
Doktorantūra in
Gyvenimo eigos tyrimų doktorantūros kursas
University of Florence

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Florence, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Daktaro daktaras. Gyvenimo eigos tyrimų programa skatina gyvenimo eigos ir reikšmingų įvykių, formuojančių juos holistiniu ir tarpdisciplininiu požiūriu, tyrimą. Programa sukuria aljansą tarp biomedicinos, psichologijos ir socialinių demografinių sričių mokslininkų.
Gyvenimo eigos tyrimų doktorantūros programa apmokys naujos kartos aukštos kvalifikacijos mokslininkus, kurie remiasi įrodymais pagrįstu požiūriu, daug dėmesio skiriant kiekybiniams metodams ir duomenų analizei.
Unikalios daktaro laipsnio savybės. Gyvenimo kurso tyrimų programa:
- Teminis, o ne disciplininis tapatumas
- Konsorciumo viršūninis ir regioninis pobūdis, siekiant įveikti vietinių metodų susiskaidymą
- Daugiapakopė mokymo struktūra, kurią skatina didelis mokslinis konsorciumas
Doktorantūros studijų programos teorinės prielaidos
Gyvenimo eigos perspektyva leidžia visapusiškai ištirti, kaip įvykiai, žymintys asmenų gyvenimus pagrindinėse jų vystymosi ir nuosmukio fazėse, pasireiškia ir keičiasi laikui bėgant ir erdvėje.
Trys principai sudaro mūsų holistinio požiūrio į gyvenimo eigos tyrimą pagrindą:
- Kaupiamieji atsitiktinumai: ankstesnė patirtis (įskaitant patirtą įsčiose) formuoja esamą žmogaus būseną įvairiose gyvenimo srityse (sveikata, geografinis mobilumas, šeima, darbas ir socialinė ir ekonominė padėtis);
- Susieti gyvenimai: įvykiai vienoje gyvenimo srityje (liga, darbo praradimas, skyrybos) gali turėti įtakos visoms kitoms sritims;
- Istorinis laikotarpis ir kontekstas: laikotarpis ir kontekstas, kuriame asmenys gyvena, turi įtakos pagrindinių gyvenimo kursų perėjimų tikimybei, laikui ir sekai.
Asmens gyvenimo eiga neturėtų būti laikoma savavališka įvykių grandine. Atvirkščiai, kai patirtis seka viena kitą, žmonės vis labiau nukreipiami į tam tikras trajektorijas, o kitos galimybės mažėja arba visiškai užsidaro. Mikrolygio (asmenys), mezo lygmens (pvz., namų ūkiai, priežiūros paslaugų teikėjai, savanoriškos organizacijos ir įmonės) ir makrolygio (visuomenė, institucijos) veiksniai yra labai svarbūs.
Mes užtikriname projektavimo sinergiją, nes gyvenimo eigos tyrimų doktorantūros programa apima tarpdisciplinines perspektyvas, sujungiančias biomediciną, psichologiją ir sociodemografiją. Gyvenimo eigos tyrimų doktorantūros programa apmokys naujos kartos studentus, gebančius trikampiuoti sąvokas ir metodus iš šių skirtingų požiūrių į gyvenimo eigos dinamiką.
Gyvenimo eigos tyrimų doktorantūros programa bus pagrįsta ir įgyvendins įrodymais pagrįstą požiūrį, daug dėmesio skiriant kiekybiniams metodams ir duomenų analizei. Be to, kokybiniai metodai gali atskleisti svarbias įžvalgas apie galimybes ir iššūkius, su kuriais susiduria asmenys.
Ką siūlo
- 3 metų stipendijos
- Daugiapakopė mokymo struktūra su internetiniais ir vykstančiais kursais University of Florence ir priimančiuose universitetuose
- 30 kreditų disciplininio ir tarpdisciplininio mokymo
- Specialios žiemos ir vasaros mokyklos
- Iki 12 mėnesių tyrimo užsienyje
Stipendijos ir finansavimas
- Kiekviena stipendija yra susieta su iš anksto nustatyta bendra tema.
Pasirinkdamas temą, kandidatas pasirenka ir priimantį universitetą, finansuojantį stipendiją, kur jis rengs savo daktaro disertaciją. - Kandidatas, norėdamas pretenduoti į vieną stipendiją, turi parengti tyrimo projektą, atitinkantį iš anksto nurodytą bendrąją su stipendija susijusią temą.
- Tyrimo projektas turi atitikti pateiktą šabloną.
- Kandidatai gali pretenduoti į daugiau nei vieną stipendiją su sąlyga, kad kiekviena tema pateiks mokslinį projektą.
- Stipendija skiriama įvertinus pateiktą tyrimo projektą ir egzaminą žodžiu.
Studijų programa
Biomedicinos mokymo programa
Šia mokymo programa siekiama ištirti biomedicininius aspektus, susijusius su kritiniais gyvenimo amžiais nuo gimimo iki mirties, besivystančiais nuo vaikystės, paauglystės ir suaugusiųjų bei senatvinio gyvenimo.
daktaro laipsnis studentai, lankantys šią mokymo programą, atliks savo tyrimus trijose galimose srityse: nagrinės biologinius mechanizmus, nagrinės rizikos ir prevencinius veiksnius bei nagrinės klinikinius ir prognostinius aspektus, įskaitant farmakologinius ir organizacinio valdymo aspektus.
