Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Įvadas

Misija ir tikslai

Žinių ir supratimo skatinimas: siekiame gilinti žinias ir supratimą per ilgą laiką bendradarbiaujant su keliais universitetais ir vykdant teminę DBL absolventų sukurtų ir visapusiškų išilginių lyderystės atvejų tyrimų repertuaro analizę. CSU.

Suteikti žmonėms galimybę mokytis per visą savo gyvenimą (asmeniniam augimui ir išgyvenimui, veiksmingam dalyvavimui darbo rinkoje ir konstruktyvų indėlį į visuomenę): Per pastaruosius 40 metų prisidėjome prie kelių tūkstančių vidutinių ir aukštųjų vadovų daugelyje Australijos įmonių plėtros. ir vyriausybės departamentai. Visai neseniai įgyvendinome 12 savaičių intensyvaus darbo strateginio vadovavimo programas, skirtas didžiajam Australijos bankui. Mūsų požiūris į tęstinio mokymosi svarbą darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros aspektų kontekste yra aprašytas tyrime, kurį mes atlikome per pastaruosius trejus metus ir kuriuos remia „Work NSW“ į 2020 m. Darbo ateitį. (ISBN 9780980499100). galima rasti mūsų svetainėje.

Darbo rinkos poreikių tenkinimas kokybišku švietimu: įdiegėme keletą kursų pristatymo ir turinio naujovių, skirtų pagerinti kursų dalyviams teikiamos plėtros kokybę. Mes gauname naudingos informacijos iš mažų grupių diskusijų ir individualių išsamių interviu su ankstesniais dalyviais ir patariamųjų tarybų nariais. Mes pripažįstame ir įtraukiame į mūsų kursus kiek įmanoma labiau link „kursų personalizavimo“. Siekiame efektyviau įveikti atotrūkį tarp teorijos ir praktikos ir suteikti daug stipresnę vertę, kuri būtų abiejų pusių pagrindas.

Bendruomenės aprūpinimas socialinėmis, kultūrinėmis ir tarptautinėmis žiniomis, įgūdžiais ir požiūriais, siekiant pagerinti visų piliečių gyvenimo kokybę. Esame specializuota brandi institucija. Vis dėlto pripažįstame, kad mes galime pasiekti didesnį poveikį nei mūsų dydis gali pasiūlyti aprūpinti bendruomenės lyderius socialinėmis, kultūrinėmis ir tarptautinėmis žiniomis, įgūdžiais ir nuostatomis, padedančiomis jiems geriau atlikti visų žmonių gyvenimo kokybės gerinimą piliečiams.

Prisidėti prie demokratinės, teisingos ir civilizuotos visuomenės: lyderystės, kurią dalyviai linkę atrasti savo mokymosi kelionėje, tikrovė paprastai parodo perėjimą, kuris vyksta organizacinėje lyderystėje nuo autokratinio dėmesio iki trumpalaikio pelningumo kūrimo pirmiausia riboto rinkinio naudai suinteresuotosioms šalims, kad būtų vadovaujamasi bendrai paskirstytoje lyderystėje, kuri priima visapusišką daugiašalį suinteresuotųjų šalių požiūrį į visus suinteresuotuosius subjektus, nepaisant jų santykinės galios ir įtakos.

Prisidėti prie geresnės nacionalinės ekonomikos, naudojant aukštus įgūdžius, žinias ir mokslinius tyrimus (įskaitant bendrus mokslinius tyrimus su verslu, pramone ir vyriausybe). Pradinis 40 metų prieštaravimas buvo sukurti tiltą tarp verslo bendruomenės ir pirmaujančių pasaulio šalių. klasių mokslininkai. Šį tiltą sukūrė penkios Australijos žinomiausios didžiosios korporacijos. Mūsų tęstinis intensyvus bendradarbiavimas su verslu ir mūsų įsipareigojimas susieti teoriją su praktika per pastaruosius 40 metų pateisina mūsų poziciją kaip tiltą tarp akademinio pasaulio ir verslo lyderio lyderių lygyje. Neseniai mes įtraukėme pilietinės visuomenės sektorių kaip svarbų partnerį šio tilto įtvirtinimui.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Apžvalga ir istorija

Australijos tarptautinio rinkodaros instituto (IMIA) įkūrė 1970 m. Penkios pagrindinės Australijos korporacijos: Amatil, APM, CSR, ICI ir New South Wales bankas (dabar Westpac). Šios korporacijos iki 1990 m. Aktyviai dalyvavo, kai IMIA tapo nepriklausomu strateginių verslo studijų magistrantūros centru. 2010 m. IMIA tapo Australian Graduate School of Leadership (AGSL), o kartu su jos dukterine įmone, IMIA strateginių verslo studijų centru, toliau teikia lyderių ugdymo ir strateginių patarimų paslaugas organizacijoms ir asmenims.

IMIA fakultetą iš pradžių sudarė Harvardo verslo mokykla ir kitos pagrindinės JAV ir Europos verslo mokyklos. Devintojo dešimtmečio pabaigoje buvo įvestas stiprus Australijos fakulteto komponentas. Pirmasis IMIA fakulteto direktorius buvo buvęs „Harvardo verslo mokyklos“ priėmimų dekanas. 1984 m. Dr. Ramzi Fayed buvo paskirtas fakulteto direktoriumi, o 1990 m. - instituto direktoriumi. 1991 m. Buvo įsteigta IMIA „Sydney CBD Campus“.

Be trumpų kursų, verslo informacinių konferencijų ir inovacijų skatinimo bei konsultavimo paslaugų, IMIA rengia ir siūlo akredituotus magistrantūros studijų kursus universiteto partnerių vardu ir kartu su jais. Kurso medžiaga pateikiama internete, leidžianti dalyviams mokytis bet kuriuo metu ir bet kur, kur jie turi interneto prieigą. Tai leido šiandienos vadovams su neprognozuojamais kelionės įsipareigojimais ir darbo krūviu sėkmingai integruoti savo mokymosi įsipareigojimus į savo gyvenimą.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Vietos

  • Sydney

    Level 25, 88 Phillip Street, NSW 2000, Sydney

Klausimai