Socialinių mokslų daktaras

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Programos pavadinimas: Socialinių mokslų daktaras
Raktas DGP: 241601
Normalus laikotarpis - 6 semestrai
Kreditai: 225
Laipsnis, suteikiantis: socialinių mokslų daktaro laipsnį
Campus, kur siūloma: Hermosillo

Programos aprašymas

Bendrasis tikslas

Mokyti mokslininkus, galinčius kurti ir nukreipti projektus ir mokslinių tyrimų grupes, kurios sprendžia regionines ir nacionalines socialines problemas.

Konkretūs tikslai

  • Plėtoti įgūdžius ir kompetencijas socialinių tyrimų projektų rengimui, vertinimui ir vykdymui.
  • Absolventuose generuoti žmogiškųjų išteklių (mokslininkų ir vertintojų) mokymo kompetencijas socialinių mokslų srityse.
  • Mokyti asmenis, galinčius įvertinti daugiadisciplininiais socialiniais tyrimais pagrįstus projektus ir strategijas, siekiant išspręsti realias problemas regioninėje ir nacionalinėje aplinkoje.
  • Skatinti tarpdisciplininius mokslinius tyrimus socialiniuose moksluose, nustatant veiksmingo, kontroliuojamo ir produktyvaus įvairių socialinių žinių sričių integracijos pagrindus.
  • Formuoti dalykus, galinčius dirbti, tobulinti ir vertinti daugiadalykius socialinių mokslų mokslinių tyrimų projektus, siekiant patenkinti informacijos poreikius.
  • Skatinti tarpdisciplininius mokslinius tyrimus socialiniuose moksluose, nustatant jų integracijos pagrindus kaip sudėtingas žinias, susiejančias susijusias sritis, pvz.

Kas bus jūsų kompetencija, kai baigsite programą?

Baigiu profilis

Žinios

  • Jis įvaldys teorinius ir metodinius pagrindus ir prielaidas daugiašalės ir tarpdisciplininės mokslinių tyrimų procesui, projektuodamas juos į veiksmų gaires, skirtas socialiai svarbių problemų sprendimui.
  • Žinos, kaip parengti diagnozes, leidžiančias nustatyti ir įsikišti tose situacijose ir problemose, kurioms reikia priimti, analitines strategijas ir daugiadalykius veikimo būdus.
  • Galite kurti ir vykdyti daugiašalius ir tarpdisciplininius mokslinių tyrimų projektus, taikydami jų metodus, komunikacijos strategijas ir sprendimus įvairiose srityse, kurios to reikalauja.
  • Jis turės konceptualias priemones, kurios leis jam išlaikyti galiojančius ir operatyvius mokslinius argumentus skirtingose disciplinose, tokiu būdu, kuris leidžia jam užbaigti savo mokslinių tyrimų projektą, nustatyti ir pasiūlyti aiškinamąjį teorinį realybės ir (arba) socialinės problemos modelį. ir (arba) daugiadalykio.

Įgūdžiai

  • Plėtoti derybų įgūdžius ir įgūdžius daugiadalykio darbo ir mokslinių tyrimų grupių koordinavimui.
  • Ji galės priimti daugiadisciplininiuose tyrimuose gautos informacijos pateikimą tų pačių pareiškėjų, kad sukurtų sudėtingus sprendimus.
  • Galite naudoti kokybinius ir (arba) kiekybinius tyrimo metodus, skirtus kurti mokslinių tyrimų projektus, kuriuose siūlomi aiškinamieji socialinio reiškinio modeliai.
  • Jis gebės publikuoti knygas, rašinius ar straipsnius, paskaityti ir mokyti ar mokyti temas, susijusias su skirtingais mokslo žinių integracijos aspektais ir dinamika socialiniuose moksluose.

Doktorantūros studijų programos pabaigoje tikimasi, kad ji prisidės prie visuomenės tyrinėtojų, apmokytų metodologijų, metodų ir tyrimų modelių integravimo į socialinius mokslus strategijose, galinčiose pasiūlyti originalius, novatoriškus ir kritiškus darbus skirtingų sričių studijų srityje. integruotųjų antrosios pakopos mokslinių tyrimų Viena vertus, ji dalyvaus diskusijose ir naujausiuose socialinių mokslų indėliuose, o kita vertus, apie reiškinių, kurie yra svarbiausi visuomenės vystymuisi, tyrimą.

