Skaitmeninių žaidimų kūrimo mokslų daktaras
IADE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Šiais laikais skaitmeniniai žaidimai atlieka vaidmenis, pranokstančius juokingus ir pramoginius aspektus, ir tampa vis aktualesni visuomenėje. Skaitmeniniais žaidimais pagrįsti sprendimai dabar yra pagrindiniai modeliavimo ir mokymo įrankiai ir naudojami įvairiose srityse, tokiose kaip ekonomika, aplinkos apsauga ir sveikata.
Dirbtinio intelekto naudojimo skaitmeniniuose žaidimuose raida pavertė juos sudėtingomis modeliavimo sistemomis, idealiai tinkančiomis strateginei analizei aplinkos, finansų ir net politinių ekosistemų lygmeniu. Tuo pačiu metu nuolatinės itin tikroviškos grafikos paieškos vis labiau plečia kompiuterinės grafikos ribas.
Pavyzdžiui, sveikatos ir ypač psichikos sveikatos srityje taikant naujus klinikinius metodus naudojamasi šio tipo platformomis, skatinančiomis atminties ir dėmesio sutrikimų turinčius pacientus, kovoti su depresija, užkirsti kelią neurodegeneracinėms ligoms ir gydyti fobijas.
Priėmimai
Studijų programa
1 metai
1-oji pusmetis
- Žaidimų kūrimas ir interaktyvioji medija
- Pasinėrimas į I tyrimų projektą
- Neprivaloma aš*
- * Pažangus dirbtinis intelektas žaidimams ir interaktyvioms programoms
- *Kūrybinėms programoms skirta kompiuterinė grafika
Antrojo semestro
- Naujos žaidimų ir interaktyvios medijos technologijos
- Panardinimas į tyrimų projektą II
- Tyrimo metodika
- Neprivaloma II*
- *Mašininis mokymasis skaitmeniniams žaidimams ir interaktyvioms aplinkoms
- *AR virtualioji ir mišri realybė kūrybinėms programoms
- Neprivaloma III**
- **Garso dizainas žaidimams
- **Sąveikos dizainas kūrybinėse technologijose
2 metai
Trečiasis semestras
- Disertacija / Projektas
4 semestras
- Disertacija
3 metai
- Disertacija
4 metai
- Disertacija