Šių trijų sričių tyrimas gali apimti biocheminės biologijos, molekulinės biologijos, fiziologijos, farmakologijos ir medicinos (pediatrijos, vidaus ligų, neurologijos, geriatrijos ir epidemiologijos) metodikas ir priemones, daug dėmesio skiriant įvairių požiūrių sambūviui. ir jų integracija su socialiniais-demo-psichologiniais aspektais.
Ypatingas dėmesys bus skiriamas sveiko senėjimo ir psichofizinės gerovės per visą gyvenimą problemai. Mokslinių tyrimų veikla, be kita ko, gali apimti laboratorinę veiklą (in silico, in vitro, in vivo), klinikinius tyrimus (stebėjimo arba eksperimentinius), populiacijos etiologinius tyrimus ir funkcinius tyrimus. Taip pat bus akcentuojamas požiūris į lytį ir dėmesys sveikatos nelygybei.
Psichologinė mokymo programa
Šios mokymo programos tikslas – taikant griežtus kiekybinės ir kokybinės analizės metodus, tirti vystymosi trajektorijas, vystymosi tęstinumo ir nenutrūkstamo procesus nuo pastojimo iki mirties, taip pat individualius, kontekstinius ir makrosocialinius veiksnius, kurie gali lemti adaptyvius ir netinkamus gyvenimo kelius.
Ypatingas dėmesys bus skiriamas rizikos ir apsauginių veiksnių vaidmeniui, tęstinumo ir nepertraukiamumo mechanizmams, atsparumo ir pažeidžiamumo procesams. Svarbus teorinis ir metodologinis dėmesys bus skiriamas procesų daugiakryptiškumui, ypač atkreipiant dėmesį į tai, kad vystymosi pokyčiai gali skirtis pagal pokyčių laiką ar pradžią, pokyčių kryptį ir greitį arba tam tikrą laiko, krypties ir greičio derinį. pokyčių.
Šie klausimai bus nagrinėjami taikant daugiamatį teorinį ir empirinį požiūrį, taikant daugiapakopės analizės metodus ir išilginio tyrimo planus.
Mokymo programoje bus konkrečiai kalbama apie vaikystės, pilnametystės ir senėjimo pokyčius, apie šių skirtingų etapų vystymosi užduotis ir tipiškus bei netipinius gyvenimo ciklo procesus.
Socialinė-demografinė mokymo programa
Šioje mokymo programoje nagrinėjamos pagrindinių asmenų gyvenimo eigos pokyčių priežastys ir pasekmės (pvz., šeima ir vaisingumas, migracija, išsilavinimas ir užimtumas) ir jų sąsajos su ekonomine, socialine ir politine dinamika.
Šis metodas bus ypač tarpdisciplininis, todėl demografijos ir socialinės statistikos sąvokos ir įrankiai bus praturtinti sociologijos ir kitų socialinių mokslų indėliu.
Visų pirma, mokymo programoje kalbama apie: vaisingumą ir vaisingumą; šeimos dinamika; sveikata ir mirtingumas; senėjimas; vidaus ir tarptautinė migracija; ir populiacijos dinamikos bei biologinių, aplinkos, kultūrinių, institucinių, ekonominių ir socialinių veiksnių ryšiai. Šios problemos sprendžiamos tiek analizuojant demografinių suvestinių rodiklių raidą ir tendencijas (makroanalizė), tiek gilinantis į mechanizmus, kuriais grindžiamas elgesys per gyvenimą (mikroanalizė) iš lyginamosios perspektyvos laiko ir erdvės atžvilgiu.
Gyvenimo eigos tyrimas bus pagrįstas griežtų statistinių metodų taikymu: išilginė ir daugiapakopė duomenų analizė bei priežastiniai ir eksperimentiniai metodai bus pagrindinės metodinės priemonės. Be to, didelis dėmesys skiriamas tyrimo planavimo ir duomenų iš įvairių šaltinių ir įvairaus pobūdžio (pvz., tekstinių, reliacinių, audiovizualinių, geografinių nuorodų duomenų) rinkimo, apdorojimo, analizės ir integravimo metodikoms.
KARJEROS GALIMYBĖS
- Universitetai ir valstybiniai bei privatūs tyrimų institutai
- Nacionalinės sveikatos sistemos patalpos, valstybinės ir privačios specializuotos laboratorijos ir klinikos
- Valstybinės, privačios ar ne pelno organizacijos, teikiančios asmenines paslaugas
- Farmacijos, chemijos ir biotechnologijų įmonės
- Valstybiniai ir privatūs diagnostikos tyrimų centrai ar laboratorijos
- Draudimo ir konsultacinės įmonės
- Mokslinės komunikacijos ir su gyvenimo eiga susijusių temų sklaidos paslaugos
- Fondai, finansuojantys biomedicinos, psichologijos ir socialinių bei demografinių sričių mokslinius tyrimus