Moksliniai laipsniai (MPhil / PhD) globaliose studijose
SOAS University of London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 4 670 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* visos dienos mokestis už mokslo metus: JK / ES £ 4 396; Užsienyje £ 17,967. Dalinio darbo užmokestis per mokslo metus: JK / ES £ 2 198; Užsienyje 8 984 £
Įvadas
Dalyvavimo būdas: Visą ar ne visą darbo dieną
CISD priima būsimų MPhil / doktorantų studentų, norinčių imtis tarpdalykinius tyrimus globalių studijų srityse, susijusiose su centro narių mokslinių tyrimų interesais ir centro tyrimų programomis, paraiškas.
Konkretus šios tyrimų programos dėmesys skiriamas dvejopai: tematiškai programa skirta šiuolaikinių globalizacijos procesų ir politinių, ekonominių, socialinių ir kultūrinių ryšių bei struktūrų, apibrėžiančių ir formuojančių šiuos procesus, analizei. Užuot, pavyzdžiui, tiriantis tarpvalstybinius ryšius ir susitarimus, kurie yra tradicinė tarptautinių studijų sritis, pagrindinis šios programos dėmesys skiriamas pačios šiuolaikinės globalizacijos prigimties ir raidos tyrimams bei globalumui bendri klausimai tiek iš teorinės, tiek iš politinės perspektyvos. Metodologiškai programa skatina daugiadalykę šiuolaikinių globalizacijos procesų analizę. Tyrimų temos ir projektai analizuos žmonių, institucijų, organizacijų ir valstybių vaidmenį ir tarpusavio mainus formuojant globalizacijos dinamiką per (bent) dviejų iš šių akademinių disciplinų prizmę: Tarptautinės studijos ir politika, Teisė, Ekonomika, Vadyba Studijos, raidos studijos, istorijos, žiniasklaidos ir komunikacijos studijos.
Parama studentams yra CISD veiklos pagrindas. Tyrimo laipsnio studentams visapusiškai padeda pagrindiniai ir antriniai vadovai ir Centro tyrimų vadovas, šiuo metu Centro direktorius Dr Danas Pleschas. Studentai raginami dalyvauti ir prisistatyti Centro tyrimų seminaruose.
Struktūra
Metodikos ir tyrimo metodų mokymo programa
Paprastai sutarta tiriamojo mokymo programa paprastai turėtų būti baigta pirmaisiais studijų metais (jei neakivaizdinės) arba per pirmuosius dvejus metus (jei neakivaizdinės). Visi studentai privalo vykdyti ir sėkmingai baigti savo tiriamąjį mokymą prieš oficialų kvalifikacijos kėlimą iš MPhil į doktorantūrą, kuris turi įvykti iki pirmųjų metų gegužės / birželio mėn. (Visą darbo dieną) arba antrųjų metų gegužės / birželio mėn. (Ne visą darbo dieną). .
Užsiregistravęs Centro tyrimų dėstytojas, pasitaręs su vadovaujančiu (ir, jei reikia, papildomu) vadovu, pateiks kiekvieno tyrimo studento tyrimo metodo mokymo grafiką. Tam bus naudojami esami tyrimų metodų mokymo kursai, pirmiausia Teisės fakultete
Visi CISD MPhil / doktorantai bus pakviesti lankyti specializuotą modulį, skirtą CISD visuotinių studijų metodų tyrimui. Šis vienkartinis kursas yra skirtas papildyti ir remti socialinių mokslų metodų mokymą SOAS , nagrinėjant tris pagrindinius iššūkius, susijusius su moksliniais tyrimais globaliųjų studijų srityje: (1) globalieji tyrimai kaip kylanti disciplina: metodinės ir epistemologinės programos kylančių globalių galios ir žinių struktūrų analizė - jų apribojimai ir galimybės, naujų bendradarbiavimo formų vaidmuo ir dalyvaujančių visuomenės sprendimų priėmimo iššūkiai tarptautiniame ir (arba) globaliame kontekste; (2) Daugiadisciplininių tyrimų uždavinys: koks „bendrinis“ yra „socialinių mokslų“ metodologinis pagrindas, lyginamosios diskusijos apie skirtingas (disciplinarines) socialinių mokslų aiškinimo ir priežastingumo perspektyvas, pagrindinius padarinius kuriant daugiadisciplininiai tyrimų projektai; (3) Globalūs tyrimai kaip taikomasis socialinis mokslas: atvejų analizė ir apibendrinta duomenų analizė analizuojant globalizacijos procesus ir globalius rūpesčius, kokybinės ir kiekybinės duomenų analizės priemonės, matavimai ir konceptualūs klausimai, skirti tarptautinei ir tarpvalstybinei empirinei analizei. Antrasis (vienkartinis) CISD tyrimų modulis bus sutelktas į bendresnį socialinių mokslų filosofijos ir metodo mokymą. Tai bus organizuota maždaug 2–3 pasaulinių tyrimų srities mokslinių tyrimų projektų pavyzdžiai, siekiant parodyti tiek bendrus, tiek specifinius metodologinius iššūkius, susijusius su daugiadalykiais tyrimais, esančiais tarpnacionalinių ir tarptautinių procesų ir struktūrų sąsajoje, atsižvelgiant į koncepcinę sąvoką. taip pat empirinė analizė. Ši CISD tyrimo metodo mokymo dalis prireikus gali būti pakeista ir (arba) papildyta specialiais mokymais kituose departamentuose (kaip aprašyta aukščiau) ir (arba) ilgainiui besivystančiame tarpsektoriniame „bendrųjų“ socialinių mokslų metodų mokymo „branduolyje“. mokykloje.
