
Doktorantūra in
PhD (profesinis) išsilavinimas University of Lincoln

Įvadas
Doktorantūros (profesinis) išsilavinimas yra doktorantūros studijų programa, lygiavertė tradiciniam filosofijos daktarui, daugiausia dėmesio skiriant moksliniams tyrimams ir profesinei praktikai. Kursas skirtas esamiems ir būsimiems pedagogams, norintiems atlikti originalius tyrimus, susijusius su jų profesiniu kontekstu ar švietimo praktikos sritimi, ir siekiama remti įvairios profesinės praktikos sklaidą, plėtrą ir valdymą bei politikos kūrimą.
Studentai atlieka keturis pagrindinius modulius ir vieną pasirenkamąjį modulį, po kurio eina baigiamojo darbo etapas, kurio metu jie atlieka lauko darbus, analizuoja savo duomenis atsižvelgiant į turimas žinias ir rašo baigiamąjį darbą nagrinėti.
Moduliniu etapu siekiama padėti studentams patobulinti savo tyrimo temą ir kritiškai peržiūrint literatūrą nustatyti konkrečius tyrimo klausimus. Neprivalomi moduliai suteikia studentams galimybę sukurti bandomąjį savo disertacijos tyrimą arba įgyti mokslinių tyrimų patirties padedant akademinio personalo vadovaujamame mokslinių tyrimų projekte.
Baigiamojo darbo etapas reikalauja kruopštaus duomenų rinkimo ir analizės, kad būtų parengta 60 000 žodžių disertacija, kurioje sistemingai pristatomi tyrimai, mokymasis ir indėlis į žinias.
Per visą programos trukmę studentai yra įvairios, palankios ir intelektualiai sudėtingos švietimo mokyklos mokslinių tyrimų aplinkos dalis. Be programos reikalavimų, visi studentai skatinami įsitraukti į platesnes magistrantūros studijų galimybes, pristatyti savo darbus akademinei auditorijai, perteikti savo tyrimų reikšmę kolegoms ir bendraamžiams.
Doktorantūros (profesionalo) laipsnio suteikimas yra ne tik originalaus indėlio į žinias, bet ir studento gebėjimo toliau vykdyti grynuosius ir (arba) taikomuosius mokslinius tyrimus ir plėtrą doktorantūros lygmeniu pripažinimas.
Kaip tu mokaisi
Tikimasi, kad visi studentai dalyvaus suplanuotame programos mokyme – tai vyksta kas savaitę ir dviejų savaitgalių studijų mokyklose bei vienoje trijų dienų vasaros mokykloje.
Kiekvienam moduliui kas savaitę rengiami internetiniai seminarai tokiu laiku, kuris yra skirtas neakivaizdinių studijų studentams. Juos papildo interaktyvių technologijų, kurios naudojamos siekiant išplėsti studentų mokymuisi itin svarbius dialogus, naudojimas. Pavyzdys yra Talis Elevate naudojimas skaityti ir aptarti pasirinktus tekstus ir multimediją.
VLE taip pat suteikia studentams prieigą prie įvairių struktūrizuotų išteklių, įskaitant suskaitmenintus tekstus, paskaitų įrašus ir įvairią mokymo medžiagą, leidžiančią daug savarankiškai studijuoti ir peržiūrėti nagrinėjamas temas. Apverstas mokymasis naudojant skaitmenines priemones, nukreiptas mokymasis ir paskirtos užduotys taip pat gali būti naudojami klasėje ir už jos ribų.
Studijų mokyklose vyksta paskaitos, studentų pristatymai, seminarai, kviestiniai pranešėjai ir seminarai. Viso dėmesio skiriama tam, kad kandidatai būtų skatinami dalytis ir aptarti savo darbus, taip pat teikti struktūrizuotą veiklą, kuri būtų paremta studentų ir akademinio personalo moksliniais interesais.
Studijų mokyklos lankymas neapsiriboja moduliniu etapu, tačiau kandidatai skatinami ir toliau lankyti studijų mokyklas visą programos laiką. Taip siekiama sukurti tvirtesnę ir palankesnę kandidatų sistemą, padedančią progresuoti ir išlaikyti.
Pirmenybė teikiama mokymui akis į akį
University of Lincoln siekiame, kad mūsų studentų patirtis būtų patraukli, palaikanti ir akademiškai sudėtinga. Per visą koronaviruso pandemiją prisitaikėme prie vyriausybės nurodymų, kad mūsų studentai, darbuotojai ir bendruomenė būtų saugūs. Visi likę „Covid-19“ teisiniai apribojimai Anglijoje buvo panaikinti 2022 m. vasario mėn. pagal Vyriausybės planą gyventi su „Covid-19“, ir mes nusprendėme saugiai grįžti prie asmeninio mokymo universiteto miestelyje. Kai tinkama, tiesioginis mokymas sustiprinamas naudojant skaitmenines priemones ir technologijas ir gali būti papildyta internetinėmis galimybėmis, kai tai padeda pasiekti mokymosi rezultatus.
