
Pedagogikos doktorantūra in
Tarptautinis civilinės ir aplinkos inžinerijos daktaro laipsnis
University of Florence

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Florence, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Doktorantūros programa (pagal italų Dottorato di Ricerca) yra antrosios pakopos akademinė kvalifikacija. Jis reprezentuoja 3-iojo švietimo ir mokymo iki mokslo pakopą (pagal Bolonijos susitarimą) Italijos akademinėje sistemoje ir suteikia gebėjimus bei kompetencijas, reikalingus aukštos kvalifikacijos tyrimams universitetuose, valstybinėse institucijose ir privačiose įmonėse atlikti. Ji taip pat siūlo aukštąjį profesinį ir į mokslinius tyrimus orientuotą išsilavinimą, skirtą valdyti ir vadovauti techninei plėtrai didelėms įmonėms ir įmonėms nacionaliniu, taip pat Europos / tarptautiniu lygiu.
Bendrasis tikslas – mokslininkų ir ekspertų švietimas naujoviškais aspektais, susijusiais su civilinės ir aplinkos inžinerijos sritimi.
Trumpa istorinė apžvalga
Pasirengimas prasidėjo dvišaliame aukščiausio lygio susitikime, įvykusiame Villa Vigoni 1999 m., o po 2 metų jungtinės tarptautinės doktorantūros programos Università di Firenze – TU Braunschweig iniciatyva iš pradžių buvo nuspręsta konkrečia tema, susijusia su „Rizikos valdymu pastatytoje aplinkoje“. du universitetai, gavę atitinkamą paramą:
- MIUR (Italijos Ministero Università e Ricerca) per savo internacionalizavimo priemones, skirtas tarptautiniams doktorantūros kursams teikti (Interlink programos 1998-2000 m., 7 str. DM, 1999-06-21);
- DFG (Deutsche Forschungsgemeinschaft, Bona) per 802 GRK dotaciją (2002–2011 m.)
Programą labai palaikė Vokietijos DFG, nes ji buvo vienintelė, vedanti į jungtinį doktorantūros laipsnį, kurį dvišaliu būdu finansavo Italijos ir Vokietijos organizacija.
2010 m. Toskanos regionas paskelbė kvietimą teikti kandidatūras savo universitetams dėl stipendijų skyrimo tarptautinėms doktorantūros programoms (Progetto PEGASO). Po pirmosios sėkmingos kandidatūros 2011 m. tai buvo kasmetinės regioninės administracijos paramos pradžia Toskanos universitetų mokslinių tyrimų mokymo internacionalizavimui. Vėliau pagal projektą PEGASO buvo remiamos ir kasmet skiriamos iki 5, 3 metų trukmės stipendijos su sąlyga, kad reikia dalyvauti tikrai tarptautinėje programoje (ty dvišalis kuravimas, vienas baigiamasis egzaminas prieš jungtinę komisiją, bendras pasiekimas). arba dvigubas laipsnis, 12 mėnesių mokslinė stažuotė užsienio institucijoje partnerėje ir pan.).
2012 m. pasibaigus GRK 802 galiojimui, keli kiti Europos universitetai prisijungė prie programos sudarant individualias bendrakursių sutartis. Šiuo metu daugiau nei 10 pirmaujančių technikos universitetų ar inžinerijos mokyklų Europoje ir užsienyje (be Braunšveigo TU) yra sujungti su Florencijos ir Pizos universitetais, kad InDICEE programos mokslininkams būtų suteiktas bendras arba dvigubas laipsnis.
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Kiekvieno kurso Akademinė taryba, remdamasi stojančiųjų sąrašu, numato stipendijų skyrimą. Stipendijos metinė suma – 16.243,00 €, išmokant atidėtomis mėnesinėmis įmokomis (išmokama paskutinę mėnesio ne darbo dieną).
Stipendijos dydis didinamas 50 % už bet kokius leistinus buvimo užsienyje laikotarpius, susijusius su baigiamojo darbo projektu susijusiai mokslinei veiklai, ne ilgiau kaip 18 mėnesių.
