Keystone logo

Doktorantūra Programos į Rinkodaros komunikacijos studijos į Brazilija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Doktorantūra
  • Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos
Studijų sritys
    Administravimo studijos (0)Aplinkos studijos (0)Architektūros studijos (0)Asmeninio tobulėjimo studijos (0)Aviacija (0)Bendrosios studijos (0)Dizaino studijos (0)Ekonomikos studijos (0)Energetikos studijos (0)Gamtos mokslai (0)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Nė viena programa neatitinka jūsų paieškos kriterijų. Patikslinkite filtrus.

Clear filters

Doktorantūra Programos į Rinkodaros komunikacijos studijos

Rinkodaros komunikacijos akademines studijų programas pasirinkę studentai itin išsamiai analizuoja įvairiausias temas, susijusias su vartotojų elgsena ir tinkamų komunikacijų žinučių kūrimu bei sklaida. Paprastai į šio tipo akademines studijų programas yra įtraukiami tokie studijų dalykai kaip komunikacijos su vartotojais, klientais ir partneriais valdymas ir sklaida per mobiliuosius, skaitmeninius, spaudos, medijos bei socialinės žiniasklaidos kanalus.

Brazilija siūlo aukštąjį išsilavinimą, kuris yra iš dalies finansuojamas tiems studentams, kurie norėtų tęsti aukštesnįjį išsilavinimą. Jie turi būti nuo 18 iki 35 metų. Ši aukštojo mokslo sistema leidžia studentams mokytis praktinių įgūdžių, kurie padėtų spręsti 21-ojo amžiaus iššūkius.

Dauguma doktorantūros studijas siūlančių aukštojo mokslo įstaigų iš stojančiųjų reikalauja jau įgyto magistro akademinio laipsnio. Doktorantūros studijų pabaigoje studentams dažniausiai reikia parašyti ir apsiginti savo disertaciją. Paprastai savo disertaciją studentai turi apsiginti prieš kompetentingą profesorių komisiją.