantūros programa. Taigi Bendradarbiavimo programa daugiausia dėmesio skiriama bendradarbiavimo skatinimui ir pramonės ir mokslinių tyrimų ryšių stiprinimui tarptautinėje sistemoje ir apima teminę sritį, skirtą socialiniams, ekonomikos ir humanitariniams mokslams.

Kita vertus, programa "Pajėgumai" siūlo mokslininkams galingus įrankius, kuriais siekiama sustiprinti Europos mokslinių tyrimų kokybę ir konkurencingumą, skatinant investicijas į mažiausiai galingų regionų mokslinių tyrimų infrastruktūras formuojant regioninius mokslinių tyrimų centrus. moksliniai tyrimai ir moksliniai tyrimai, skirti MVĮ, kurie yra svarbi Regioninės plėtros doktorantūros studijų dalis.

Galiausiai "Žmonių" programa sutelkia didelius finansinius išteklius, siekiant pagerinti Europos mokslininkų karjeros perspektyvas. Ši programa gali būti naudojama programos, skirtos pritraukti daugiau jaunų kokybiškų mokslininkų.

Be to, nuo 2010 m. ES rengia strategiją, kuri prisideda prie krizės pasitraukimo ir paverčia ES intelektualia, tvaria ir integracine ekonomika, kuriai būdingas aukštas užimtumo, produktyvumo ir sanglaudos lygis. socialinis

2010 m. Europos Komisija paskelbė komunikatą "EUROPA 2020", kuris yra pažangaus, tvaraus ir integracinio augimo strategija (COM (2010) 2020 galutinis). Minėta strategija apima tris abipusiai stiprinančius prioritetus, pagal kuriuos apibrėžiamos ES veiksmų strategijų planai:

  • Pažangus augimas. Žinių ir inovacijų pagrindu grindžiamos ekonomikos plėtra.
  • Tvarus augimas: ekonomiškesnio, ekologiškesnio ir konkurencingesnio išteklių naudojimo skatinimas.
  • Integruotas augimas: aukšto lygio užimtumo, turinčio socialinę ir teritorinę sanglaudą, skatinimas.

Be to, pagal strategiją "Europa 2020" numatyti penkeri tikslai iki 2020 m., Kurie nustatys proceso tonusą ir bus išversti į nacionalinius tikslus: užimtumą, mokslinius tyrimus ir naujoves, klimato kaitą ir energetiką, švietimą ir kovą su skurdas.

Norint pasiekti šiuos tikslus, būtina nuosekliai, koordinuotai ir išsamiai valdyti įvairius valdymo lygmenis. Europos Komisija už regionus ir valstybes nares įsteigė pareigą turėti pažangią specializacijos strategiją, kad galėtų gauti lėšų

kito 2014-2020 m. programavimo laikotarpio sanglaudos politikos. Kitaip tariant, pažangiosios specializacijos pagrįstų regioninių strategijų egzistavimas yra ex ante sąlygų sąlyga, kuri paveda ID i finansavimą pagal 2014-2020 m. Sanglaudą.

Nacionalinės ir regioninės pažangiosios specializacijos inovacijų strategijos (RIS3 strategijos) apima integruotas teritorinio ekonominio pertvarkymo darbotvarkes. Šia prasme šioje lentelėje pateikiami aspektai, kurie akcentuoja doktorantūros regioninės plėtros doktorantūros studijų krypčių atitikimą (1 eilutė: valdymas, tvarumas ir teritorinė plėtra, 2 eilutė: skersinė ir sektorių politika, energetika ir transportas) su RIS3 darbotvarkės tikslais:

2013 m. Liepos mėn. Kanarų salų autonominė bendruomenė pristatė savo "Kanarų salų pažangiosios specializacijos strategiją 2014-2020 m.", Kurios tikslas - nustatyti "realios specializuotos strategijos" formuluotes, sutarimą ir plėtrą. Kanarų salų autonominės bendruomenės pagal strategiją "Europa 2020".

Vertinant santykį tarp regioninių strateginių tikslų ir kitų 2014-2020 m. ES sanglaudos politikos planavimo dokumentų, analizė atskleidžia nepaprastą nuoseklumą, atspindintį svarbą, pateiktą regionas remiasi konkurencingumo, našumo ir politikos, kuria siekiama didinti augimo potencialą ir stiprinti socialinę sanglaudą, veiksnius, dėl kurių regionų plėtros strategija suvienodinama siekiant tų pačių žinių, naujovių ir žmogiškojo kapitalo vertės nustatymo visais atvejais.