Esame visiškai pasirengę pritaikyti savo planus, jei pasikeitus Vyriausybės gairėms tai prireiktų, ir stengsimės informuoti esamus ir būsimus studentus.
Įvadas į jūsų modulius
Švietimo tyrimas: savo tyrimo problemos konceptualizavimas (pagrindinis)
Šiuo pirmuoju pagrindiniu doktorantūros (profesinio) mokymo moduliu siekiama supažindinti studentus su doktorantūros moksliniais tyrimais ir apibūdinti numatomą kelionę nuo profesionalaus praktiko iki pažengusio tyrėjo. Tai darydami, studentai geriau supras pasirinktą tyrimo temą, pereidami nuo profesinėje praktikoje esančios problemos prie konceptualaus savo tyrimo problemos įvertinimo.
Tyrimo inicijavimas: esamų žinių tyrinėjimas (pagrindinis)
Šis pagrindinis modulis grindžiamas pirmuoju moduliu ir išsamiai išnagrinėja esamų tyrimų peržiūros tikslą ir metodus. Visą laiką akcentuojamas studentų kritinių įgūdžių ugdymas ir jų pritaikymas anksčiau nustatytai tyrimo problemai. Tai darydami mokiniai turėtų iš pradžių suprasti esamus įrodymais pagrįstus su jų problema susijusius klausimus; jiems prieinami įvairūs tyrimo planavimo pasirinkimai ir dažniausiai naudojamos teorinės sistemos.
Tyrimo planas: disciplinos metodų supratimas (pagrindinis)
Šis modulis supažindina studentus su pagrindinėmis edukacinių tyrimų metodikomis ir leidžia studentams (a) susirasti savo darbą konkrečioje akademinėje disciplinoje ir (b) pradėti svarstyti, kaip jų pačių tyrimų filosofija atsispindi kuriant jų mokslinių tyrimų projektą.
Modulis pereina nuo filosofinės diskusijos apie žinių prigimtį edukaciniuose tyrimuose (epistemologijos ir ontologijos klausimai) iki praktiškesnių tyrimo metodų ir duomenų rinkimo metodų klausimų. Juo siekiama užmegzti tvirtus ryšius tarp skirtingų socialinių mokslų disciplinų ir studento „tyrėjo pozicijos“ ir tyrimo plano pasekmių, pabrėžiant, kad studentų darbas turi būti filosofiškai vientisas ir praktinis nuoseklus.
Tyrimo pažangos ataskaita ir gynyba (pagrindinis)
Šis modulis reikalauja, kad studentai atliktų savarankiškas studijas, kuriomis siekiama įtvirtinti mokymąsi, stipendijas ir mokslinius tyrimus, atliktus doktorantūros (profesinio) išsilavinimo metu. Vadovaujant savo vadovui, studentai turi pateikti išsamų pagrindimą ir planą tęsti profesinio daktaro disertacijos etapą. Taip pat reikėtų pateikti paraišką dėl etinio patvirtinimo tyrimams.
Švietimo tyrimas: bandomojo tyrimo planavimas profesiniame kontekste (pasirinktis)†
Šis neprivalomas doktorantūros (profesinio) išsilavinimo modulis padeda studentams parengti ir įgyvendinti bandomąjį savo disertacijos tyrimą ir apsvarstyti etinius viešai neatskleistos informacijos aspektus profesiniame kontekste.
Tyrimo patirtis Darbo praktika (pasirinktinai)†
Mokslinių tyrimų patirties praktikos modulis suteikia galimybę doktorantūros studijas baigusiems studentams įgyti realios patirties, padedančios atlikti mokslinius tyrimus Edukologijos mokykloje. modulis. Įdarbinimo galimybė gali apimti bet kurį tyrimo proceso aspektą, įskaitant literatūros paieškas ir apžvalgas, bendrą duomenų rinkimo priemonių kūrimą, tyrimo dalyvių identifikavimą, etikos paraiškos rengimą, duomenų transkripciją, pagalbą analizuojant duomenis ir tyrimų ataskaitų rengimas. Tai leis atskleisti tyrimų procesą ir pagrįsti doktorantų supratimą apie mokslinius tyrimus realiame pasaulyje, taip pat suteiks galimybę pažvelgti į akademinį darbą ir užimtumą apskritai.
† Kai kuriuose kursuose gali būti pasirenkami moduliai. Pasirenkamų modulių prieinamumas kiekvienais metais gali skirtis ir priklausys nuo minimalaus studentų skaičiaus. Tai reiškia, kad konkrečių pasirenkamų modulių prieinamumas negali būti garantuotas. Neprivalomo modulio pasirinkimas taip pat gali turėti įtakos darbuotojų užimtumui.
Kaip esi vertinamas
Vertinimas ir grįžtamasis ryšys yra struktūrizuoti taip, kad būtų galima nustatyti esamas studentų stipriąsias puses ir konstruktyviai pabrėžti tolesnio akademinio tobulėjimo sritis. Baigiamąjį vertinimą sudaro baigiamasis darbas ir egzaminas.
