Keystone logo
University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Įvadas

Tarptautinė pažangių studijų mokykla

UNICAM įsteigė Tarptautinę pažangių studijų mokyklą, siekdama padidinti doktorantūros tarptautiškumą.

  • Tarptautinė pažangių studijų mokykla planuoja, organizuoja, koordinuoja kursus, siekdama doktorantūros vardo.
  • Doktorantūros kursas yra treji metai, o baigiamasis darbas turi būti parašytas anglų kalba, kuris bus ginamas prieš baigiamųjų egzaminų tarybą, kurią sudarys atitinkamų mokslo sričių profesoriai. Tai turi apimti akademikai ir kiti ekspertai (pvz., Iš tyrimų centrų ar įmonių), kurių dauguma nėra iš Camerino universiteto, ir bent vienas ne italas.
  • Be baigiamojo darbo rengimo, tikimasi, kad doktorantai dalyvaus SAS organizuojamuose mokymuose anglų kalba, kad įgytų perkeliamų įgūdžių (pvz., Bendravimo įgūdžių, mokslinės karjeros plėtros, mokslinių tyrimų valdymo ir projektų finansavimo, metodinių įgūdžius) ir doktorantūros studijas bendradarbiaujant su pramone ir kitais atitinkamais užimtumo sektoriais.
  • Labai rekomenduojama atlikti tyrimus viešosiose ar privačiose laboratorijose, nepriklausančiose priimančiajam universitetui.
  • Norint įgyti galutinę kvalifikaciją, turi būti ne mažiau kaip šešių mėnesių patirtis mokslinių tyrimų ar aukštojo mokslo institucijoje, kuri skiriasi nuo Kamerino universiteto ir galbūt nėra italų.
  • Septyni naujoviško doktorantūros mokymo principai yra mūsų tyrimų programų pagrindas.

Septyni naujoviško doktorantūros mokymo principai

1. Mokslinių tyrimų kompetencija

Siekis atlikti puikius tyrimus yra esminis viso doktorantūros išsilavinimas ir iš to išplaukia visi kiti elementai. Reikalingi akademiniai standartai, nustatyti taikant tarpusavio vertinimo procedūras ir mokslinių tyrimų aplinką, atspindinčią kritinę masę. Naujoji akademinė karta turėtų būti mokoma tapti kūrybinga, kritiška ir savarankiška intelektualinės rizikos prisiimtoja, peržengianti priešakinių tyrimų ribas.

2. Patraukli institucinė aplinka

Doktorantams turėtų būti sudarytos geros darbo sąlygos, kad jie taptų nepriklausomais tyrėjais, prisiimantys atsakomybę už savo projekto apimtį, kryptį ir pažangą. Tai turėtų apimti karjeros galimybes pagal Europos mokslininkų chartiją ir Mokslininkų įdarbinimo elgesio kodeksą.

3. Tarpdisciplininių tyrimų galimybės

Doktorantūros mokymas turi būti įtrauktas į atvirą mokslinių tyrimų aplinką ir kultūrą, kad būtų užtikrinta, jog bet kokios tinkamos kryžminimo galimybės tarp skirtingų disciplinų gali paskatinti būtiną platumą ir tarpdalykinį požiūrį.

4. Poveikis pramonei ir kitiems atitinkamiems užimtumo sektoriams

Sąvoka „pramonė“ vartojama plačiąja prasme, įskaitant visas būsimų darbo vietų ir visuomenės dalyvavimo sritis, pradedant pramone, baigiant verslu, vyriausybe, NVO, labdaros ir kultūros institucijomis (pvz., „Musea“). Tai gali apimti praktiką mokymo metu; bendras finansavimas; atitinkamos pramonės šakos neakademikų dalyvavimas informuojant/teikiant mokymą ir priežiūrą; skatinti atitinkamos pramonės finansinį indėlį į doktorantūros programas; puoselėjant absolventų tinklus, galinčius paremti kandidatą (pavyzdžiui, kuravimo programas) ir programą, bei platų žmonių/technologijų/žinių perdavimo veiklos spektrą.

5. Tarptautiniai tinklai

Doktorantūros studijos turėtų sudaryti galimybes tarptautiniams tinklams kurti, ty bendradarbiaujant, bendradarbiaujant, atliekant dvigubus ir bendrus laipsnius. Reikėtų skatinti judumą, nesvarbu, ar tai būtų konferencijos, trumpi moksliniai vizitai, komandiruotės ar ilgesnis buvimas užsienyje.

6. Perkeliamų įgūdžių lavinimas

„Perkeliami įgūdžiai yra įgūdžiai, išmokti viename kontekste (pavyzdžiui, atliekant tyrimus), kurie naudojami kitame (pavyzdžiui, būsimas darbas, nesvarbu, ar tai būtų mokslinių tyrimų, verslo ir pan.). Jie leidžia veiksmingai pritaikyti ir plėtoti su dalykais ir tyrimais susijusius įgūdžius. Perkeliamus įgūdžius galima įgyti mokantis arba įgyjant darbo patirties “. Būtina užtikrinti, kad pakankamai tyrėjų turėtų žinių ekonomika reikalaujamų įgūdžių. Pavyzdžiai yra bendravimas, komandinis darbas, verslumas, projektų valdymas, INT, etika, standartizavimas ir kt.

Verslas taip pat turėtų būti labiau įtrauktas į mokymo programų rengimą ir doktorantūros rengimą, kad įgūdžiai geriau atitiktų pramonės poreikius, remiantis Universiteto verslo forumo darbu ir projekto „EUA DOC-CAREERS“ rezultatais. Universitetuose yra gerų tarpdisciplininių metodų pavyzdžių, apimančių įvairius įgūdžius - nuo mokslinių tyrimų iki finansinių ir verslo įgūdžių, nuo kūrybiškumo ir dizaino iki tarpkultūrinių įgūdžių.

7. Kokybės užtikrinimas

Atskaitomybės procedūros turi būti nustatytos remiantis doktorantūros studijų pagrindu, todėl jos turėtų būti rengiamos atskirai nuo kokybės užtikrinimo pirmoje ir antroje pakopose.

Doktorantūros kokybės užtikrinimo tikslas turėtų būti gerinti mokslinių tyrimų aplinkos kokybę, taip pat skatinti skaidrias ir atskaitingas procedūras tokiomis temomis kaip priėmimas, priežiūra, daktaro laipsnio suteikimas ir karjeros plėtra. Svarbu pabrėžti, kad čia kalbama ne apie daktaro laipsnio kokybės užtikrinimą. pats procesas ar gyvenimo ciklas, nuo įdarbinimo iki baigimo.

Akreditacijos

Akredituota „EFMD Equis“Akredituota AMBAAkredituota AACSB

Vietos

  • Camerino

    International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Gentile III da Varano, 62032, Camerino

Klausimai