Chemijos ir aplinkos inžinerijos daktaras
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Santiago de Compostela, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 200 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Chemijos ir aplinkos inžinerijos doktorantūros programa buvo pirmoji iš tų, kurias USC pasiūlė techninio mokymo srityje. Ji gavo kokybės pažymėjimą iš pirmojo ministerijos kvietimo 2003–2004 mokslo metais, nepertraukiamai išlaikydama jį per visus metus. visi kursai, kuriuose jis galiojo, taip pat įgijo naują „Kompetencijos paminėjimo“ ženklą nuo 2011/12 mokslo metų, kuriais buvo įgyvendinta ši nauja doktorantūros programų kokybės priemonė.
Nauja programa, išlaikanti dabartinį pavadinimą, prasideda šiose patalpose:
- Išlaikykite švietimo trajektoriją, sukurtą nuo pirmojo USC gydytojo mūsų rajone 1958 m.
- Naujoje Bolonijos struktūroje skatinti dabartinių ir būsimų chemijos inžinierių mokymą pažangiose srityse, susijusias su chemijos, aplinkos ir biotechnologijų inžinerija.
- Naujų mokslo darbuotojų mokymas, galvojant apie jų būsimą įtraukimą į įmonių MTEP sritis, yra svarbiausias dalykas pradedant tyrimus mūsų šalyje, taip pat skatinant tvarios mokslinių tyrimų struktūros plėtrą.
- Įdarbinti užsienio magistrantus, tiek iš Europos, tiek iš kitų pasaulio regionų. Tai ypač skirta išlaikyti ir padidinti Ibero-Amerikos studentų, kurie tradiciškai baigė disertacijas ankstesnėse mūsų doktorantūros programose, skaičių.
Konkretūs programos tikslai yra šie:
- Įtraukite absolventus į universitetų pasaulį, ypač katedros mokslinių tyrimų kryptyse, skatindami jų dalyvavimą ne tik pačiuose tyrimuose, bet ir projektų valdyme.
- Mokykite gydytojus, kurių įtraukimas į pramonės sektorių palaiko MTTP komandų kūrimą ir įgyvendinimą.
- Skatinti keitimąsi žiniomis su kitų mokslinių tyrimų ir plėtros centrų mokslinių tyrimų grupėmis per mūsų studentų ir dėstytojų mobilumą.
- Didinti mokslines ir technologines žinias chemijos, aplinkosaugos ir bioprocesų inžinerijos srityse, skatinant jų sklaidą aukšto poveikio indekso mokslo leidiniuose.
Mokslinių tyrimų sritys
- Chemijos inžinerija
- Aplinkos inžinerija
- Biocheminė inžinerija
Galerija
Idealūs studentai
Įėjimo profilis be mokymo priedų:
1) Chemijos inžinerijos laipsnis ir vienas iš šių USC magistro laipsnių:
- Oficialus chemijos inžinerijos ir bioprocesų magistro laipsnis (vertinimo etape)
- Oficialus chemijos ir aplinkosaugos procesų inžinerijos magistro laipsnis.
- Oficialus aplinkos inžinerijos magistras
2) Studentai, turintys DEA laipsnį, įgytą pagal buvusias USC chemijos ir aplinkos inžinerijos doktorantūros programas.
Kiti įrašų profiliai:
- Studentai, turintys kitus laipsnius ir kitus magistro laipsnius: Akademinis komitetas įvertins kiekvieną atvejį individualiai. Bus svarstoma galimybė reikalauti papildomo mokymo (ne daugiau kaip 15 ECTS).
- Studentai, kurie nevykdo magistrantūros studijų: jiems reikės mokslo tiriamųjų kreditų mokymo lygiavertiškumo, bent jau tokio pat, kaip magistro laipsnio, suteikiančio tiesioginę prieigą, o tai bus 60 ECTS.
Priėmimai
Studijų programa
mokymo veikla
- Specialūs mokymo kursai mokslų ir inžinerijos srityje E4021A13
- Skersiniai mokymo kursai E4021A14
- Sukurto tyrimo E4021A15 pristatymas ir gynimas
- Tyrimų atlikimas E4021A16
- Pranešimų pristatymas mokslinėse konferencijose E4021A17
- Mokslinių straipsnių publikacijos E4021A18
- Knygų ir knygų skyrių leidiniai E4021A19
- Patentai suteikti E4021A20
- Bendradarbiavimas mokymo veikloje E4021A21
Mokymo papildai
- Tyrimo planavimas P4141113
Programos rezultatas
Konkretūs programos tikslai yra šie: i) įtraukti absolventus į universitetų pasaulį, ypač į katedros mokslinių tyrimų kryptis, skatinant jų įsitraukimą ne tik į pačius mokslinius tyrimus, bet ir į projektų valdymą. ii) rengti gydytojus, kurių įtraukimas į pramonės sektorių skatina kurti ir įgyvendinti MTTP komandas. iii) Skatinti keitimąsi žiniomis su mokslinių tyrimų grupėmis iš kitų MTEP centrų pasitelkiant mūsų studentų ir dėstytojų mobilumą. iv) Didinti mokslo ir technologijų žinias chemijos, aplinkosaugos ir bioprocesų inžinerijos srityse, skatinant jų sklaidą mokslinėse publikacijose, turinčiose didelį poveikio indeksą.