2-osios kadencijos pabaigoje pirmojo kurso globalių studijų programos doktorantų / doktorantų bus paprašyta pristatyti savo mokslinių tyrimų projektus neoficialiame seminare Centro darbuotojams ir studentams. Tikslas yra leisti pirmakursiams prieš pateikiant kvalifikacijos kėlimo darbus aptarti teorinius ir empirinius klausimus, susijusius su savo kolegų projektavimu ir projekto rengimu.
Centro tyrimų seminarų ciklas, kuriame Centro darbuotojai ir pažangių tyrimų studentai pristato vykstančius tyrimus diskusijai, suteikia studentams galimybę mokytis ir aptarti metodinius klausimus ir problemas.
Atnaujinimo procedūra
Pirmąją 1 kurso 3 kurso savaitę studentai pateikia pagrindinį skyrių
Šį patobulinimo pasiūlymą vertina studentų tyrimų komitetas, remdamasis 20–30 minučių žodine prezentacija, po kurios eina diskusija, atvira ir kitiems Centro darbuotojams ir studentams. Sėkmingai įvykdžius išplėstinį pasiūlymą, studentai oficialiai paaukštinami į doktorantūrą ir pereina į antrus metus. (Jei vertintojai mano, kad pasiūlyme dėl kvalifikacijos kėlimo yra trūkumų, prieš patvirtinant doktorantūros laipsnio patvirtinimą, studentų bus paprašyta juos patikslinti.) Paprastai studentams neleidžiama tęsti antro kurso iki atnaujinimo proceso. Buvo atlikta. Negalima tikėtis, kad studentai skaitys daugiau nei vieną žodinį pristatymą, jei tai taip pat yra konkrečios mokymo programos reikalavimas.
Studentai, studijuojantys neakivaizdiniu būdu, pirmaisiais metais veda MPhil mokymo seminarą ir rašo Pagrindinį skyrių
Vienerius metus
Pirmieji programos metai apima mokslinių tyrimų mokymo seminarus ir pažangius kursus. Tuo pačiu metu, studentai dirba su savo vadovu, pasikonsultavę su papildomu vadovu, parengti išsamų mokslinių tyrimų pasiūlymą, atlikti pirmuosius tyrimo etapus ir parašyti keletą stulpelių projektų, kuriuose pateikiami pagrindiniai disertacijos argumentai. Mokymo centre yra tyrimų metodų mokymo programa. Ji skirta suteikti studentams reikalingus analitinius įrankius, siekiant įgyti pažangiausio supratimo apie naujausius pokyčius pagrindinėse mokslinių tyrimų projekto pagrindinėse srityse ir konkrečius iššūkius bei galimybes, susijusius su jų dalyvavimu tiriant naujus pasaulinius struktūros, procesus ir problemas bei už aukšto lygio tyrimus. Studentai iš doktorantūros programos taip pat gali lankyti individualius kursus iš MA / magistrantūros programų, kad sustiprintų kompetenciją konkrečiame dalyke. Iki trečiojo akademinio laikotarpio pabaigos studentai turėtų baigti atnaujinimo skyrių.