Panašiai siūloma regioninės plėtros doktorantūros programa, kurioje vyksta išsamūs moksliniai tyrimai, gali prisidėti prie pažangios regionų specializacijos, be kitų aspektų, galimybės nustatyti nagrinėjamos studijų srities ypatybes ir išskirtinius turtus, jo konkurencinius pranašumus ir tinkamą šio proceso valdymą, kad dalyviai galėtų susivienyti apie vystymosi strategiją.

Todėl studijų, kurios prisideda prie kokybiško mokslinių tyrimų rengimo regioninės plėtros srityje, plėtra yra strategiškai svarbus mūsų regionui, todėl šioje srityje dirbančių mokslo darbuotojų tobulinimas gali prisidėti prie kritinės žinios, kuri tarnauja skatinti tvarų ekonominį ir socialinį vystymąsi. Siūlomos programos tikslas - patenkinti šį socialinį poreikį, apimantį atotrūkį, kuris šiuo metu pastebimas aukštojo mokslo srityje mūsų regione šioje srityje.

Europos Sąjungos statistikos tarnybos duomenys yra labiausiai nukentėję nuo nedarbo problemos atokiausiuose regionuose. Išskyrus Azorų ir Madeiros salas, likusiuose regionuose nedarbo lygis gerokai viršijo ES vidurkį. Tiesą sakant, Reunionas, Kanarų salos, Gvadelupa, Martinika ir Gajana yra vieni iš dešimties Europos Sąjungos regionų, kurių nedarbo lygis yra didžiausias, o Kanarų salos pirmauja šiame reitinge. Tai atspindi atokiausių regionų ir ypač Kanarų salų ekonomikos pažeidžiamumą ir pažeidžiamumą.

Kalbant apie Kanarų salas, kuris yra didžiausias nedarbo lygis, reikėtų pažymėti, kad 2007-2011 m. Jų nedarbo lygis padidėjo daugiau kaip 12 procentinių punktų. Krizės poveikis darė didelį poveikį salyno realiajai ekonomikai. 2007 m. Antrąjį ketvirtį Kanarų salose nedarbo lygis siekė 9,7%. Per dvejus su puse metų jis buvo beveik tris kartus didesnis. Šis epizodas neseniai įvyko neseniai archipelago ekonominėje istorijoje, nors jis vis labiau virulentiškas, tai yra aiškus gairių, dėl kurių iki šiol augo salos, išnaudojimas.

Panašiai vienas iš labiausiai nerimą keliančių Ispanijos ir Kanarų salų bedarbių rodiklių yra jaunimo nedarbas. Nacionaliniu lygiu prieš krizę 20-24 metų turto nedarbo lygis buvo dvigubai didesnis nei vidutiniškai, o jaunų žmonių iki 20 metų - daugiau nei tris kartus. Nuo ekonominės krizės trukdžių šie procentai labai išaugo, o 2011 m. Jų apimtys sudarė apie 42 ir 60 proc.

Iki 2012 m. Jaunimo nedarbo lygis Kanarų salose yra didesnis nei vidutiniškai užregistruotas nacionaliniu lygiu beveik 10 procentinių punktų ir yra tris didesnis už 27 ES valstybių narių vidurkį. Taip pat Kanarijos darbo rinkoje dažniau pasitaiko lyčių skirtumai.

Tokių ultraapperiferencinių anklavų, kuriuose vyksta didelis nedarbo lygis, sutapimas ir konvergencijos lygiai sutampa, kelia susirūpinimą. Iš tikrųjų struktūrinių pažeidžiamų atokiausių regionų silpnumas reiškia, kad skirtumų rizika yra nuolatinis veiksnys, kuris, jei nepakankamai atsižvelgiama į jį, gali rimtai pakenkti lygių galimybių principui.

Kalbant apie Sąjungos regioninio konkurencingumo indekso raidą, atokiausiose šalyse padėtis taip pat nėra palanki. Šis indeksas apima įvairias problemas, susijusias su konkurencingumu, inovacijomis, institucijų, infrastruktūrų (įskaitant skaitmeninius tinklus), sveikatos ir žmogiškojo kapitalo priemonių kokybe, ir bus esminė priemonė padėti ES regionus, kad nustatytų tinkamus prioritetus ir toliau didintų jų konkurencingumą.