Programos absolventas turės daug žinių apie socialines teorijas, paaiškinančias socialinius įvykius. Ji taip pat turės žinių, kaip plėtoti daugiadalykius socialinius tyrimus ir reikalingą praktiką, kaip pasiūlyti konkrečius konkrečių socialinių problemų sprendimus. Absolventas savo žinias pritaikys savo visuomenės labui, išsaugodamas tvirtiausius principus, užtikrinančius taikaus socialinio gyvenimo atgaminimo sąlygas ir įtakojantį visus aplinkinius žmones nuolatinio tobulėjimo ir pagarbos gyvenimui bei orumui žmogus Socialinių mokslų integruota antrosios pakopos studijų programa prisidės prie mokslinio personalo plėtros aukščiausiu lygiu ir skatins griežtą dabartinių reiškinių analizę, mokydama mokslininkus, kad, remdamiesi svarbiausių nacionalinių ir regioninių problemų tyrimu, jie galėtų atlikti kritinę analizę. savo srities pažangą ir pateikti informuotus, tvirtus, originalius ir daugiadalykius teorinius ir metodinius pasiūlymus.

mokymo planas

Mokymo programos žemėlapis

114658_MapaCurricular09.png

Dalykų sąrašas

  • Mokslinių tyrimų seminaras I
  • Socialinių tyrimų metodika
  • Klasikinė socialinė teorija
  • II mokslinių tyrimų seminaras
  • Kiekybiniai metodai. \ T
  • Šiuolaikinė socialinė teorija
  • III mokslinių tyrimų seminaras
  • Kokybiniai metodai I
  • Neprivaloma I
  • IV mokslinių tyrimų seminaras
  • Kiekybiniai metodai II
  • Neprivaloma II
  • Titravimo seminaras I
  • Kokybiniai metodai II
  • Neprivaloma III
  • Titravimo seminaras II
  • Neprivaloma IV

Neprivalomi dalykai

  • Globalizacija ir socialiniai procesai
  • Studijos žinių visuomenei
  • Švietimas tvarumui
  • Bendravimas ir visuomenės sveikata
  • Valdymas ir instituciniai pokyčiai
  • Teisės aktai ir viešoji politika
  • Politinė kultūra
  • Pasaulinė ir šiuolaikinė istorija
  • Kultūros istorija
  • Bendravimo praktika Lotynų Amerikoje
  • Migracija ir socialinis mobilumas
  • Smurtas, nusikalstamumas ir saugumas
  • Įvairovė ir lytis
  • Šeimos studijos
  • Švietimo paradigmos
  • Modeliai švietime
  • Švietimo strategijos
  • Viešoji švietimo politika

Programos žinių kūrimo ir (arba) taikymo linijos.

