
Doktorantūra in
Verslo lyderystės daktaras
Australian Graduate School of Leadership

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Sydney, Australija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
2 - 5 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
AUD 99 804 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jun 2023
Įvadas
Svarbus karjeros orientyras
Verslo lyderystės daktaras (DBL) yra skirtas vyresniesiems vadovams pasirengti efektyviau prisiimti bendrą atsakomybę už didelę daugiašalio verslo vieneto organizaciją, veikiančią intensyviai konkuruojančiose nacionalinėse ir pasaulio rinkose. DBL apima mokymosi kelionę, kurią įmonių vadovai, jų valdybos ir buvę DBL dalyviai įvardijo kaip gyvybiškai svarbų pasirengimą susidoroti su organizacine aplinka, kuri per keletą ateinančių metų bus radikaliai pakeista.
Daugelis įmonių vadovų įgijo oficialias organizacines pozicijas dėl savo veiklos ir nuopelnų pasiekimų, kuriuos papildė bendras vadybos išsilavinimas tokiuose kursuose kaip MBA, tačiau dažnai neturėjo galimybių rengti aukštesnio lygio lyderystės kursų, skirtų paruošti vyresnius įmonių vadovus susidoroti su kylančia korporacine aplinka. . DBL suteikia kandidatams pagreitinti jų lyderystės ugdymą, padėdamas jiems aiškiai parodyti savo numanomą asmeninį kontingento lyderystės požiūrį, remiantis asmenine lyderystės kelione.
DBL suteikia asmeninių iššūkių ir galimybių tobulinti galimybes patyrusiems vadovams, įrodžiusiems gebėjimą prisidėti prie savo įmonių sėkmės mažiausiai per dešimt metų ir įgijusiems atitinkamos verslo ar lyderystės disciplinos magistro laipsnį. DBL atspindi teiginį „kai teorija yra išvedama atliekant praktinius tyrimus, labiau tikėtina, kad ji sėkmingai orientuos ateities praktiką“. Iš esmės gera teorija yra geroji praktika.
Kurso rezultatai
Baigę kandidatai turės:
- Išsamus lyderystės teorijos supratimas ir jo įtaka vadovavimo praktikai;
- Didesnis asmeninis pasitikėjimas ir gebėjimas diegti naujoves ir prisitaikyti prie vis sudėtingesnių ir neaiškesnių daugiašalių aplinkybių;
- Jų sprendimų priėmimo ir bendravimo atspindys jautrumas kultūriniams, socialiniams, demografiniams ir ekonominiams pokyčiams ir įvairovei;
- Gebėjimas kritiškai analizuoti holistinės perspektyvos lyderystės klausimus, galinčius kilti ir paveikti būsimą jų organizacijų veiklą;
- Vertinant įmonių vadovavimo vaidmenį užtikrinant socialiai atsakingus rezultatus; ir
- Parodė ir pateisino originalų ir reikšmingą indėlį į vadovavimo praktiką.
Kurso trukmė
a) Minimalus baigimo laikas paprastai yra dveji metai lygiaverčių dieninių studijų. (Apytiksliai 40 valandų per savaitę trimestrais)
b) Maksimalus DBL baigimo laikas (neįskaitant patvirtinto priėmimo sustabdyti laikotarpius) nuolatiniam kandidatui paprastai yra treji kalendoriniai metai.
c) Kandidatams, priimtiems ne visą darbo dieną, taikomi dvigubai ilgesni laikotarpiai, nei minėta aukščiau. (Apytiksliai 20 valandų per savaitę trimestrais)
d) Kandidatas, sėkmingai baigęs reikiamus dvigubus dalykus su kreditais ar aukštesniais pažymiais, bet nepereinantis į „disertacijos etapą“, gali išvykti gavęs verslo lyderystės magistro diplomą.
Priėmimo kriterijai
Tikimasi, kad doktorantūros programos dalyviai atitiks šiuos akademinius kriterijus:
- Magistro laipsnio įgijimas pagal pareiškėjo profesinę sritį atitinkantį disertaciją ar disertaciją; arba
- Magistro laipsnio įgijimas pagal kursų kursus, atitinkančius pareiškėjo profesinę sritį; arba
- Bakalauro laipsnis su apdovanojimais (paprastai 1-ojo ar 2A klasės apdovanojimų lygis arba lygiavertis); arba
- Išskirtinėmis aplinkybėmis lygiavertis akademinis pagrindas, kurį Universitetas laiko tinkamu pasirengimu savarankiškam studijų ir mokslinių tyrimų darbui doktorantūros lygmeniu.
Pareiškėjui gali būti pareikalauta patenkinti Universitetą, kad jie geba suprasti ir bendrauti anglų ir anglų kalbomis tokiu lygiu, kuris yra tinkamas daktaro lygio tyrimams vykdyti. Norėdami pereiti prie 2 etapo, kandidatas turės pateikti pasiūlymą dėl kritikos, kuri atitiktų jų peržiūros grupę.
Be pirmiau išvardytų akademinių kriterijų, pareiškėjai paprastai turi turėti ne mažiau kaip 10 metų profesinės lyderystės praktikos patirtį, kuri turi būti priimta į kursą.
Anglų kalbos priėmimo reikalavimas yra „Academic IELTS 7.0“ (ne mažiau kaip 7,0 juostos) arba lygiavertis.