Akademinės, socialinės ir (arba) profesinės paklausos analizė ir prognozė tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu

Atsižvelgiant į doktorantūros programos "Mokymas, užimtumas ir regioninė plėtra" patirtį ir doktorantūros programą "Regioninė plėtra, mokymas ir užimtumas" siūlomai programai, manoma, kad potenciali studentų paklausa veiks iš esmės, studentų, baigusių šias studijas, kaip potencialių magistro studijų pakopų:

  • Absolventai / absolventai: ekonomika; Verslo administravimas ir valdymas; Geografija Sociologija; Politologija; ir teisinga
  • Diplomai / absolventai: Verslo studijos; Apskaita ir finansai; Turizmas; ir socialinis darbas Metinis vidurkis absolventų (2007 / 08-2011 / 12) už visą nagrinėjamų dalykų skaičių yra 776 absolventai, kurie sudaro beveik 50% metinio vidurkio absolventų socialinių ir teisės mokslų srityje Universidad de La Laguna tuo laikotarpiu ir beveik 28% Universidad de La Laguna absolventų vidurkio per nagrinėjamąjį laikotarpį.

Kita vertus, duomenys, gauti Ekonomikos ir verslo mokslų fakulteto dekanalinės grupės atliktame tyrime tarp paskutiniųjų ekonomikos bakalauro ir ADE bakalauro studijų studentų, norint rinkti dizainui naudingą informaciją iš aukštojo mokslo programų, tai reiškia, kad:

  • Iš tų studentų, kurie ketino baigti bakalauro studijas tais metais, daugiau nei 20 proc. Ketino atlikti magistrantūros studijas, o nebaigta studentų dalis buvo 57 proc.
  • Iš tų studentų, kurie planavo baigti savo studijų metus ir nusprendė baigti magistro laipsnį, daugiau nei 36 proc. Norėjo studijuoti Universidad de La Laguna . Ir iš tų, kurie baigė studijas, bet nenusprendė, ar jie atliks magistrantūros studijas, apie 40 proc. Pageidavo tai padaryti Universidad de La Laguna .

Atsižvelgiant į vidutinį absolventų skaičių 2007-2008 mokslo metų profesiniame magistro laipsnyje ULL, matyti, kad daugiau nei 60 proc. Atitinka oficialius magistro laipsnius socialinių ir teisės mokslų srityje ,

Atsižvelgiant į tai, kad trūksta išsamių duomenų apie doktorantūros studijų rezultatus, ir kad siūloma programa yra pradinė doktorantūros programos "Mokymas, užimtumas ir regioninė plėtra" pertvarka ir dabartinė "Regioninė plėtra, mokymas ir užimtumas" ", elgesys, įregistravęs šių doktorantūros programų paklausą, yra labai naudingas, norint įvertinti ateities paklausą, kurią siūloma teikti Doktorantūros programai regioninėje plėtroje. Šie duomenys renkami šios ataskaitos 3.3 ir 8.3 punktuose.

Kita vertus, užsienio studentų pritraukimo potencialas yra didelis. Nuo dvejų metų laikotarpis 1999/2001 doktorantūros mokymo, užimtumo bei regioninės plėtros vyko Venesuelos pagal sutartį, pasirašytą tarp Universidad de La Laguna ir keli Venesuelos universitetų (University eksperimentinės de Guayana (UNEG) ir universiteto Los Andes (ULA Svarbu išlaikyti šią bendradarbiavimo sistemą ir jos plėtrą naujame EEE scenarijuje. Šiais metais atliktas darbas, taip pat programos sėkmė turėjo labai palankų poveikį Universidad de La Laguna tarptautiniam projektavimui Universidad de La Laguna , domisi mūsų doktorantūros studijų programa, kitomis Pietų Amerikos universitetomis ir baigėme naujus bendradarbiavimo susitarimus su Brazilija ir Meksika, o mes palaikome ryšius su keliomis Lotynų Amerikos universiteto įsteigimo

bendradarbiavimo susitarimai, apimantys magistrantūros studijas (magistras ir daktaro laipsnis regioninėje plėtroje).

Doktorantūros programoje taip pat dalyvavo universiteto studentai iš Afrikos žemyno ir, žinoma, pagal naują vaidmenį, kurį Europos Sąjunga priskiria atokiausiems regionams bendradarbiavimo su trečiosiomis šalimis srityje, Kanarų salos turi milžinišką potencialą tapti ne tik logistine platforma bet visų pirma mokymo platformoje, tokiu būdu prisidedant prie kaimyninio žemyno vystymosi tokioje labai svarbioje srityje kaip regioninė plėtra. Aukštasis išsilavinimas, kurį šių šalių absolventai gali įgyti, neabejotinai būtų labai naudingi sprendimų priėmimo procesui ir ilgalaikių regioninės plėtros programų rengimui ir įgyvendinimui. Kanarų salos yra labai palankios situacijos, nes tai yra pažengusi mokymo platforma šių šalių absolventams. Atsižvelgiant į tai, atkreipkite dėmesį į bendradarbiavimo susitarimą su Katyavala Bwila universitetu (UKB-Angola) ir derybomis, vykstančiomis kitose Afrikos žemyno šalyse.