Metai du
Antraisiais metais nuolatinių studijų studentai atlieka išsamius tyrimus, kurie paprastai apima duomenų rinkimą ir tvarkymą. Tam tikri tyrimai gali būti atlikti užsienyje, jei to reikia. Metų bėgyje studentai rašo disertacijos skyrių projektus ir aptaria juos su savo vadovu, o prireikus, aptaria ir specifinius tyrimų aspektus su savo vadovu.
Treji metai
Dieninės studijos doktorantams baigs savo tyrimus ir parašys baigiamąjį ar baigiamąjį baigiamąjį projektą.
Ketvirti metai
Bet koks darbas šiame etape paprastai apima redagavimą darbų skyriams, siekiant publikacijų standartų. Egzaminas paprastai turi būti baigtas šiais metais. Egzaminas yra vertinamas disertacija ir žodinis egzaminas (viva voce) dėl disertacijos ir tyrimo, kuriais jis grindžiamas.
Svarbus pastebėjimas
Informacija apie programos puslapį atspindi numatomą programos struktūrą, atsižvelgiant į nurodytą akademinę sesiją.
Tyrimų priėmimas ir paraiškos
Mes laukiame kvalifikuotų studentų, turinčių gerą atitinkamo dalyko magistro laipsnį (arba užjūrio ekvivalentą), paraiškų gauti mokslo laipsnius SOAS . Paraiškos turėtų būti pateikiamos internetu.
Svarbu kreiptis dar prieš prasidedant mokslo metams, į kuriuos norite įstoti, kad suteiktumėte mums laiko apdoroti jūsų paraišką. Jei kreipiatės dėl stipendijų, gali būti taikomi ankstesni terminai.
SOAS doktorantūros programa yra konkurencinga, o pareiškėjai turėtų turėti aukštų akademinių laimėjimų ir perspektyvų pasiūlymą, kuris prisidėtų prie katedros mokslinių tyrimų interesų. Atkreipkite dėmesį: mes vengiame vien tik spekuliatyvių paraiškų. Tarpdisciplininių tyrimų paraiškos laukiamos, tačiau į vieną skyrių gali būti teikiama tik viena paraiška.
Besąlyginiai priėmimo į anglų kalbą reikalavimai
Kandidatai, norintiems studijuoti JK reikia 4 pakopos vizos, privalo pateikti UKVI IELTS akademinį pažymėjimą iš UKVI patvirtinto bandymų centro.
Tarptautiniai pareiškėjai, kuriems reikalinga 4 pakopos viza, norint studijuoti JK
Testas | Besąlyginis atvykimas | Besąlygiškas įėjimas su sesijos palaikymu |
IELTS (akademinė) | 7,0 bendras arba aukštesnis, su 7,0 balų balais. | 7,0 bendras ar aukštesnis, su mažiausiai 6,5 balų |
EEE ir ES pareiškėjai
Testas | Besąlyginis atvykimas | Besąlygiškas įėjimas su sesijos palaikymu |
IELTS (akademinė) | 7,0 bendras arba aukštesnis, su 7,0 kiekviename tarpiniame balyje. | 7,0 bendras ar aukštesnis, su mažiausiai 6,5 balų. |
TOEFL IBT | Bendras arba aukštesnis kaip 105 skaičius, mažiausiai - 25 balai. | Bendrai - 105, mažiausiai - 22 balai. ARBA Iš viso 100, su mažiausiai 25 raštu ir 22 su kitais balais. |
Anglų kalbos Pearsono testas (akademinis) | 75 balų ar daugiau, su mažiausiai 70 balų. | Bendras 70 balų arba didesnis, mažiausiai 65 balų balai. |
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Struktūra
Metodikų ir tyrimo metodų mokymo programa
Paprastai sutarta mokslinių tyrimų mokymo programa paprastai turėtų būti baigta pirmaisiais studijų metais (jeigu visą darbo dieną) arba per pirmuosius dvejus metus (jei ne visą darbo dieną). Visi studentai privalo dalyvauti ir sėkmingai baigti mokslinius tyrimus prieš oficialiai pereinant iš MPhil į doktorantūros laipsnį, kuris turi įvykti iki pirmųjų metų gegužės / birželio mėn (visu etatu) arba iki antrųjų metų gegužės / birželio mėn (ne visą darbo dieną). .
