Rinkodaros doktorantas
The Hong Kong University of Science and Technology
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Hong Kong, Honkongas
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 6 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
HKD 42 100 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* per metus
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ph.D. Programa vadovaujasi tvirta mokslinių tyrimų tradicija pagal Šiaurės Amerikos modelį. Jis skirtas studentams įgyti gilių žinių apie valdymą apskritai, susikaupti specializuotoje srityje ir suteikti galimybę studentams atlikti reikšmingus originalius tyrimus pasirinktoje srityje. Daktaras studentams siūlomi intensyvūs ir tiksliniai mokslinių tyrimų mokymai bei išskirtinės bendradarbiavimo su dėstytojais galimybės pasirengti būsimai karjerai mokymo ir (arba) tyrimų srityje. Jis pabrėžia rafinuotų, pažangiausių mokslinių tyrimų įgūdžių, kurie padeda kurti naujas žinias pasirinktoje alt = "rinkodaros srityje, plėtrą: vartotojų elgesys, daugiausia pagrįstas psichologija, ir kiekybinis modeliavimas, kuris daugiausia grindžiamas apie ekonomikos ir statistikos teorijas.
Ne MPhil turėtojai gali būti priimami per integruotą MPhil ir Ph.D. programos studijų schema.
Programą siūlo Rinkodaros departamentas, vykdydamas šiuos mokslinius tyrimus:
Mokslinių tyrimų Foci
Tyrimų sritys apima vartotojų informacijos apdorojimą, vartotojų sprendimų priėmimą, nesąmoningą įtaką elgesiui, įtaką ir emocijas, vaizdus ir vizualų dėmesį, požiūrį ir įtikinėjimą, tikslus ir vartotojo savireguliaciją, socialinę tapatybę ir vartotojo savivertę, kultūrų įvairovę. tyrimai, pasauliečių įsitikinimai, maisto psichologija ir alt = "rinkodara, lauko eksperimentai, empiriniai vartotojų ir firmų modeliai, akių stebėjimas ir erdvinis modeliavimas, pasirinkimo modeliai, teorija pagrįsti empiriniai modeliai, Bajeso duomenų analizė, informacijos ekonomika, mažmeninė prekyba ir alt =" "rinkodaros strategija, informacija ir sutartys, žiniasklaidos strategija, internetinė alt =" rinkodara, socialinė žiniasklaida ir internetinė alt = "rinkodara, reklama, kainodara, tvarumas, mašininis mokymasis, verslo analizė, natūralios kalbos apdorojimas ir priežastinis išvada.
Priėmimo sąlygos
Norėdami gauti priėmimą, kandidatai turi atitikti visus šiuos reikalavimus. Priėmimas pasirenkamas ir atitikimas šiems minimaliems reikalavimams negarantuoja priėmimo.
i. Bendrieji universiteto priėmimo reikalavimai
- Pareiškėjams, norintiems patekti į doktorantūros studijų programą, tur ÷ jo būti įgytas bakalauro laipsnis, turintį patvirtintą pripažintoje institucijoje atliktų puikių rezultatų ataskaitą; arba pateikė įrodymus apie pakankamą darbą magistrantūros studijų metu visą darbo dieną bent vienerius metus arba ne visą darbo dieną bent dvejus metus.
ii. Anglų kalbos priėmimo reikalavimai
Kandidatai turi atitikti anglų kalbos reikalavimus, turėdami vieną iš šių įgūdžių:
- „TOEFL-iBT“: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL peržiūrėtas popierinis testas: 60 (visi skaitymo, klausymo ir rašymo skyriai)
- IELTS (akademinis modulis): Bendras balas: 6,5 ir visi tarpiniai balai: 5,5
* nurodo bendrą rezultatą per vieną bandymą
Pareiškėjai neprivalo pateikti TOEFL arba IELTS balų, jei:
- jų pirmoji kalba yra anglų arba
- jie įgijo bakalauro laipsnį (arba lygiavertį) iš institucijos, kurioje dėstoma anglų kalba.
iii. Programai būdingi priėmimo reikalavimai
- Patenkinamas rezultatas GMAT arba GRE
Norėdami gauti daugiau informacijos apie programą, žr. Pg.ust.hk/programs
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Vadybos doktorantūros programa
- Toulouse, Prancūzija
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Jungtinė Karalystė
Filosofijos (doktorantūros) daktaras rinkodaros ir komunikacijos srityse
- London, Jungtinė Karalystė
- Bologna, Italija