Kandidatams, turintiems pilietybę arba nuolatinę ilgalaikę rezidenciją (ne mažiau kaip dešimt metų) ir įgijusiems vidurinį arba aukštąjį (tretinį) mokslą šiose šalyse, netaikomas reikalavimas pateikti anglų kalbos mokėjimo įrodymą: Amerikos Samoa, Australija, Botsvana, Kanada ( išskyrus Kvebeką), Fidžis, Gana, Gajana, Airija, Jamaika, Kenija, Lesotas, Liberija, Naujoji Zelandija, Nigerija, Papua Naujoji Gvinėja, Samoa, Singapūras, Saliamono Salos, Pietų Afrika, Tonga, Trinidadas ir Tobagas, Jungtinė Karalystė (įskaitant Šiaurės Airijoje), Jungtinėse Amerikos Valstijose, Zambijoje, Zimbabvėje arba ten, kur instrukcija apie aukštąją kvalifikaciją (mokymas, vertinimas ir egzaminas) buvo visiškai anglų kalba. Kandidatams iš Australijos gali būti suteikta teisė kreiptis dėl FEE-HELP paskolos iš Australijos federalinės vyriausybės, kad būtų sumokėti visi arba dalis jų įstojimo įmokų.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie pagalbą mokesčių srityje, apsilankykite https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Atsiliepimai
![]() | Liza GriffithsMano patirtis vykdant DBL programą buvo patikimai sudėtinga, įdomi, varginanti ir be galo naudinga. Negaliu pradėti akcentuoti tiesioginio DBL reikšmės mano vadovavimo praktikoje. Tai padėjo ne tik sau, kaip vadovui, bet ir neįtikėtinam nuostabios organizacijos, kuriai man privilegija vadovauti, augimui ir sėkmei. Didžiausia „OzChild“ sėkmė buvo tais metais, kai baigiau DBL. Aš esu skolingas už mokymąsi ir tikiuosi, kad ateityje galėsiu ką nors pasiūlyti AGSL. |
Jessica MurphyVerslo lyderystės mokslų daktaras turėjo lemiamą reikšmę mano, kaip lyderio, tobulėjimui, o jo, kaip vadovo, poveikis man tęsiasi. Kursas suteikė galimybę atsilikti ir apmąstyti lyderystės teorijos ir praktikos santykį, kylančius verslo iššūkius ir galimybes. Trumpai tariant, aš sugebėjau suformuoti įžvalgas, kurios palaikė mane veiksmingiau reaguojant į lyderystės problemas - naudingas ne tik mano, kaip vadovo, tobulėjimui, bet ir organizaciniam poveikiui bei nuolatiniam tvarumui, už kurį buvau atsakingas. Išmoka ir toliau yra tokia pati svarbi man atliekant naujausią verslininko vaidmenį savo įmonėje - patariant kitiems korporacijoms ir vyriausybinėms agentūroms, vykdant jų vykdomosios vadovybės komandas. |
![]() | Profesorius Frankas BillsonasMan kilo noras giliau įsitraukti į lyderystės studijas ir galiausiai nusprendžiau imtis asmeninio susidomėjimo DBL. Buvo daugybė pavyzdžių, kai mano lyderystės indėlį praturtino mano dalyvavimas DBL kursuose, įskaitant visuotinės iniciatyvos panaikinti išvengiamą aklumą valdymo struktūrą, bendrą Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) ir Tarptautinės agentūros programą. aklumo prevencijai (IAPB), dalyvaujant tarptautinėms NVO, profesinėms asociacijoms, akių priežiūros įstaigoms ir korporacijoms. Profesorius Frankas Billsonas AO |
![]() | Johnas HarveyBaigęs DBL man suteikė pasitikėjimo savimi ir sugebėjimo priimti bei sėkmingai įveikti lyderystės iššūkius, kurių kitaip nebūčiau bandęs. Vienas iš svarbiausių DBL užbaigimo privalumų buvo mano gebėjimo vadovauti kitiems lyderiams tobulinimas. Kadangi aš baigiau „DBL“, man buvo pakviestas vadovauti įveikiant didelius iššūkius, su kuriais susiduria daugelis organizacijų, su kuriomis esu dalyvavęs. Mano gebėjimą suteikti tokį vadovavimą labai padidino mano dalyvavimas DBL. DBL taip pat leido man geriau atpažinti, nustatyti prioritetus ir kritiškai vertinti svarbiausius naujai iškylančius lyderystės klausimus ir suprasti bei taikyti tinkamas strategijas rengiant argumentus pagrindinėse derybose. " Dr John Harvey AO, buvęs IBM direktorius |
![]() | Dale'as BlytasMano karjera buvo sudaryta iš dviejų dešimtmečių techninės ir praktinės patirties; nors tai neišsipildė mano asmeninės intrigos, kas yra lyderystė. DBL leido man kritiškai apmąstyti savo praeities ir dabarties patirtį, tada pritaikyti teoriją, kad tai nuosekliai išskaidyčiau. DBL buvo labai svarbi mokymosi patirtis, leidusi man metodiškai atsižvelgti į sutrikimus ir pokyčius, kai jie atsiranda ir efektyviau veda per šiuos įvykius. Dėl šios programos pastebimai pagerėjo mano sugebėjimas treniruotis, tobulinti ir globoti komandos narius, paliekant palikimą nuo mano indėlio organizacijose, kuriose dirbu. Mano darbo pritaikymas DBL toliau vystosi ir užtikrinau, kad mano vadovavimo atributai yra veiksmingi nuolat besikeičiančioje verslo aplinkoje. |