Doktorantūra in
Edukacinių naujovių daktaro laipsnis Tecnológico de Monterrey - ITESM

Įvadas
Švietimo inovacijų doktorantūros programa siekiama parengti mokslo darbuotojus, galinčius suteikti naujų žinių, kurios prisidės prie jų disciplinos tobulinimo ir kuri bus paskelbta, perduodama ir pritaikoma. Šiuo atžvilgiu programa skirta mokyti žmones, galinčius kurti, įgyvendinti ir vertinti išspręsti sudėtingas šalies ir šiuolaikinės visuomenės problemas. Programa turi keturias tyrimo linijas, leidžiančias klasifikuoti tiek mokytojų, tiek studentų projektus: psichopedagogines studijas, technologijų kūrimo ir naudojimo, sociokultūrinių studijų ir disciplinos studijų studijas. Tai programa, pagal kurią studentai privalo mokytis visą darbo dieną, gyventi Monterėjaus metropolijos zonoje jų doktorantūros studijų metu ir studijuoti akademinį buvimą Meksikoje ar užsienyje su universitetu, su kuriuo Tecnológico turi susitarimą. Tai priklauso nuo aštuonių semestrų ar mažiau, priklausomai nuo ankstesnių tyrimų, kuriuos turi pareiškėjas.
Privalumai
Akreditacijos
- Ši programa turi akreditavimo ir pripažinimo iš nacionalinių ir tarptautinių institucijų, tokių kaip:
- Programa akredituota Nacionalinio aukštojo mokslo kokybės registro (PNPC) CONACyT.
- Jungtinių Amerikos Valstijų pietų mokyklų ir universitetų asociacijų universitetų komisija (SACS).
- "Tecnológico de Monterrey" akreditavo Jungtinių Amerikos Valstijų pietų mokyklų ir universitetų asociacijų universitetų komisija, suteikianti profesinius laipsnius ir akademinius magistro laipsnius bei daktaro laipsnius. Kreipkitės į koledžo komisiją 1866 m. Pietų Lane, Decatur, Georgia 30033-4097 arba skambinkite (1) 404-679-4500 (1) 404-679-4500, jei turite klausimų apie akreditaciją Tecnológico de Monterrey.
- Nacionalinė mokslo ir technologijos tarybos (CONACyT) nacionalinė magistrantūros programa kokybės (PNPC).
- Meksikos viešojo švietimo sekretoriato oficialaus galiojimo pripažinimas.
skirta
Švietimo naujovių daktaro tikslas yra:
- Akademikai aukštąjį išsilavinimą suinteresuoti valstybinės ar privačios aukštojo mokslo institucijos mokslo darbuotojais ir (arba) mokslo ar kitų socialinių mokslų tyrimų centrais
- Švietimo administratoriai aukštojo mokslo institucijose, besidomintys administracine karjera institucijose, kurioms reikalingas baigtas daktaro laipsnis iš jų administratorių.
- Šiuo metu ir bent jau vidutinės trukmės ateityje (per ateinančius 50 metų) dėstytojų, turinčių daktaro laipsnį švietimo srityje, skaičius Meksikoje ir kitose Lotynų Amerikos šalyse turės tiesiog užtikrinti minimalų institucijų, siūlančių aukštojo mokslo programas, akreditavimą. Švietimas yra toks, kad paklausa viršija pasiūlą daugiau nei 15 kartų. Jei visos dabartinės Meksikos išsilavinimo doktorantūros programos priims studentus į visus savo sugebėjimus, per artimiausius 25 metus neįmanoma įvykdyti institucinių reikalavimų, susijusių su švietimo gydytojų šalies fakultetais. Lotynų Amerikoje gydytojų gydytojų deficitas yra dar didesnis.
Tikimasi, kad tie, kurie dalyvaus programoje, turės šiuos požymius:
- Galimybė mokytis visą laiką programoje (tai reiškia, kad turi ne mažiau kaip 36 vienetų per semestrą).
