Keystone logo
Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Įvadas

Vykdant tyrimą, įtraukimą ir veiksmus

Sirakūzų universiteto Švietimo mokyklos misija - parengti apgalvotus ir socialiai teisingus lyderius, kurie perkelia stipendijas ir praktiką. Bendradarbiavimo partneryste ir daugialypiuose inkliuziniu požiūriu mes stipriname studentų mokymąsi ir sėkmę, fizinį aktyvumą ir sveikatą bei psichinę sveikatą ir gerovę visose bendruomenėse. Mes įgyvendiname savo misiją per šiuos devynis pagrindinius įsipareigojimus.

  • Aukštos kvalifikacijos ir gerai žinomų praktikų, mokytojų, administratorių, patarėjų, mokslininkų ir kitų profesionalų, kurie yra lyderiai atitinkamose srityse ir yra įsipareigoję įtraukti į politiką ir praktiką, įgyti kvalifikaciją.
  • Veikti iš socialinio teisingumo filosofijos, apimančios istoriškai marginalizuotų gyventojų teisių propagavimą, švietimo, sveikatos ir platesnes teisingumo formas
  • Siekti griežtos stipendijos, įskaitant besivystančias intelektinio ir kūrybinio darbo formas, turinčias įtakos vietos ir pasaulio kontekstuose
  • Skatinti sveikatą visose bendruomenėse, įskaitant įvairius fizinės sveikatos ir veiklos aspektus, socialinę ir emocinę gerovę
  • Parengti lyderius įvairiose srityse, tarp jų per intensyvius lauko patirtį, kurią informuoja teorija, moksliniai įrodymai, pavyzdinė praktika ir abipusio universiteto ir bendruomenės santykiai
  • Skatinti studentų sėkmę per transformacinę pedagogiką, studentų dėmesio mokymąsi ir veiksmingą technologijų ir kitų išteklių integravimą
  • Pripažinti, kad įvairovė ir akademinė kompetencija yra neatskiriama. Įvairovė apima įvairius aspektus, įskaitant, bet neapsiribojant, įvairių fakultetų, studentų ir darbuotojų bendruomenę; daugiakultūriškumas; ir dirbti įvairiose mokyklose ir socialinėje aplinkoje.
  • Skatinti tarpdalykinę stipendiją ir bendradarbiavimo partnerystę bei skatinti Švietimo mokyklos ir platesnės universitetų bendruomenės aplinką, kuriai būdinga abipusė pagarba, demokratinė ir tvari praktika
  • Skatinti gyvybingą, glaudžiai bendradarbiaujančią mokslininkų ir studentų bendruomenę, kurie praturtina ir remiasi mokslinių tyrimų universiteto ištekliais ir galimybėmis.

Akreditacija

Švietimo mokyklą akreditavo Nacionalinė mokytojų rengimo akreditavimo taryba (NCATE). 2013 m. Liepos 1 d. NCATE konsolidavosi su Mokytojų rengimo akreditavimo taryba (TEAC) ir sudarė Pedagogų rengimo akreditavimo tarybą (CAEP). CAEP yra nauja akreditavimo įstaiga rengiant pedagogus. CAEP ir toliau reikalauja, kad aukštojo mokslo įstaigos, rengiančios mokyklos specialistus (švietimo pasirengimo teikėjai (ELP)), naudodamosi rezultatais pagrįstais vertinimais įvertintų kandidato įgūdžius, programos sėkmę siekiant savo tikslų ir ELP veiklą kandidatų palaikymui. ir programas.

Profesinė parengiamųjų švietimo programų akreditacija yra pagrindas, kuriuo remiantis visos profesijos (pvz., Architektūra, inžinerija, medicina ir teisė) sukūrė savo reputaciją. Ji užtikrina, kad tie, kurie įeina į atitinkamą sritį, buvo tinkamai pasiruošę praktikuoti per asimiliaciją žinių kryptį ir išankstinę praktiką šioje profesijoje. Švietimo mokyklų akreditavimas rodo, kad specialistai atliko griežtą išorinę peržiūrą, kad mokytojo kandidato į programą atlikimas buvo nuodugniai įvertintas, kol jis arba ji rekomenduojama gauti leidimą, ir kad programos atitinka mokymo profesijos standartus .

Regioninės akreditacijos organizacijos dabar taiko tokį pat griežtą vertinimo metodą ir prašo, kad švietimas taptų lyderiu jų institucijose. Šis paradigmos poslinkis - kolegijų studentų miestelių kultūros kūrimas inovacijų ir kokybės gerinimo srityje.

Daugiau informacijos apie akreditaciją rasite http://caepnet.org.

Vietos

  • Syracuse

    230 Huntington Hall, , Syracuse

Programos

Klausimai