Studentai su dieninių ir neakivaizdinių

Regionų plėtros doktorantūros programa pirmaisiais jo įgyvendinimo metais siūlo iš viso 20 naujų vietų, iš kurių 8 yra neakivaizdinės studijos.

Programos priklausymas doktorantūros mokyklai ir santykiai su ULL ID ir strategija

Universidad de La Laguna savo Valdančiosios tarybos 2013 m. Rugsėjo 26 d. Sesijoje patvirtino Doktorantūros mokyklos steigimo reglamentą, kuriame bus integruotos visos oficialios doktorantūros programos. Minėtame reglamente nustatyta, kad kol bus veiksmingai kuriama minėta mokykla, programos bus priskirtos fakultetui, kuriame jie mokosi. Tuo atveju, kai siūloma programa, priklausymo centras yra Ekonomikos ir verslo mokslų fakultetas.

Siūloma doktorantūra dar nėra skirta doktorantūros mokyklai, nes Universidad de La Laguna savo valdančiojoje taryboje nuo 2013 m. Rugsėjo 26 d. Patvirtino savo doktorantūros mokyklos veiklos taisykles nuo datos Šiandien ji nepradėjo savo veiklos, todėl oficialios ULL doktorantūros programos laikinai priklausys fakultetui, kuriuose jie mokomi, arba tuos, kurie juos pasiūlė, kaip nurodyta Mokymo nuostatuose ULL doktorantų pareigūnai. Mūsų atveju tarp dabartinių oficialių LR Doktorantūros programų yra regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo doktorantūros programa, kuri

2008 m. Spalio 20 d. Nutarimu iš Universitetų valstybinio sekretoriato, kurį dėsto Ekonomikos ir verslo mokslų fakultete ir kuris yra šio pasiūlymo pagrindas, 2008 m. Spalio 20 d.

Kita vertus, turime atkreipti dėmesį į tai, kad Universidad de La Laguna dar nėra konkretaus ID plano, nors jis turi 2008 m. Parengtą strateginį mokslinių tyrimų planą, kuriame numatytos mokslinių tyrimų linijos, sukurtos Dabartinė oficialioji regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo doktorantūros programa ir siūlomos regioninės plėtros programos dokumentai. Pavyzdžiui, Strateginio plano 15 puslapyje yra paminėtos šios dvi galimybės ULL mokslinių tyrimų veiklos planavimui Socialinės ir teisinėse CC skyriuje, kurios yra glaudžiai susijusios su Programos tematika Siūlomas doktorantas:

  • alternatyvų dabartiniam Kanarų visuomenės vystymosi modeliui,
  • Europos iniciatyvų ir programų, kurios skatina bendradarbiavimą su "Ibero Amerika" ir Afrika, taip pat atokiausiems regionams, didinimas.

Panašiai regioninės plėtros tema yra transversali problema Tricontinental Atlantic Campus,

Kanarų salų tarptautinės kompetencijos centras (CEI). Reikėtų pažymėti, kad tarp VTĮ numatytų veiksmų yra susiję su UNAMUNO Europos Sąjungos ultraapilvių regionų universitetų tinklu (RUP) stiprinimu, kurį vadovauja du Kanarų valstybiniai universitetai ( Universidad de La Laguna ir Las Palmas de Gran Kanarijos regionas), kuriuose mokslininkai tiesiogiai dalyvauja siūlomos doktorantūros programos dalyvių vedant mokslinius tyrimus, susijusius su Afrikos universitetų integracija ir mokslinių tyrimų projektais, orientuotais į regioninės plėtros ir tvarumo klausimus. Tuo pačiu metu mes norėtume atkreipti dėmesį į tai, kad CEI (kuris yra pagrindinis Universidad de La Laguna strateginis įsipareigojimas, kurį patvirtina tai, kad jo valdymas yra išskirtinis prorektorius) paskatino ir sustiprino Programos susitarimus ir sąjungas Regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo doktorantūros studijos kartu su kitais universitetais per savo internacionalizacijos programą, kaip dalį pagrindinės pačios CEI strategijos.