  • Naujos socialinės problemos kultūros ir etninės raidos srityse. Šios eilutės pagrindinės temos yra kultūros konfrontacija, atmintis ir žmonių bendravimas; aspektai, kurie, pasak „Hobsbawm“ (2008), yra tokia pat svarbi pasaulio kapitalizmo dalis, kaip ir prekių ir kapitalo srautas. Šioje logikoje nagrinėjama reikalinga tyrimų sritis, susijusi su identitetu, daugiakultūriškumu ir regionine socialine praktika, susijusia su kolektyvine atmintimi, ir supratimo ribomis tarp socialinių grupių, turinčių prieštaringų interesų (Hernández, 2003). Sudėtingoje tarpvalstybinėje aplinkoje tarp Arizonos ir Sonoros, atvirose kultūrinėse konfrontacijose, daugiatautėje migracijoje ir ginkluotų civilių grupėse JAV, čia aptariami klausimai yra gyvybiškai svarbūs; nuo to, kas išdėstyta pirmiau, jie sudaro beveik dešimtmetį rasizmo ir, svarbiausia, dokumentais neturinčių asmenų mirčių (Humane Borders, 2010). Daugelis regioninių socialinių reiškinių, pvz., Pirmiau aprašytos sezoninės migracijos, turi nenuspėjamą avarinį kontekstą, todėl šia eilute siekiama greitai reaguoti į ciklinių ir savarankiškų socialinių reiškinių tyrimą.
  • Socialinės plėtros ir švietimo procesai. Jos konvergencijos sritis apima tokias temas kaip šeima, socialinė atskirtis ir marginalizacijos tyrimas, nes jie laikomi svarbiais ir prieštaringais Lotynų Amerikos koncerto aspektais (Sánchez, 2008); tai nepamirštant jų vietos apraiškų, kurios, pasak nacionalinių specialistų, reikalauja tarpdisciplininio stebėjimo pagal regionus (Núñez, 2010). Ypač domisi „Sonora“ valstybei, atsižvelgiant į jos atstovaujamą mastą, spręsti gyventojų senėjimo problemą ir būdus, kuriais šeima turi būti pakeista, kad būtų galima išspręsti šį klausimą, nes nustatyta, kad iki 2030 m. procentų sonoranų bus vyresni suaugusieji (Grijalva ir kt., 2007). Be to, ypatingas dėmesys bus skiriamas švietimo, naudojimo ir švietimo reformų formų tyrimui. Joje aptariamos tarptautinės vertinimo įstaigos (CERI, 2004) nacionaliniu mastu kritiškai įvertintos galimybės sritys (CERI, 2004), taip pat siekiama sukurti tokią pat sritį, kuri galėtų daryti įtaką moksliniams tyrimams teikiamiems pasiūlymams gerinti regioninius švietimo procesus - globalioje aplinkoje, kuriai būdingas augantis švietimo poreikis, konkurencijos prieinamumo ir mažumų mokyklų dalyvavimo nelygybė (Martínez, 2002). Šios LGAC prioritetas matomas daugelyje iššūkių, su kuriais Sonora valstybė susidurs artimiausioje ateityje.
  • Globalizacija ir tvarumas. Globalizacijos ir tvarumo LGAC sprendžia individo problemas, susijusias su aplinka, miestu ir jo elgesiu. Kartu su tarptautiniais autoriais (Jorgensen, 2003) ir regioniniais specialistais (Wong-González, 2009) čia Lotynų Amerikos atvejis suprantamas kaip galimybių sritis, kurią galima suprasti ir spręsti tik tada, kai struktūriniai lygiai yra tiriami kaip visuma; būtent gamtos, bendruomenės ir individo. Šiuolaikiniai tyrimai rodo, kad Sonora, turinti daugiau kaip 16 proc. Migrantų, kenčia nuo spartesnio augimo pasaulinės turizmo veiklos srityse, kuri vis dėlto sukuria ekonominę naudą, o tai neužkerta kelio ekologinei sąžinei ar įsigijimui. konkurenciniai pranašumai (Enríquez, 2008). Sonorano aplinką vis labiau ir labiau apibūdina tokios problemos kaip kritinis vandens trūkumas, miestų augimas, dirvožemio ir oro tarša, gamtinių išteklių naikinimas ir ekologiniai, socialiniai ir ekonominiai klimato kaitos padariniai. Šio LGAC moksliniai tyrimai sprendžia šias problemas tvaraus gyvenimo būdo ir aplinkos kūrimo požiūriu (Corral, 2010). Savo ruožtu viešoji politika problematizuoja saugumą, teisės aktus ir viešąsias paslaugas. Kaip buvo pasiūlyta (Bañón, 2003), tokie klausimai kaip smurtas, valdymas ir užimtumas reikalauja mokslinių tyrimų, galinčių informuoti sprendimus priimančius asmenis apie gaires, kurių reikia laikytis, siekiant susidurti su socialiai jautriomis ir neatidėliotinomis problemomis. Moksliniai tyrimai ir jų duomenų taikymas čia lemia regioniniame kontekste, kuriam būdinga nepastovi migracija, lyties nusikaltimai ir netolygus ekonomikos augimas, kuris lemia atskirtį (Denman, 2001).