Be to, studentai turėtų tikėtis, kad jie dalyvaus formuojamoje tarpusavio idėjų peržiūroje ir dirbs per visą programą per aktyvią grupinę diskusiją ir įvairius pristatymo metodus (pvz., metinių studentų konferencijų pristatymus, stendinius pranešimus ir „PechaKucha“ sesijas).
Išsamesnę informaciją apie kiekvieno kurso vertinimą ir informaciją apie tai, kaip akademiškai palaikomas tam tikras darbas, rasite atskirų modulių specifikacijose.
Karjera ir asmeninis tobulėjimas
Doktorantūros (profesinio) išsilavinimo tikslas – suteikti asmenims galimybę per mokslinius tyrimus reikšmingai prisidėti prie švietimo profesinės praktikos supratimo ir tobulinimo. Programa yra specialiai sukurta esamiems ir būsimiems pedagogams ir gali būti suprantama kaip pažangi moksliniais tyrimais pagrįsto profesinio tobulėjimo ar mokymo forma. Programos absolventai gali eiti aukštas pareigas esamoje srityje, taip pat pradėti akademinę karjerą.
funkcijos
Pagrindinis doktorantūros (profesinio) išsilavinimo bruožas yra mokyklos įsitikinimas, kad studentų mokymasis yra veiksmingiausias, kai jis yra nuolatinio dialogo su kitais, dėstytojų darbuotojais ar kolegomis studentais, rezultatas ir kai jiems nuolat kyla iššūkių tobulinti savo supratimą. pagrindinių koncepcijų ugdymo srityje, taip pat asmeninio savo tyrimų idėjų tobulinimo. Pabrėžiamas sąlygų, kuriomis tokie dialogai klestėtų, kūrimas. Akademinis personalas iš esmės veikia kaip paties studento tyrimų vadovai, o ne kaip kitų tyrimų dėstytojai. Tokiu būdu mokytojo ir mokinio vaidmenys palaipsniui mažinami, o studentai ir prižiūrintys darbuotojai tampa bendro tyrimo projekto dalimi.
Studentams bus paskirtas akademinis vadovas, kai tik jie pradės programą ir reguliariai su jais susitiks. Šis asmuo atliks pagrindinį vaidmenį teikiant individualią pagalbą visos programos metu. Stebėjimas akis į akį vyksta studijų mokyklose, parama teikiama elektroninėmis priemonėmis arba telefonu.
Pareiškėjai raginami peržiūrėti Edukologijos mokyklos akademinio personalo tyrimų profilius ir, jei įmanoma, suderinti savo tyrimų temas su mūsų turima patirtimi.
Interviu
Pareiškėjai bus atrinkti pokalbiams pagal jų paraišką ir pasiūlymą atlikti tyrimą.
Reikalavimai stojant 2023-24 m
Pirmos ar antros klasės pagyrimu laipsnis arba lygiavertė profesinė patirtis.
Užsienyje studentai turės įrodyti anglų kalbos žinias, atitinkančias IELTS 6.0, o kiekviename elemente turi būti bent 5,5 balo.
Jei neatitinkate aukščiau nurodytų IELTS reikalavimų, galbūt galėsite dalyvauti viename iš mūsų priešsesijos anglų kalbos ir akademinių studijų įgūdžių kursų. Šie specializuoti kursai yra skirti padėti studentams įvykdyti anglų kalbos reikalavimus pagal jų numatomą studijų programą.
Be nurodytų reikalaujamų kvalifikacijų, pareiškėjai kartu su paraiška turi pateikti mokslinių tyrimų pasiūlymą.
Mokesčiai ir finansavimas
Tinkamiems studentams yra daugiau nei bet kada anksčiau būdų finansuoti antrosios pakopos studijas, nesvarbu, ar norite atlikti dėstomą, ar mokslinį kursą. Norintys studijuoti magistro studijas, JK studentai gali kreiptis dėl paskolos, kad padengtų kursą ir pragyvenimo išlaidas. Paskolas taip pat gali gauti tie, kurie nori studijuoti doktorantūroje. Universitetas siūlo daugybę stipendijų ir finansuojamų studijų tiems, kurie domisi magistrantūros studijomis.
Papildomos programos išlaidos
Tikimasi, kad visi studentai dalyvaus suplanuotame programos mokyme. Tai vyksta vakare, internetu, aštuonias savaites A semestre ir vėl semestre B (paprastai trečiadienį). Be to, Linkolne (JK) spalio pabaigoje ir vėl vasario pabaigoje yra vienos dienos (šeštadienio) studijų mokykla ir trijų dienų studijų mokykla (liepos pabaigoje pirmadieniais–trečiadieniais). Mes darome viską, kad laikas ir datos būtų ne darbo valandomis ir per mokyklines atostogas. Už savo kelionės, apgyvendinimo ir bendras pragyvenimo išlaidas, lankydami studijų mokyklas, apmoka patys.
Galerija
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.