Galiausiai pažymėtina, kad siūlomos doktorantūros programos eilutės taip pat atitinka Valstybiniame mokslinių tyrimų ir naujovių plano 2013-2016 m. Planą, į kurį įtrauktos su regionine plėtra susijusios temos, apimančios susijusius klausimus su darbo, mokymo, regioninio planavimo ir aplinkos ekonomika, be kita ko.

Mes taip pat suprantame, kad siūlomos doktorantūros programos mokslinių tyrimų linijos yra susijusios su neseniai patvirtintoje "Horizontas 2020" prioritetinėmis kryptimis (tiksliau tariant, tarp visuomenės iššūkių, įskaitant bioekonomiką, trečią, ji skirta saugiai, švariai ir efektyviai energijai, penktoji skirta aplinkai, o šeštoji - "Europa besikeičiančiame pasaulyje, įtraukianti, novatoriškų ir atspindinčių visuomenių", kurioje suformuluoti su ekonomine ir socialine plėtra susiję klausimai socialiniai, inovaciniai ir gerovės aspektai), santykiai su šia nauja programa yra tokie, kad kai kurie mokslininkai, kurie vadovauja ir dalyvauja siūlomos doktorantūros programos mokslinių tyrimų kryptyse, šiuo metu rengia pasiūlymus dėl projektų kituose Europos kvietimuose.

Regionų lygmeniu (Kanarų salos) Kanarų salų integruotas 2011-2015 m. Plano ID, kuris yra trumpalaikis ir vidutinės trukmės planavimas mokslinių tyrimų, inovacijų ir informacinės visuomenės srityje, apima programas, kuriomis siekiama didinti žinias, tobulinti žinias Inovacijos ir verslo konkurencingumo gerinimas. Taigi tarp septynių aiškiai apibrėžtų verčių pirmieji keturi yra tiesiogiai susiję su doktorantūros studijų programomis, išdėstytais čia:

  • Ekonominis konkurencingumas, pagrįstas žiniomis
  • Tvari plėtra
  • Kokybiškas užimtumas
  • Mokymas ir talento pritraukimas

Todėl mes manome, kad tiek Europos (ES), nacionaliniame (Ispanijoje), tiek regioniniame (Kanarų) lygmenyse ir, žinoma, pačioje Universidad de La Laguna , daugiausia dėmesio skiriama strategijoms ir veiksmams, susijusiems su regionine plėtra , mokymas ir užimtumas daugiadisciplininiu požiūriu, kurie sudaro teminius branduolius, kurie yra įtraukti į naują siūlomą doktorantūros programą regioninės plėtros srityje ir kurie taip pat buvo sukurti dabartinėje doktorantūros studijų programoje iki šiol, kuri yra šio naujojo pasiūlymo formulavimo pagrindas.

Technikos komisijos ir pradinio akademinio komiteto sudėtis

Šio pranešimo tikslams parengti buvo parengta techninė komisija, o kompetentingo prorektoriaus prašymu buvo pasiūlytas akademinis koordinatorius ir akademinis komitetas, kurio prašoma atlikti programos galimybių studiją. Daktaro laipsnis

Techninė komisija:

  • P. Carmen D. Wehbe Herrera
  • P. Flora Mª Díaz Pérez
  • D. Serafinas Corral Quintana
  • José L. Rivero Ceballos
  • D. Francisco J. Martín Álvarez
  • José Adrián García Rojas
  • D. Jesús Hernández Hernández
  • Ekonomikos ir verslo mokslų fakulteto dekanas
  • Ekonomikos ir verslo mokslų fakulteto kokybės koordinatorius

Akademinis koordinatorius:

  • D. Carlos J. Rodríguez Fuentes

Akademinė komisija:

  • Doktorantūros akademinis koordinatorius
  • Ekonomikos ir verslo mokslų fakulteto dekanas arba įgaliotas asmuo
  • Regioninės plėtros magistro akademinio komiteto sekretorius
  • 4 profesoriai / mokslininkai iš dviejų doktorantūros studijų krypčių tyrimų

kompetencijos

pagrindinis

  • CB11 - sisteminis supratimas studijų ir meistriškumo įgūdžių ir mokslinių tyrimų metodus, susijusius su šios srities srityje.
  • CB12 - Gebėjimas suvokti, projektuoti ar sukurti, įgyvendinti ir priimti esminį proceso mokslinių tyrimų ir kūrimo.
  • CB13 - Galimybė prisidėti prie plečia pažinimo riba per originalius tyrimus.
  • CB14 - Gebėjimas atlikti kritinę analizę ir įvertinimą bei sintezę naujas ir sudėtingas idėjas.
  • CB15 - Gebėjimas bendrauti su akademine ir mokslo bendruomenės ir visuomenės apskritai apie jų kompetencijos srityse Pakelėse ir kalbų dažniausiai naudojamų tarptautinę mokslo bendruomenę.
  • CB16 - Gebėjimas skatinti per akademinių ir profesinių kontekstuose, mokslo, technologijų, socialinės, meninės ar kultūrinės pažangos žiniomis pagrįstos visuomenės.