Akademinė branduolys

Vardas

Paštas

Víctor Corral Verdugo

vcorral@psicom.uson.mx

Dr Martha Frías Armenta

martha.frias@unison.mx

Dr. Daniel González Lomelí

daniel.lomeli@unison.mx

Gustavo Lorenzana Durán

gustavo.lorenzana@unison.mx

Dr Blanca Aurelia Valenzuela

blancav@sociales.uson.mx

Lucila Caballero Gutiérrez

lucila.caballero@unison.mx

Gustavo Adolfo León Duarte

gustavo.leon@unison.mx

Dr. Manuela Guillén Lúgigo

mguillen@sociales.uson.mx

Dr Aarón Aurelio Grageda Bustamante

aaron.grageda@unison.mx

Dr Blanca Silvia Fraijo Sing

blanca.fraijo@unison.com.mx

Emilia Castillo Ochoa

aaron.grageda@unison.mx

Dr. Jesús Ángel Enríquez Acosta

jesus.enriquez@unison.mx

Dr César Octavio Tapia Fonllem

cesar.tapia@unison.mx

Dr Rogelio Larios Velasco

rlarios@sociales.uson.mx

Dr. Juan Manuel Romero Gil

juanmanuel.romero@unison.mx

Dora Elvia Enríquez Licón

dora.enriquez@unison.mx

Dr. José Guadalupe Rodríguez Gutiérrez

jose.rodriguezgutierrez@unison.mx

María Auxiliadora Moreno Valenzuela

maria.moreno@unison.mx

Kaip patekti į šį magistrantūros kursą?

Įvežimo reikalavimai

  • Turi socialinių mokslų magistro laipsnį arba susijusį. Pradinio pavadinimo pateikimo laikotarpis neviršys dviejų mėnesių nuo doktorantūros kursų pradžios.
  • Vidutiniškai išlaikė ne mažiau kaip 80 meistrų studijų plano dalykų.
  • Įrodyti anglų kalbos egzaminą, lygiavertį TOEFL su ne mažiau kaip 500 taškų.
  • Pateikti ir akredituoti egzaminą į magistrantūros studijų programą „CENEVAL“, EXANI-III, apimantį minimalų procentinį dydį, kurį nustatė magistrantūros studijų akademinis komitetas.
  • Atlikite ir patvirtinkite interviu su Akademinės atrankos-pajamų komisija.
  • Pateikite bendrą tarpdisciplininį mokslinių tyrimų pasiūlymą vienoje iš socialinių mokslų doktorantūros studijų programų.
  • Turėti autorystę ar bendraautorystę bent dviejuose mokslo leidiniuose indeksuotuose mokslinių žurnalų arba prestižinių redakcijų knygų skyriuose.
  • Užpildykite prašymą įtraukti į socialinių mokslų doktorantūros programą. Paraiška prieinama internete absolvento svetainėje ( www.pics.uson.mx ). Paraiškoje turi būti nurodyta tyrimo linija, kurią norite prisijungti (pateikite spausdintą paraišką kartu su kitais dokumentais).

Priėmimo profilis

Pareiškėjai turi turėti bet kokią socialinių mokslų ar susijusių disciplinų magistro laipsnį. Jie privalo visą laiką profesionaliai įsipareigoti dalyvauti veikloje, kuriai jie reikalingi. Pirmenybė bus teikiama pareiškėjams, kurie akredituoja mokslinių tyrimų patirtį bet kurioje akademinėje srityje, susijusioje su doktorantūra. Taip pat bus laikoma būtinybe gauti pajamų, kad tyrimo objektas atitiktų vietines, regionines ar nacionalines socialines problemas, tačiau nereikėtų atmesti tarptautinio poveikio projektų, nes jis grindžiamas sistemine ir pasauline vizija, pripažįstančia sąveiką. dvigubąja prasme, kad turi vietinį ir pasaulinį. Nors yra trys žinių generavimo ir (arba) taikymo kryptys mokymo programos akademinės organizacijos tikslams, PICS požiūris į socialines problemas bus lankstus, o mokslinių tyrimų linijų ar mokslinių tyrimų sričių plėtra bus laikoma galimybių sritimi. iki šiol apibrėžtos teminės ašys.

