
Doktorantūra in
Ph.D. Red.D. švietime North Dakota State University - Graduate School

Įvadas
Edukologijos doktorantūros programos rengia mokslininkus, kurie skatina švietimo tyrimus ir praktiką bei palaiko profesijos vientisumą ir gyvybingumą. Mūsų absolventai yra disciplinos prižiūrėtojai, asmenys, kuriems patikėta žinių išsaugojimas, kūrimas ir taikymas ugdyme bei edukacinių žinių perteikimas kitiems.
Šiaurės Dakotos valstijos universitetas siūlo tiek daktaro laipsnį. ir Ed.D. Švietimo laipsniai, daugiausia dėmesio skiriant suaugusiųjų ir bendruomenės švietimui, institucijų veiksmingumui arba organizaciniam mokymuisi ir lyderystei. Daktaro daktaras. pabrėžia teorijos ir tyrimų studijas ir sintezę. Doktorantūros tikslas. yra sukurti pasišventusius mokslininkus-tyrėjus, pasiryžusius tobulinti žinias ir tobulėti šioje srityje, ir mokslininkus-praktikus, turinčius gilų pasirengimą praktikai. Ed.D. laipsnis orientuotas į teorijos ir tyrimų pritaikymą praktikoje ir turi didesnį tikslą parengti mokslininkus praktikus, kurie būtų gerai informuoti, patikimi šios srities lyderiai.
Suaugusiųjų ir bendruomenės švietimas
Suaugusiųjų ir bendruomenės švietimo programa skirta suteikti žinių, įgūdžių ir patirties, reikalingos suaugusiųjų mokymosi pobūdžiui, funkcijoms ir apimčiai tobulinti visose švietimo įstaigose. Ši programa rengia absolventus būti pelno ir ne pelno pramonės lyderiais. Absolventai tampa suaugusiųjų ar bendruomenės švietimo profesoriais, ne pelno organizacijų vadovais, mokymų tobulinimo programų konsultantais.
Institucinis efektyvumas
Institucinio efektyvumo mokymo programa yra sukurta siekiant suteikti žinių, įgūdžių ir patirties, reikalingos norint suprasti institucijos veiklą visose švietimo aplinkose. Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vertinimo, vertinimo ir kitų analizės metodų, reikalingų instituciniam planavimui, politikos formavimui ir sprendimų priėmimui palaikyti, vaidmeniui. Absolventai tampa aukštųjų mokyklų vertinimo direktoriais ir švietimo konsultantais.
Organizacinis mokymasis ir lyderystė
Organizacinio mokymosi ir lyderystės mokymo programa sukurta siekiant suteikti žinių, įgūdžių ir patirties, reikalingos organizaciniams pokyčiams skatinti visose švietimo įstaigose. Ši programa suteikia absolventams galimybę tapti veiksmingais lyderiais švietimo kontekste, integruojant lyderystės teoriją su praktika. Absolventai tampa K-12 ir aukštesniųjų mokyklų, muziejų ir jaunimo ugdymo organizacijų administratoriais.
Priėmimai
Studijų programa
Reikalavimai laipsniui
Kursai
Visos registracijos į Edukologijos doktorantūros kursus turi būti patvirtintos studento patarėjo. Į galutinį studijų, suteikiančių laipsnį, planą gali būti įtraukti tik tie kursai, kuriuos patvirtino studento priežiūros komitetas.
Kredito valandos
Švietimo doktorantūros programoms reikia ne mažiau kaip 90 semestro valandų po bakalauro laipsnio (mažiausiai 60 semestro valandų po magistro laipsnio). Patariamasis komitetas turi teisę patvirtinti ne daugiau kaip 30 kreditų valandų iš magistro ar lygiaverčio laipsnio. Papildomos dešimt (10) valandų gali būti leistinos, jei kandidatas turi kelis aukštojo mokslo laipsnius arba kursinius darbus po pirmojo magistro laipsnio. Sprendimas bus pagrįstas kandidato oficialaus (-ių) nuorašo (-ų) peržiūra. Pagrindinis kandidato patarėjas ir komitetas yra atsakingi už studijų programos tvirtinimą ir patvirtinimą, kad kandidatas atitiko akademinius reikalavimus doktorantūros laipsniui gauti. Daktaro laipsnis suteikiamas už kompetenciją ir kompetenciją kandidato pasirinktoje studijų srityje, pripažintą ir patvirtintą patarėjo ir komiteto, o ne tik už kreditų kaupimą.