Užsiregistravęs Centro mokslo vadovas, pasikonsultavęs su vadovaujančiu (ir, jei reikia, adjuvantu) vadovu, kiekvienam tiriamajam studentui pateiks tyrimo metodo mokymo grafiką. Tam bus naudojami esami tyrimo metodų mokymo kursai, pirmiausia Teisės ir socialinių mokslų fakultete (išskyrus Politikos ir tarptautinių studijų katedrą bei Vystymosi studijų katedrą), kiekvienu konkrečiu atveju (pagal savo nuožiūrą). atitinkamų padalinių) ir kur specializuoto disciplininio tyrimo metodo mokymo aspektai (pvz., teisiniai metodai, specifinių (pvz., ekonominių) duomenų bazių naudojimas, istorinė šaltinių medžiaga, lauko darbai konkrečiuose regionuose/besivystančiose šalyse) yra ypač svarbūs tyrimo temai. .
Visi CISD MPhil/PhD studentai bus paprašyti dalyvauti specializuotame CISD globalinių studijų tyrimo metodų modulyje. Šis vienos kadencijos kursas skirtas papildyti ir palaikyti socialinių mokslų metodų mokymą SOAS , nagrinėjant tris pagrindinius iššūkių, kuriuos kelia pasaulinių studijų srities moksliniai tyrimai, aspektus: (1) Pasaulinės studijos kaip nauja disciplina: metodologinės ir epistemologinės struktūros. besiformuojančių globalių galios ir žinių struktūrų – jų ribotumo ir galimybių, naujų bendradarbiavimo formų vaidmens ir dalyvaujamojo visuomenės sprendimų priėmimo iššūkių transnacionaliniame ir/ar globaliame kontekste analizei; (2) Daugiadalykinių tyrimų iššūkis: kiek „bendriški“ yra „socialinių mokslų“ metodologiniai pagrindai?, lyginamoji diskusija apie skirtingus (disciplininius) paaiškinimo ir priežastingumo socialiniuose moksluose perspektyvas, pagrindinės pasekmės kuriant socialinius mokslus. daugiadisciplininiai mokslinių tyrimų projektai; (3) Pasaulinės studijos kaip taikomas socialinis mokslas: atvejo analizės ir suvestinių duomenų analizė analizuojant globalizacijos procesus ir pasaulinius rūpesčius, kokybinės ir kiekybinės duomenų analizės įrankiai, matavimo ir konceptualios transnacionalinės ir tarpvalstybinės empirinės analizės problemos. Antrasis (vienos kadencijos) CISD mokslinių tyrimų modulis bus skirtas bendresniam socialinių mokslų filosofijos ir metodo mokymui. Tai bus organizuojama pagal 2–3 mokslinių tyrimų projektų pavyzdžius pasaulinių studijų srityje, siekiant iliustruoti tiek bendruosius, tiek specifinius metodologinius iššūkius, kylančius daugiadalykiams tyrimams, esantiems tarpvalstybinių ir tarptautinių procesų ir struktūrų sąsajoje, konceptualiu požiūriu. taip pat empirinė analizė. Ši tyrimų metodų mokymo dalis CISD gali būti pakeista ir (arba) papildyta specializuotu mokymu kituose skyriuose (kaip nurodyta pirmiau), kai tinkama, ir (arba) ilgainiui besivystančiu tarpžinybiniu bendrųjų socialinių mokslų metodų mokymo „brandžiu“. mokykloje.
2-ojo kurso pabaigoje Globalių studijų programos pirmojo kurso MPhil/PhD studentai bus paprašyti pristatyti savo mokslinių tyrimų projektus neformaliame seminare Centro darbuotojams ir studentams. Tikslas yra leisti pirmojo kurso studentams, prieš pateikdami savo atnaujinimo darbą, aptarti teorines ir empirines problemas kuriant savo mokslinių tyrimų projektą ir dizainą tarp kolegų.
Visą studijų laikotarpį Centro mokslinių tyrimų seminarų ciklas, kuriame Centro darbuotojai ir pažangūs mokslo studentai pristato vykdomus tyrimus diskusijoms, suteikia studentams galimybę studijuoti ir aptarti metodinius klausimus ir rūpesčius.