Įgūdžiai ir asmeninius įgūdžius

  • CA01 - Navigacija mūsų kontekstus, kuriuose yra mažai konkrečios informacijos.
  • CA02 - Rasti pagrindinius klausimus, kurie turi būti atsakyta išspręsti sudėtingą problemą.
  • CA03 - projektuoti, kurti, plėtoti ir pradėti naujus ir novatoriškus projektus savo kompetencijos srityje.
  • CA04 - Darbas įrangos ir savarankiškai tarptautinėje ar įvairių sričių kontekste.
  • CA05 - integruoti žinias, dirbti sudėtingumą, ir suformuluoti sprendimus su ribota informacija.
  • CA06 - Kritika ir gynybos intelektinės sprendimų.

kiti įgūdžiai

  • CG1 - nenumatoma įgyti papildomų įgūdžių

mokymo veikla

  • Dalyvavimas seminaruose ir / arba socialinių mokslų tyrimo metodikų seminaruose
  • Bendradarbiavimas organizuojant seminarus, seminarus, kongresus ir kt.
  • Seminarai, kuriuos teikia mokymo ir mokslo darbuotojai, dalyvaujantys programoje (įskaitant lankomus profesorius)
  • Dalyvavimas specializuotuose kongresuose
  • Aktyvus dalyvavimas doktorantūros akademinio komiteto organizuojamuose seminaruose
  • Mokslinio straipsnio parengimas
  • Apsilankymai ID centruose i)

Mokslinių tyrimų sritys

  • 1 eilutė. Valdymas, tvarumas ir teritorinė plėtra
  • 2 eilutė. Skersinė ir sektorių politika, energetika ir transportas

Priėmimo kriterijai

Norėdami būti įtrauktas į Regioninės plėtros doktorantūros programą, būtina laikytis bendrųjų prieigos reikalavimų, nurodytų ankstesniame skyriuje.

Kalbant apie priėmimą į programą, Universidad de La Laguna Oficialūs doktorantūros nuostatai (2013 m. Sausio 17 d. Nutarimas) nustato, kad doktorantūros studijų akademiniai komitetai gali nustatyti papildomus atrankos ir priėmimo reikalavimus ir kriterijus atitinkančių programą. Kadangi siūloma programa neapima specifinių ar papildomų priėmimo reikalavimų, akademinis komitetas, atsižvelgdamas į anksčiau minėtus bendruosius prieigos reikalavimus, atsižvelgs į

šie aspektai - kartu su nurodytais svoriais - vertinant ir sprendžiant paraiškas dėl įstojimo į doktorantūrą:

  • Kandidato CV (35%). Šie aspektai, susiję su pareiškėjo laipsniu ir (arba) magistrantūros studijomis, taip pat gauta ir (arba) mokoma oficiali kvalifikacija, kursai ir mokymo veikla bei visa likusi Komisijos atlikta veikla ir nuopelnus, kuriuos vertins Komisija, bus iš esmės vertinamos. Akademinė (motyvuota) mano, kad labiau tinkama mokslinių tyrimų plėtrai pagal programos mokslinių tyrimų kryptis).
  • Kvalifikacija, gauta laipsnyje ir (arba) magistro laipsnyje (25%), atitinkanti 10% laipsnį ir likusius 15% magistrantūros studijoms.
  • Ankstesni moksliniai tyrimai (inicijuojamų mokslinių tyrimų ir magistro darbų dalykai), dalyvavimas mokslinių tyrimų projektų ar mokslinių tyrimų sutartyse (10%)
  • Kalbos žinių akreditavimas (15%). Acredit A2 lygis atitinka 5%, o B1 lygis - 10%; B2 (ar aukštesnė) akreditacija atitinka 15%.
  • Profesinė patirtis srityse, susijusiose su programos žiniomis ir viešosios politikos rengimo bei valdymo sritimis (15%)

Universidad de La Laguna Oficialūs doktorantūros nuostatai nustato, kad įstojimas į doktorantūros studijų programas gali apimti specialių mokymo papildymų reikalavimą, atsižvelgiant į atitinkamos doktorantūros programos priėmimo profilius. Šie papildiniai

Viešųjų kainų tikslais ir teikiant stipendijas bei studijų programas bus rengiami specialūs mokymai, todėl doktorantūros studijų ir jų plėtros dėmesys nebus skaičiuojamas pagal ankstesnio prieigos reikalavimų skyriuje nustatytus kredito limitus.