Ką reikia norint gauti laipsnį?

Kvalifikacijos reikalavimai

Norėdami gauti doktorantūros laipsnį, turite:

  • Patvirtinti bendrą kreditą ir atitikti kitus reikalavimus, nustatytus atitinkamoje studijų programoje;
  • Kitų nei ispanų kalbos supratimo įrodymas, kurį nustato studijų programos akademinis komitetas.
  • Vertinimo egzaminą atlikite rašytinėje fazėje ir žodiniame etape prieš žiuri, pavadinta ex profeso.
  • Dėl gydytojo laipsnio, išlaikyti bendrą žinių patikrinimą tuo atveju, kai studijų programa numato.
  • Laikykitės mokyklų paslaugų tarnybos nustatytų reikalavimų ir reikalavimų dėl laipsnio išdavimo.

Titravimo parinktys

Atlikti laipsnio egzaminą rašytinėje ir žodinėje stadijoje, pagal Universidad de Sonora antrosios pakopos studijų reglamento 61 ir 62 straipsniuose nurodytus terminus. Doktorantūros laipsnio egzamino raštu etapą sudarys individualaus darbo parengimas, kuriame bus parodyta originali studija, leidžianti pažinti žinias, susijusias su daugiadisciplininėmis žiniomis, ir taip pat būti informacija, kurios kokybė gali būti teikiama įgyvendinti socialinės intervencijos specialistams sudėtingus sprendimus. Pateikti ir ginti atitinkamą disertaciją prieš paskirtą disertacinį komitetą, remdamiesi projekto baigiamojo darbo vadovo ir jo komiteto vadovų patarimu.

Kiek kainuoja studijuoti šį magistrantūros kursą?

EXANI-III kaina

Pareiškėjų registracijos kaina į „ Universidad de Sonora “ Universidad de Sonora kasmet skelbiama kartu su pirmuoju pranešimu apie atvykimą.

Registracijos ir studijų mokesčiai

Studentai, dalyvaujantys bet kurioje studijų programoje, privalo padengti atitinkamus mokesčius pagal dabartinį minimalų darbo užmokestį Hermosiljo mieste, kaip nustatyta Kvotų reglamente.

Infrastruktūros mokesčiai

45 „DSMM“ (šiuo išlaidų punktu ir jo pusmečio suma yra patvirtinama „ Universidad de Sonora “ Universidad de Sonora iždo departamente).

Svarbu: Programos koordinavimas gali būti taikomas pareiškėjams, priimantiems nacionalinę CONACYT stipendiją, jei jie atitinka dabartinio kvietimo reikalavimus. Skiriamų stipendijų skaičius priklauso nuo CONACYT biudžeto prieinamumo. Prioritetų eilės tvarka bus nustatoma pagal hierarchiją, atsirandančią iš vidutinio priėmimo proceso balo.

Didesnės ataskaitos

Dr. José Guadalupe Rodríguez Gutiérrez
Programos koordinatorius
Luis Donaldo Colosio ir Reforma s / n, Centro pulkininkas, CP 83000, 7F pastatas. Hermosillo, Sonora.
posgrado.sociales@unison.mx
Tel .: +52 (662) 454 8410
href = "http://www.pics.uson.mx/

Paskutinį kartą atnaujinta May 2020

Apie mokyklą

La Universidad de Sonora es una institución pública autónoma que tiene como misión formar, en programas educativos de calidad y pertinencia, profesionales integrales y competentes a nivel nacional e i ... Skaityti daugiau

La Universidad de Sonora es una institución pública autónoma que tiene como misión formar, en programas educativos de calidad y pertinencia, profesionales integrales y competentes a nivel nacional e internacional, articulando la docencia con la generación, aplicación y transferencia del conocimiento y la tecnología, así como con la vinculación con los sectores productivo y social, para contribuir al desarrollo sostenible de la sociedad. Skaityti mažiau