Atnaujinimo procedūra
Pirmąją 3 termino savaitę, 1 metus, studentai pateikia pagrindinį skyrių ir tyrimo pasiūlymą (apie 10 000 žodžių), paprastai apimančius šiuos elementus: 1) siūlomo tyrimo pagrindimą ir kontekstą; 2) Pagrindiniai tyrimo klausimai; 3) Literatūros apžvalga; 4) Teorinė ir metodologinė bazė ir svarstymai; 5) Siūlomi tyrimo metodai; 6) etiniai klausimai (jei taikoma); 7) Doktorantūros disertacijos struktūros išdėstymas; 8) Tyrimo ir rašymo grafikas; 9) Bibliografija. Vieną ar daugiau šių skyrių koreguoti, įskaitant papildymus ar išbraukimus, jei reikia, galima iš anksto susitarus studentams ir vadovaujantiems vadovams.
Šį atnaujinimo pasiūlymą vertina studentų tyrimų komitetas, remdamasis 20–30 minučių žodiniu pranešimu, po kurio vyksta diskusija, kurioje taip pat gali dalyvauti kiti Centro darbuotojai ir studentai. Sėkmingai įvykdę išplėstinį pasiūlymą, studentai oficialiai pakeliami į doktorantūrą ir pereina į antrus metus. (Jei vertintojai manys, kad pasiūlyme dėl atnaujinimo yra trūkumų, studentų bus prašoma jį peržiūrėti, kol bus patvirtintas doktorantūros statusas.) Studentams paprastai neleidžiama pereiti į antrus metus iki atnaujinimo proceso. Buvo atlikta. Nereikėtų tikėtis, kad studentai pasakys daugiau nei vieną pranešimą žodžiu, jei tai taip pat yra konkrečios mokymo programos reikalavimas.
Studentai, studijuojantys neakivaizdiniu būdu, pirmaisiais metais dalyvauja MPhil mokymo seminare, o antraisiais metais rašo pagrindinį skyrių ir mokslinių tyrimų pasiūlymą (žr. aukščiau). Atitinkamai koreguojamas lauko ar tyrimų bei medžiagos rinkimo ir rašymo laikas.
Pirmieji metai
Pirmieji programos metai apima mokslinių tyrimų mokymo seminarus ir pažangius kursus. Tuo pačiu metu studentai kartu su savo vadovaujančiu vadovu, konsultuodamiesi su pagalbiniu vadovu, parengia išsamų tyrimo pasiūlymą, atlieka pirmuosius tyrimo etapus ir parašo kai kurių dalių juodraščius, kuriuose išdėstyti pagrindiniai baigiamojo darbo argumentai. Mokymų esmė – tyrimo metodų mokymo programa. Jis sukurtas siekiant suteikti studentams reikalingas analitines priemones, kad jie įgytų pažangų supratimą apie naujausius pokyčius pagrindinėse disciplinose, kurios yra pagrindinės jų mokslinių tyrimų projekte, ir apie konkrečius iššūkius bei galimybes, kylančias dėl jų įsitraukimo į besiformuojančių pasaulinių struktūrų, procesų ir problemų tyrimus. už aukšto lygio tyrimus. Doktorantūros studijų programos studentai taip pat gali lankyti atskirus magistro/magistrantūros studijų programų kursus, kad sustiprintų konkretaus dalyko kompetenciją. Tikimasi, kad iki trečiosios akademinės kadencijos pabaigos studentai baigs atnaujinimo skyrių.
Antrieji metai
Antraisiais metais dieninių studijų studentai atlieka išsamų tyrimą, kuris paprastai apima duomenų rinkimą ir apdorojimą. Tam tikri tyrimai, jei reikia, gali būti atliekami užsienyje. Per metus studentai rašo savo baigiamojo darbo skyrių projektus ir aptaria juos su savo vadovaujančiu vadovu, o prireikus taip pat aptaria konkrečius tyrimo aspektus su adjuvantu vadovu.
Treji metai
Nuolatiniai doktorantūros studijų studentai baigtų savo tyrimą ir parašytų galutinį arba beveik galutinį disertacijos projektą.
Ketvirtieji metai
Bet koks darbas šiame etape paprastai apima baigiamojo darbo skyrių perrašymą, kad būtų pasiekti publikacijų standartai. Egzaminas paprastai turi būti baigtas šiais metais. Egzaminas yra baigiamojo darbo įvertinimas ir egzaminas žodžiu (viva voce) dėl baigiamojo darbo ir tyrimo, kuriuo jis grindžiamas.
Svarbus pastebėjimas
Programos puslapyje pateikiama informacija atspindi numatomą programos struktūrą, palyginti su duotoje akademinėje sesijoje.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.