Galiausiai, įvertinus pareiškėjo mokymo programas, gali prireikti papildomų konkrečių disciplinų, kuriose yra doktoratas, mokymo kursus. Todėl tuose atvejuose, kai akademinis komitetas mano, kad ankstesnis kandidato rengimas yra nepakankamas arba jis nėra tinkamas, kad galėtų dalyvauti doktorantūros studijų programoje, gali būti reikalaujama, kad būtų parengti specialūs mokymo papildymai.

Studentai, turintys specialių treniruočių trūkumų, privalo rengti papildomus mokymus. Studentai, kurie privalo baigti mokymą, privalo pasirašyti atitinkamą akademinio komiteto parengtą akademinio komiteto pasiūlymą dėl mokymo, prieš patvirtinant įstoti į programą. Šiame pasiūlyme bus įtraukta išlyga, kurioje bus nurodyta, kad neatitinkantys mokymo papildymų neleis patvirtinti doktoranto disertacijos gynimo. Studento dėstytojas privalo pateikti Akademiniam komitetui ataskaitą, kurioje jis patvirtina aukščiau paminėtų mokymo papildymų pilną ar dalinį tobulinimą.

Universidad de La Laguna daktaro laipsnio reglamentavimas nustato, kad priėmimo sistemose ir procedūrose turi būti numatytos tinkamos paramos ir konsultavimo tarnybos studentams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, gaunamų iš negalios, kurie įvertins poreikį galimų mokymo programų pritaikymų, kelionių planų ar alternatyvių studijų. Studentų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, priėmimas.

Kalbant apie priėmimo sistemas ir procedūras, pritaikytas specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems studentams, galime pasakyti, kad ULL turi paslaugas, kurios remia studentų grupę, turinčią specialiųjų ugdymosi poreikių, gaunamų iš jų negalios statuso.

Penkios procentai laisvų vietų bus rezervuotos tiems studentams, kurie pripažino 33 proc. Ar didesnį negalią, taip pat tiems studentams, turintiems nuolatinių specialiųjų ugdymosi poreikių, susijusių su asmeninėmis negalios sąlygomis, kurie ankstesnio mokymosi metu turėjo tikslūs ištekliai ir palaiko visišką švietimo normalizavimą.

Akademinė komisija išsamiai įvertins prašymus, gautus iš studentų, turinčių konkrečius mokymosi poreikius, atsirandančius dėl jų negalios. Tokiais atvejais priėmimo procese bus nustatyti reikiami paramos mechanizmai, kad studentas galėtų sėkmingai baigti studijas, o galimi studijų programos pritaikymai bus nagrinėjami atskirai.

Suteiktos vietos pranešimas bus suprantamas išleidus leistinus sąrašus ULR antrosios pakopos studijų tinklalapiuose, kad individualizuotas rašymas nebūtų išsiųstas. Tačiau studentas turi priimti priėmimo rezoliuciją aukštojoje mokykloje.

Paskyrimo režimas

Doktorantūros studijų programa apima neakivaizdinių doktorantūros studijų baigimą. Priėmimo kriterijai ir procedūros studentams, kurie pasirenka tokio tipo studijas, bus tokie patys kaip ir dieninių studijų studentai. Studentai gali pasikeisti iš neakivaizdinio darbo į visą darbo dieną arba atvirkščiai, daktaro akademinio komiteto prašymu ir tvirtinimu.

Pagal apibrėžimą suprantama, kad visi studentai, kurie užsirašė į oficialią doktorantūrą, turės visą darbo dieną.

Kad atitiktų doktoranto vienutėje etato, turėsite pateikti paraišką būdu ir per nustatytus jį terminais, pateisinti nesugebėjimą atlikti šiuos tyrimus pagal dieninių dėl priežasčių, darbo veikla, specialiuosius ugdymosi poreikius, poreikius šeimos priežiūros, profesionaliems sportininkams ar aukšto lygio, taip pat tiems, kurie yra apsvarstyta pastovumas iš uLL arba, tam tikrais atvejais, atsižvelgiant į taisykles, kad parengti taisykles.

Šie prašymai bus išspręsti prieš nustatytą laikotarpį už įtraukimą į doktorantūrą akademinės komiteto atitinkamo doktorantūroje. Dėl šio sprendimo gali būti pateiktas bylą rektoriaus apeliaciją per vieną mėnesį nuo pranešimo.