Prie šios sumos pirmaisiais, antraisiais ir trečiaisiais kurso metais turi būti pridėtas mokslinės veiklos Italijoje ir užsienyje biudžetas, lygus 10 % stipendijos sumos, o ne mažiau kaip 4 872,90 EUR.
Stipendijos turėtojai privalo užsiregistruoti INPS (Nacionaliniame socialinės apsaugos institute).
Doktorantai, akademinės tarybos priimti į kitus kurso metus, iš doktorantūros biuro gaus instrukcijas, kaip užsiregistruoti.
Studijų programa
Doktorantūros kursas yra suskirstytas į tris mokymo programas:
Kietųjų, skysčių ir medžiagų mechanika
- Plastikinio biudžeto metodika, skirta modeliuoti plastikinius Pathways , degradaciją ir saugojimą upėse, pakrančių zonose ir atvirose jūrose
- Upių hidromorfodinamika ir sąveika su augmenija, tiltais ir pylimais
- Mūro ir mūro konstrukcijų analitiniai, skaičiavimo ir tikimybiniai modeliai
- Inovatyvūs skaičiavimo mechanikos metodai
- Medžiagų ir metamedžiagų modeliavimas, eksperimentinis bandymas ir projektavimas konstrukcijos naudojimui
- Mikro ir nanostruktūrinės medžiagos
- Eksperimentiniai, analitiniai ir skaitmeniniai kompozitų modeliai
- Protingos medžiagos ir konstrukcijos
Statybos projektavimas, patikra ir kontrolė
- Nedeterministinė skaitmeninė geotechninė seisminės vietos atsako analizė
- Naujų pastatų ir esamo pastato paveldo energetinis tvarumas, technologinės naujovės ir sauga
- BIM pastato ir statybos proceso skaitmeninimui
- Transporto infrastruktūros medžiagos, įranga ir technologijos.
- Eksperimentinė darbo eiga naudojant nemokamą atvirojo kodo programinę įrangą, skirtą sukurti netradicinę platformą, skirtą įveikti GIS ir BIM apribojimus valdant pastatytą paveldą
- Mašininiu mokymusi pagrįstų metodų, skirtų istorinių konstrukcijų struktūrinės būklės stebėjimui, tyrimas ir tobulinimas
- Šiuolaikinės ir istorinės struktūros: vertinimas, modeliavimas, modifikavimas ir stebėjimas
- Vėjo konstrukcijų sąveikos eksperimentinis ir skaitmeninis modeliavimas
- Plieninių ir gelžbetoninių konstrukcijų mechaniniai ir skaitmeniniai modeliai
- Esamų tiltų tinklų rizikos ir atsparumo vertinimas
- Inovatyvūs antiseisminių konstrukcijų sprendimai
Aplinka, ištekliai ir saugumas
- Vanduo – Energija – Maistas – Ekosistemos Nexus tyrimo ir valdymo metodikos
- Tikimybiniai seisminio suskystinimo poveikio vertinimo metodai.
- Daugelio rizikų valdymas ir prisitaikymas prie klimato kaitos miesto karštuosiuose taškuose.
- Inovatyvūs skaičiavimo mechanikos metodai
- Organinių atliekų ir bioplastiko kompostavimas
- Priemonės, metodai ir modeliai, skirti kurti, įvertinti, planuoti kurti ir naudoti mobilumo ir transporto paslaugas bei technologijas, įskaitant ITS ir automatizuotą mobilumą
- Saugos sistemos, žmogiškieji veiksniai, pažeidžiami eismo dalyviai ir saugūs keliai
- Skaitmeninių vaizdo koreliacijos metodų ir UAV fotogrammetrinių tyrimų integravimas pažangiam nuolydžio nestabilumo stebėjimui
- Visur/vidaus padėties nustatymas, navigacija ir jutiklių suliejimas
- Pakrantės, jūros ir jūrų atsinaujinančių energijos šaltinių inžinerija
- Išteklių ir energijos atgavimas iš nuotekų ir atliekų