
Doktorantūra in
Edukologijos mokslų daktaras Southern Methodist University - Moody School of Graduate and Advanced Studies

Įvadas
Apsvarstykite tai – mūsų visuomenė remiasi pedagogais, kurie padeda mums mokytis ir augti, o savo ruožtu pakeisti pasaulį į gerąją pusę. Tačiau kuo pasikliauja mūsų pedagogai ? Logiška mintis būtų virš jų esantys prižiūrėtojai, jų mentoriai arba kolegos pedagogai, kasdien su jais dirbantys šioje srityje.
Nors visi teisingi atsakymai, galiausiai pedagogai ir vadovai labai pasikliauja naujausiais moksliniais tyrimais švietimo srityje, kad gautų informaciją apie savo metodikas ir praktiką. Tvarkingi, duomenimis pagrįsti tyrimai skatina švietimo politiką ir daro įtaką pedagogų bendravimui su mokiniais, tėvais ir kolegomis pedagogais, todėl būtina, kad būtų nuolat atliekami nauji tyrimai.
Siekdama patenkinti šį poreikį, SMU yra daktaro laipsnis. Švietimo programa, kuri pirmiausia skirta skatinti ir vykdyti mokslinius tyrimus švietimo srityje ir ugdyti šios srities akademikus. Šiuo šaltiniu siekiama parodyti šio tyrimo vertę, ištirti dabartinius šioje srityje atliekamus tyrimus ir parodyti, kaip SMU siūlo savo doktorantams aukšto lygio mokslinių tyrimų galimybes.
Kodėl verta gauti daktaro laipsnį švietime?
Galbūt Albertas Einšteinas nekalbėjo apie mūsų dienų iššūkius, tačiau jo žodžiai vis dėlto yra teisingi. Rimtos šiandienos švietimo problemos, tokios kaip mokymosi ir kitų negalių turinčių vaikų ugdymo modelių kūrimas ir įgyvendinimas, tikslių studentų sėkmės įvertinimo būdų kūrimas ir mokėjimo už aukštąjį mokslą poveikio tyrimas – visos šios problemos turi būti sprendžiamos taikant įrodymais pagrįstus metodus. tyrimai.
Kad šie mokymo metodikos, politikos ir švietimo praktikos pokyčiai įvyktų, pirmiausia reikia atlikti tinkamus ir nuodugnius tyrimus, siekiant informuoti pedagogus ir administratorius apie efektyviausias programas. Po šio tyrimo turi būti atliktas tyrimo vertimas į praktiką.
Doktorantūros tikslas. Švietimo programa yra ugdyti mokslininkus - tuos, kurie aistringai atlieka ir publikuoja mokslinius tyrimus. Idealiu atveju švietimas yra „įrodymais pagrįsta“ praktika, kurios centre yra moksliniai tyrimai. Aukšto lygio, pažangiausi ir kokybiški tyrimai yra būtini siekiant tobulinti švietimo praktiką mūsų pasaulyje.