Doktorantai gali pagrįstai prašyti pakeisti pasitikėjimo režimą. Oficialiosios doktorantūros komisijos akademinė komisija išleidžia ataskaitą, patvirtinančią ar paneigiančią tokius pakeitimus. Prieš šią rezoliuciją apeliacija gali būti pateikta rektoriui per vieną mėnesį nuo jos paskelbimo.

Nuolatiniai reikalavimai

Doktorantūros studijų trukmė - ne daugiau kaip treji metai tiems studentams, kurie dirba visą darbo dieną, nuo doktoranto įstojimo į programą iki doktoranto disertacijos pristatymo.

Jei po minėto trejų metų laikotarpio nėra pateiktas prašymas deponuoti disertaciją, doktorantas gali prašyti pratęsti šį terminą dar vieneriems metams, kuris išimtiniais atvejais galėtų būti pratęstas dar vieniems metams, laikantis sąlygų, kurios buvo priimtos. nustatyta atitinkamoje doktorantūros studijų programoje. Oficiali doktorantūros studijų akademinė komisija kiekvienu atveju išduoda ataskaitą daktaro mokyklos direktoriui ar įstaigai, kuriai priklauso doktorantūros studijų programa, kurioje dalyvauja suinteresuota šalis, o tai nustato atitinkamą nutarimą. Prieš šią rezoliuciją apeliacija gali būti pateikta rektoriui per vieną mėnesį nuo jos paskelbimo.

Neakivaizdinių doktorantų atveju šie studijos gali trukti ilgiausiai penkerius metus nuo įstojimo į programą iki doktorantūros disertacijos pristatymo. Šiuo atveju pratęsimas gali būti leidžiamas dar dvejus metus. Terminas, kuris taip pat ir išskirtiniais atvejais gali būti pratęstas dar vieniems metams, laikantis atitinkamoje doktorantūros studijų programoje nustatytų sąlygų. Doktorantas privalo prašyti atitinkamų pratęsimų, jei taikytina. Oficialiosios doktorantūros studijų akademinė komisija išduoda ataskaitą Doktorantūros mokyklai ar įstaigai, kuriai priklauso doktorantūros studijų programa, kurioje jis yra įregistruotas, ir kuris nustatys atitinkamą nutarimą. Prieš šią rezoliuciją apeliacija gali būti pateikta rektoriui per vieną mėnesį nuo jos paskelbimo.

Tuo atveju, kai doktorantai, kurie savo studijų metu pasikeitė savo atsidavimo režimu, 5/3 veiksnys nustatomas nuo dieninio atsidavimo iki neakivaizdinio ir 3/5 atsidavimo. iš dalies į visišką atsidavimą, laikino apskaičiavimo tikslais, nustatytais šio straipsnio pirmame ir trečiame skyriuose.

Apskaičiuojant ankstesniuose skirsniuose nurodytus laikotarpius nebus atsižvelgiama į ligos paukščius, nėštumą ar kitas priežastis, numatytas galiojančiuose teisės aktuose.

Panašiai doktorantas gali prašyti laikino atsisakymo iš programos ne ilgiau kaip vienerius metus, kuris gali būti pratęstas dar vieneriems metams. Ši užklausa turi būti išspręsta ir pagrįsta akademinei komisijai, atsakingai už programą. Oficialiosios doktorantūros studijų akademinė komisija išduoda ataskaitą Doktorantūros mokyklos ar įstaigos direktoriui, kuriam skiriama doktorantūros studijų programa, kurioje dalyvauja suinteresuota šalis. Prieš šią rezoliuciją apeliacija gali būti pateikta rektoriui per vieną mėnesį nuo jos paskelbimo.

Universidad de La Laguna taip pat yra galiojimo taisyklės, su kuria galima susipažinti žemiau pateiktoje nuorodoje, ir kuri nurodo doktorantūros studijas, nurodo tik tokius dalykus (2 straipsnis): Doktorantūros studijų atveju , pažangos ir pastovumo taisyklės bus pritaikytos pagal tai, kas nustatyta galiojančiose valstybės taisyklėse, jos reguliavimo plėtra, kurią vykdo Universidad de La Laguna ir prireikus tai, kas numatyta bet kokiuose reglamentuose, kuriuose nustatomos šių nuostatų nuostatos.

Programa mokoma:
  • Ispanų
  • Anglų

Peržiūrėti 16 daugiau kursų Universidad de La Laguna »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2020
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date