- Galimybė gyventi Monterėjaus metropolinėje zonoje doktorantūros studijų metu.
- Intelektualus smalsumas apie švietimo klausimus, kurie paskatina jį atlikti sistemingą tyrimą ir naujų žinių generavimą.
- Kritinė ir kūrybinė dvasia švietimo klausimais, dėl kurių jis vykdo inovacijų procesus ir nuolat tobulina.
- Noras elgtis kaip darbo vietos, kurioje jūs vystysite profesionaliai, atstovas.
- Domina užbaigti savo daktaro disertaciją bet kurioje iš dabartinių tyrimų programų, kurias siūlo programa.
- Vertimo žodžiu ir raštu gebėjimai tiek ispanų, tiek anglų kalbomis yra pakankami, kad suprastų ir pateiktų akademinę informaciją ta kalba.
- Galimybė mokytis likti Meksikoje ar užsienyje, turėti patirties, leidžiančią jums sužinoti, kas daroma švietimo klausimais kitose institucijose, taip pat pasidalinti tuo, kas daroma savarankiškai.
tikslai
Bendrasis švietimo naujovių daktaro programos tikslas - parengti mokslo darbuotojus, galinčius suteikti naujų žinių švietimo srityse; taip pat kurti, įgyvendinti ir vertinti kompleksinių šalies ir šiuolaikinės visuomenės išsilavinimo sprendimus.
Žinių formavimo ir taikymo linijos
Programa turi keturias žinių formavimo ir taikymo linijas, kurios aprašytos žemiau:
- Psichopedagoginiai tyrimai
Ši mokslinių tyrimų kryptis apima studijas, susijusias su mokymu ir mokymu apskritai. Pedagoginiu požiūriu ši eilutė apima studijas, į kurias įtraukiamos ugdymo programos, kompetencijos pagrįsti švietimo modeliai, mokymo projektai, skirtingų didaktinių metodų ir metodikų naudojimas, taip pat švietimo vertinimas. Iš psichologinės perspektyvos įtraukiami įvairūs kognityviniai, emociniai ir motyvuojantys procesai. - Technologijų kūrimo ir naudojimo tyrimai
Ši mokslinių tyrimų kryptis apima tyrimus, susijusius su technologijų naudojimu ir poveikiu švietime tiek asmeniškai, tiek nuotoliniu būdu. Kai kurios temos, į kurias įtrauktos šios mokslinių tyrimų kryptys, yra atviroji prieiga, skaitmeninis raštingumas, prisitaikantis mokymasis, gamtinis mokymasis, hibridinis mokymasis, nuotolinės laboratorijos, garso ir vaizdo ištekliai, MOOC, papildoma realybė, elektroniniai portfeliai ir mobilieji įrenginiai. - Drausmės studijos švietime
Ši mokslinių tyrimų kryptis apima studijas, susijusias su mokymo programomis ir tokių dalykų kaip matematika, gamtos mokslai, inžinerija, apskaita, verslas ir anglų kalba, bei kitų dalykų mokymo procesas. Tam tikros konkrečios temos, kurios nagrinėjamos šioje mokslinių tyrimų eilutėje, yra matematinis modeliavimas, problemų sprendimas, konceptualus supratimas ir technologinės programos, skirtos skatinti šių disciplinų mokymąsi. - Sociokultūrinės studijos
Ši mokslinių tyrimų kryptis apima tyrimus, kuriuose pabrėžiamas sociokultūrinis kontekstas, kuriame vyksta ugdymo procesas. Nuo požiūrių, nukreiptų į konkrečias kultūras, į tarptautines studijas, ši darbo linija apima žinių socialinio konstravimo, bendradarbiavimo tinklų, praktikos bendruomenių, jungtiniškumo, dialogo, socialinės įtraukties, daugialypių ir tarpkultūrinių, moralinių ir etinių, smurtas mokykloje ir švietimo politika, be kita ko.